Jij bent niet de enige met die verslaving... Alleen wordt het voor mij ondertussen ook nog verder studeren, is echt niet door te komen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hello allemaal!
Met Michiel luisteren op een koud station omdat de trein kapot is, is toch niet helemaal mijn favo bezigheid... ik luister liever lekker warm thuis op de bank...
En ik ga zo alweer uitschakelen, want Wie is de Mol begint zo; mijn verslaving
loik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef JeroenV het volgende:
http://profile.imageshack.us/user/michelb86/
Hier mijn fotos van de nieuwjaarsborrel
Ik wil niet weten wat jij daar mee gaat doenquote:
Dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dit zingt Bren nu naar je
"I'm youhouohouourrrssss"
"I'll whisper in your eaheaheahr"
![]()
Graaaaaag! Dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan nog wel even het verzoek om hier in het topic GEEN spoilers te plaatsen. Volgens mij vinden Michiel en Maricha dat niet zo leuk.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ow![]()
"Poesje mauw, kom es gauw
ik heb lekkere meeeelleeeek voor jouw"
euh een gebouw boven aan een enge helling (die glad leek maar niet was) en we moesten met een deur van een ijzeren trap en toen over een loper en dan de pijltjes volgen op de deuren, links, recht, links, rechts en toen waren we dr...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar was het eigenlijk qua ruimte, de bnn bar ?
Leuke foto'squote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef JeroenV het volgende:
http://profile.imageshack.us/user/michelb86/
Hier mijn fotos van de nieuwjaarsborrel
Ik zou Twitter nu al sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Graaaaaag! Dank je
(denk ook dat ik twitter om 21.30 uur ga sluiten...., maar denk dat het niet eens gaat werken....)
roel heeft 95% van de tijd een maandelijks probleem, dan vallen er alleen posts met eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |