http://www.3fmfan.nl/page/webcamquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Treezz het volgende:
waarom staat de webcam niet aan ?
ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens alweer een verdenking bij WidM!
Je dacht nog wel aan me? Da's lief van jequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mocht van Tjibbe geneens een extra badeend meenemen
Ik hoorde de nieuwe single Spaceman bij Stenders afgelopen vrijdag op kxradio en daar werd ik ook niet vrolijk vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, deze plaat is wat commerciėler getint maar volgens mij is de opvolger van Human dat weer wat minder. Gewoon nog steeds een freaking briljante plaat. Oude werk van de Killers is trouwens echt super!
Ikkequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Treezz het volgende:
heeft iemand hier "wie is de mol " gezien ?
Is Linda het?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens alweer een verdenking bij WidM!
Oja, Spaceman heet dat ding. Betwijfel of die plaat het succes van Human gaat overtreffen. Ik verwacht eigenlijk van niet. Somebody Told me vind je ook kud?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde de nieuwe single Spaceman bij Stenders afgelopen vrijdag op kxradio en daar werd ik ook niet vrolijk van![]()
Het ouwe spul is wel top
Ik keek het al toen het nog met onbekende Nederlanders was, maar toen was het vooral meekijken. En omdat het uitzendtijdstip mij niet altijd even goed uit kwam heb ik ook niet alle seizoenen even intensief gevolgd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Hoe lang kijk je al Marc? Wie vond jij de beste Mol aller tijden?
3Voor12 met Eric Corton, vind t een heerlijk programma. Meer alternatieve (indie) muziek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef drummerdude het volgende:
Is de volgende show luisterbaar, of moet ik over op mijn The Killers collectie?
Nee somebody told me isquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Spaceman heet dat ding. Betwijfel of die plaat het succes van Human gaat overtreffen. Ik verwacht eigenlijk van niet. Somebody Told me vind je ook kud?
Te gekke plaat ja, maar had eigenlijk verwacht dat je die plaat niets zou vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee somebody told me is![]()
Als ze meer van dat soort nummers hadden gemaakt was ik misschien wel fan geworden
Spaceman is veul beter dan Humanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, Spaceman heet dat ding. Betwijfel of die plaat het succes van Human gaat overtreffen. Ik verwacht eigenlijk van niet. Somebody Told me vind je ook kud?
Het is John dus bespaar je de moeite van het kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
dames en heren graag hier niet over de mol 2009 hebben er willen nog mensen kijken
Ik ook, ik heb me rot gelachen, vooral de laatste aflevering!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik keek het al toen het nog met onbekende Nederlanders was, maar toen was het vooral meekijken. En omdat het uitzendtijdstip mij niet altijd even goed uit kwam heb ik ook niet alle seizoenen even intensief gevolgd.
Beste mol allertijden? Geen idee. Ik vond Milouska Meulens wel goed omdat ik me kapot aan haar zat te ergeren, maar ik me eigenlijk nooit bedacht dat ze de mol zou zijn.
Ik heb nog geen spoilers gezien hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
dames en heren graag hier niet over de mol 2009 hebben er willen nog mensen kijken
Dat mocht van mij niet, omdat er al niet eens genoeg voor alle bezoekers waren... ze zijn op dit moment helemaal op! Worden weer gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik mocht van Tjibbe geneens een extra badeend meenemen
oh zie Janne, ik wou er heus wel 1 voor je meenemen hoor, maar t mocht niet van Marichaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat mocht van mij niet, omdat er al niet eens genoeg voor alle bezoekers waren... ze zijn op dit moment helemaal op! Worden weer gemaakt.
En blij te horen dat Tjitse z'n werk goed deed(grapje dus, dat wist ik wel hoor!)
ook dat ie zei dat het zijn feestje was?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En blij te horen dat Tjitse z'n werk goed deed(grapje dus, dat wist ik wel hoor!)
Het zal toch wel?quote:
Nouja zeg, Maricha toch! En ik had me nog wel zo netjes voorgesteld in Breda!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh zie Janne, ik wou er heus wel 1 voor je meenemen hoor, maar t mocht niet van Maricha
Klopt ! hoor ik vakerquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op jouw muzikale smaak is ook geen peil te trekken
wikipediaquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Iemand proberen uitleggen wat "wie is de Mol" is.... lastig
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Hebben we allemaal even MARS op Twitter geschreven?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |