Ah, een flinke berg werk voor mij dus nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno heeft nog een aanvulling:
[..]
zeurquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang die vrije keuze van de dj maar niet uitdraait op standaard Weezer bij Veenstra en Metallica en Foo Fighters bij Corton. Ook dáár mag wel es wat meer variatie komen.
En ja, ik zeur ongetwijfeld weer. Maar feit is dat 3FM weer hard in kwaliteit achteruit gaat door de waardeloze keuze op de playlist. Afwisseling: nihil. Luister es naar de LUISTERAAR. Daarvoor is de publieke omroep. Niet voor de dj's zelf.
Nee heeft ie niet gedaan, maar ik was er overdag niet heel veel. Werkte 's avonds he, dan waren er al geen headlines meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik viel de eerste keer al bijna van mn stoel van het lachen. Hij vertelde me later idd dat jij hem ervoor uitgedaagd had. Ik weet eigenlijk niet wat hij met mijn voorstel heeft gedaan om jou voor de volgende headlines uit te dagen.
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen hier radio luisteren tussen 20.30 en 21.30.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
Met Michiel luisteren op een koud station omdat de trein kapot is, is toch niet helemaal mijn favo bezigheid... ik luister liever lekker warm thuis op de bank...
En ik ga zo alweer uitschakelen, want Wie is de Mol begint zo; mijn verslaving
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen hier radio luisteren tussen 20.30 en 21.30.
Ik had het over weinig. Ik zei niet dat het hier helemaal leeg zou zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik vind wie is de mol anders niet zo tof
Maar goed ga wel lekker saai een reviewtje tikken
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso maar weinig mensen hier radio luisteren tussen 20.30 en 21.30.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
Met Michiel luisteren op een koud station omdat de trein kapot is, is toch niet helemaal mijn favo bezigheid... ik luister liever lekker warm thuis op de bank...
Miljoenen anderen gelukkig wel, ze missen je niet als kijkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik vind wie is de mol anders niet zo tof
Maar goed ga wel lekker saai een reviewtje tikken
En iedereen z'n mond houden, Maricha zal het wel weer opnemenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had het over weinig. Ik zei niet dat het hier helemaal leeg zou zijn
je gaat mij toch niet vertellen dat jij ook gaat kijken he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Miljoenen anderen gelukkig wel, ze missen je niet als kijker
ik kijk de uitzending gemist welquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
moet ik nu bijna verplicht dat gemol gaan kijken? straks is iedereen weg hier
ik kijk weinig tv , kijk bijna alleen films en series op dvdquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
je gaat mij toch niet vertellen dat jij ook gaat kijken he!
Ik spoil niet, maar ik was net op de site van Wie is de Mol en daar stond al bij één van de spelers "afgevallen in aflevering 1"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.
pfffff wilde je al bijna dequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kijk de uitzending gemist wel
Jij bent niet de enige met die verslaving... Alleen wordt het voor mij ondertussen ook nog verder studeren, is echt niet door te komen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
loik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef JeroenV het volgende:
http://profile.imageshack.us/user/michelb86/
Hier mijn fotos van de nieuwjaarsborrel
Ik wil niet weten wat jij daar mee gaat doenquote:
Dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dit zingt Bren nu naar je
"I'm youhouohouourrrssss"
"I'll whisper in your eaheaheahr"
![]()
Graaaaaag! Dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ow![]()
"Poesje mauw, kom es gauw
ik heb lekkere meeeelleeeek voor jouw"
euh een gebouw boven aan een enge helling (die glad leek maar niet was) en we moesten met een deur van een ijzeren trap en toen over een loper en dan de pijltjes volgen op de deuren, links, recht, links, rechts en toen waren we dr...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar was het eigenlijk qua ruimte, de bnn bar ?
Leuke foto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef JeroenV het volgende:
http://profile.imageshack.us/user/michelb86/
Hier mijn fotos van de nieuwjaarsborrel
Ik zou Twitter nu al sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Graaaaaag! Dank je
(denk ook dat ik twitter om 21.30 uur ga sluiten...., maar denk dat het niet eens gaat werken....)
roel heeft 95% van de tijd een maandelijks probleem, dan vallen er alleen posts met eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |