Je ava doet ut, hijs leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Sporti het volgende:
even kijken of me ava ut doetvoor de liefhebbers start om 20.30 Wie is de Mol!!!! Ned. 1
Ik helaas ook. Toen het een paar jaar geleden begon, dacht ik: jaaaaa, kicken concept. Maar ik vind er geen kut aan. Vervelende mensen doen er ook altijd mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava doet ut, hijs leuk.![]()
Ik haat Wie is de Mol, sorry.
ik ook hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava doet ut, hijs leuk.![]()
[sub]Ik haat Wie is de Mol, sorry.[/sub]
ikke........quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn er al 2 die dit programma ruk kut vinden. Wie volgt?
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Sporti het volgende:
even kijken of me ava ut doetvoor de liefhebbers start om 20.30 Wie is de Mol!!!! Ned. 1
Ioquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn er al 2 die dit programma ruk kut vinden. Wie volgt?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.
Ook zo, en voor de rest van de aanwezigen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuti Ruti![]()
nog een gelukkig nieuwjaar.........
Die was al het huis uit toen ik hier nog niet woondequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dat joch wil zeker het huis uit omdat zijn Ma altijd van die vervelende buurmannen
over de vloer haalt?
logisch..........
Kreeg ik zomaar cadeau van Nachtzuster, top hequote:[b]Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef FANN het volgende:[/
ah nu zie ik pas dat je ava veranderd is Sporti........ geinig......
![]()
Ik vertrek begint daarna LSquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.
Hoi Ruudemans.quote:
Waar heb jij het nu weer over?quote:
Lekker nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Ruudemans. Morgen weer vroeg op en heb je veel last van de gladheid enzo?
ja... hij is héél leuk.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kreeg ik zomaar cadeau van Nachtzuster, top he
Ja, maar volgens de VARA-gids met twee andere families, dus ff in de gaten houden, die kunnen het ook fout hebben.quote:
ja en dat vindt je grappig om even te vermelden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht opeens weer aan haar omdat ze in jouw sig staat.
Waarom dequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja en dat vindt je grappig om even te vermelden?
Huh? Dan hoef jij dus niet te rijden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lekker nietDe Poolse collega's zijn terug van vakantie, dus hoeft de joker
niet ingezet te worden.
nee...........?quote:
Heel vreemd, LS kan jij hem niet ff bellen jullie hadden toch een goede band saampiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over?
Ik maak me nog steeds zorgen over Manu. Is toch raar dat we hem niet meer gezien hebben na zijn 4 dagen in Barca?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dan hoef jij dus niet te rijden?
sop..gaarkoken ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...........?
Juud en jij hadden in die tijd zeker nog geen gedeelde PM box hé,
en je kan beten stoppen .......
zullen we het daar bij laten?
Klinkt goed, houwen zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar kantoor om negen uur en naar huis om 5 uur.
Als er niks raars gebeurt (door de gladheid of zo
)
Ik zal die stalker zeker gaan bellen en dan weer een ban krijgen.... NOTquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heel vreemd, LS kan jij hem niet ff bellen jullie hadden toch een goede band saampies
Get your facts straight.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...........?
Juud en jij hadden in die tijd zeker nog geen gedeelde PM box hé,
en je kan beten stoppen .......
zullen we het daar bij laten?
Eng.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmm ja en als dat niet helpt..de halsslagader doorknagen.....
Ik zou daar wel iemand voor inhuren hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef FANN het volgende:
mmmm ja en als dat niet helpt..de halsslagader doorknagen.....
daarom........ dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Get your facts straight.
Ik ken Juud pas vanaf eind augustus.
Ja PP, Bommie heeft ons al laten genieten van de winterse beelden uit het oosten des lands. Ongelooflijk dat verschil.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stapte in Alphen aan de Rijn op de trein, geen enkele sneeuw daar, kom je hier (omgeving Nijmegen), helemaal wit!
Hier zelfs langlaufen en snowboardenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stapte in Alphen aan de Rijn op de trein, geen enkele sneeuw daar, kom je hier (omgeving Nijmegen), helemaal wit!
Hier vanaf het begin wit (regio Ehv.) en op de binnenwegen wordt niks gestrooid. Blijft glibberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik merk alleen op dat ze nog in je sig staat meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom........ dat is precies wat ik bedoel
en ik vroeg of je wilde stoppen
ik ga het niet over iemand hebben die hier niet meer is....
En waar is hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier zelfs langlaufen en snowboardenff baas boven baas spelen
ja schijnheil we weten nu wel dat je ontschuldig lammetje bent hoor....quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik merk alleen op dat ze nog in je sig staat meer niet.
Waar staat dat ik het over haar zou willen hebben?
![]()
Ik ook niet maar ben wel nieuwsgierig.quote:
Ah, toch wel in Nederland jaquote:
Hier in de buurt lopen wel wat malloten rond met skistokken, maar ze zijn de skies vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, toch wel in Nederland ja, cool
! Zelf de ski's al onder gehad
? Toch wel redelijk uniek
.
Ja tis de eertse keer sinds een jaar of 10 dat het wat langer mogelijk is dan 2 dagen, nee ikzelf heb het niet zo op langlaufen, ik schaats liever en dat lukt na enige oefening inmiddels zelfs zonder spierpijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, toch wel in Nederland ja, cool
! Zelf de ski's al onder gehad
? Toch wel redelijk uniek
.
Nordic skiingquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier in de buurt lopen wel wat malloten rond met skistokken, maar ze zijn de skies vergeten
Hier loopt iedereen met schaatsen rondquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier in de buurt lopen wel wat malloten rond met skistokken, maar ze zijn de skies vergeten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar je werk kunnen gaan op schaatsen heeft ook wel watquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hier loopt iedereen met schaatsen rond
Trouwens, vind wel dat ze meer aan de fietspaden moeten doen (zout strooien), het ijs begint nu langzaam maar zeker eindelijk weg te gaan
Waar is hier? En zout is slecht voor het mlieu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hier loopt iedereen met schaatsen rond
Trouwens, vind wel dat ze meer aan de fietspaden moeten doen (zout strooien), het ijs begint nu langzaam maar zeker eindelijk weg te gaan
Het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
hier zie je zelfs mensen die daar les in krijgen Nordic Walking is een echte hype
Misschien een nieuwe hype. NW in de sneeuw. Klinkt eik logischer dan dat stomme lopen met stokken op "waar dan ook".quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Nordic Walking is toch hartstikke 2007?
Hier sneeuwt het weer heel lichtjes.
Heb jij het ook gedaan? (in 2007quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Nordic Walking is toch hartstikke 2007?
Hier sneeuwt het weer heel lichtjes.
Waar zie je me voor aan? Gek!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb jij het ook gedaan? (in 2007)
Sono pazzo, lo soquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Gek!
Ik heb er in 2007 een stuk over geschreven.
goedemorgen, schone slaapster!quote:
Wat betekent dat? En ja, gepubliceerd, maar niet on the interweb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sono pazzo, lo soErgens gepubliceerd, met een linkje ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Gek!
Ik heb er in 2007 een stuk over geschreven.
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Sporti het volgende:
Dus die hype is jou schuld, té enthousiast artikel
Hoi lies, klaar voor de nacht? Frits misschien ook al in de startblokken?quote:
"Sono pazzo", dat zeg jij toch ook tegen mij ("gek")quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat betekent dat? En ja, gepubliceerd, maar niet on the interweb.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Sporti het volgende:
Mogge
Lies wat heb jij voor een ritme?
Okee, zit nog veel op de weg en lig nog steeds bijna elke keer dubbel achter het stuur als ik de "skiers" aanschouw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Zo boeiend was het niet. Gewoon een artikel over de toen nieuwe hype.
Wat ontzettend truttig en die kapselsquote:
Is gouwe handel!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Zo boeiend was het niet. Gewoon een artikel over de toen nieuwe hype.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Is gouwe handel!!
Als ik op het strand lig zie ik weleens van die klasjes met allemaal treurige types op en top in het Nordic Walking pak en een schreeuwende akela d'r bij voor 15 eurp pp p/u.![]()
Ik lig altijd dubbel als ik ze zie en ga gewoon in m'n blote reet vragen of het wat zachter kan.
Onbegrijpelijk dat die meiden niet gewonnen hebben.quote:
ik zie het voor mequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Is gouwe handel!!
Als ik op het strand lig zie ik weleens van die klasjes met allemaal treurige types op en top in het Nordic Walking pak en een schreeuwende akela d'r bij voor 15 eurp pp p/u.![]()
Ik lig altijd dubbel als ik ze zie en ga gewoon in m'n blote reet vragen of het wat zachter kan.
Dik twintig jaar geleden had k ook zo'n soort kapsel. En dan heel veel scheerschuim erin, zodat het goed bleef zitten. Alleen had je een probleem als het onverhoopt ging regenenquote:
Ik snap jullie ook meestal niet.quote:
Nee, ik moet morgen werken. Dan slaap ik altijd wel snachts!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi lies, klaar voor de nacht? Frits misschien ook al in de startblokken?
Ook daar heb ik weleens wat over geschrevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Verder ben ik ook erg allergisch voor Shanti Kooren.
Dan kijk je naar het plafond tot 05.00 uur bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen werken. Dan slaap ik altijd wel snachts!
Dan had je die paar uurtjes net zo goed kunnen blijven liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat doet maar als het voor je werkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
Euh Ja! Dat klopt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dan kijk je naar het plafond tot 05.00 uur bedoel je
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Mja, ik was toch wakker, kan ik net zo goed, nog even een stukje avond meepikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had je die paar uurtjes net zo goed kunnen blijven liggen.
En jij maar vertellen aan de ouders van de kids dat de 3 R's zo ontzettend belangrijk zijn zeker, of is dat té 1960quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik was toch wakker, kan ik net zo goed, nog even een stukje avond meepikken![]()
BQ: Ja, het werkt!
Ik google me gek maar bedoel je Shanti koren? Ik dacht dat het een schijver/ster was ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Gooi eens een visje uit zou ik zeggen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef blomst het volgende:
weer geen rel, ik heb anders best zin om een rel te volgen
Mooi, it's your life.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik was toch wakker, kan ik net zo goed, nog even een stukje avond meepikken![]()
BQ: Ja, het werkt!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik google me gek maar bedoel je Shanti koren? Ik dacht dat het een schijver/ster was ofzo.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
En jij maar vertellen aan de ouders van de kids dat de 3 R's zo ontzettend belangrijk zijn zeker, of is dat té 1960
Kan nog zo maar gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef blomst het volgende:
weer geen rel, ik heb anders best zin om een rel te volgen
Ja, lach maar. Die muziek ik ook al kut en ik maar googlen naar iets behoorlijks.quote:
ik ben liever toeschouwerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi eens een visje uit zou ik zeggen!
"Die muziek ik ook al kut"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Die muziek ik ook al kut en ik maar googlen naar iets behoorlijks.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
En nu niet meer kiften on the interweb!
ja, toen was alles beterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
Vroegah hadden we pas rellen zeg! Chaos was het soms.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Coos het volgende:
Nee gewoon op Scheveningen of bij voorkeur bij die mutsen in Wassenaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nordic walken aan de Costa Dorada![]()
Zo'n kudde 70-plussers die vinden dat ze nog geen gehoor-apparaat nodig hebben.
En maar schreeuwen.![]()
Gelukkig zegt Coos daar dan wat van.
Oké!! Een voorzetje dan.quote:
Dat moet dan het zelfde soort volk dat toevallig niet naar het zuiden gaat maar hier gaat "zondagsrijden" door deweeks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee gewoon op Scheveningen of bij voorkeur bij die mutsen in Wassenaar.![]()
In Spanje zie je het weinig. Of het zijn van die Nederlandse grijze duiven,
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké!! Een voorzetje dan.![]()
Welke SC-er gaat met z'n meisje nog even een ommetje langs de viaducten onder de snelweg om creperende daklozen in de vorst te spotten om zich nog even verkneukelen bij de gedachte hoe goed ie het zelf doet?
![]()
Roept u maar!!
Wat kunnen we winnen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke SC-er gaat met z'n meisje nog even een ommetje langs de viaducten onder de snelweg om creperende daklozen in de vorst te spotten om zich nog even verkneukelen bij de gedachte hoe goed ie het zelf doet?
![]()
Roept u maar!!
Fout Lies!!quote:
Halve liter wodka, door de winnaar in een keer op te drinken.quote:
Wodka drinken is zooo 2008. Je moet soppen tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Halve liter wodka, door de winnaar in een keer op te drinken.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!
Drinken is zó 2008 Ruud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarin/ waarmee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wodka drinken is zooo 2008. Je moet soppen tegenwoordig.
NEEN !quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
btw. ben jij weleens jaloers Coos?
Loop ik achterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Drinken is zó 2008 Ruud.
Ga maar even een paar topics teruglezen.
Omg!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hallo!! Jullie moeten raden.quote:
Okee, ik de halve liter wodka, jij de beker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan geef ik het goede antwoord maar niet
Dit gaat het helemaal worden in 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Loop ik achterVind het nog steeds wel lekker
Na jouw opmerking weet ik het wel.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit gaat het helemaal worden in 2009
Zat ie bij de rijdende rechterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!
Non penso c'č possibile adesso.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vertaal dat maar is in het Italiaans Ruud
Dan was het familiequote:
krijgen we ook een hint???quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
krijgen we ook een hint???
buiten de hint dat hij net een vriendinnetje heeft?
Dat moet toch voldoende hint zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
krijgen we ook een hint???
buiten de hint dat hij net een vriendinnetje heeft?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Van Fann ja,van mij gelukkig niet
Ik ken umquote:
Is dat die jongen die naar Griekenland wil?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook even naar de buurjongen van LS kijken.
Maakt niet een al te snuggere indruk.
Nee maar ik ben ook nog niet zo lang in de SC aanwezig.quote:
oja dat is um ff kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die jongen die naar Griekenland wil?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook even naar de buurjongen van LS kijken.
Maakt Is niet een al te snuggere indruk.
Ja met usb... Deste te harder je typt deste sneller ie gaat fietsen. Ik zou zelf een usb in me reet moeten monteren ik heb al weken niet op die k.. hometrainer gezeten .quote:
Dat is helemaal een leuk hebbedingetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met usb... Deste te harder je typt deste sneller ie gaat fietsen. Ik zou zelf een usb in me reet moeten monteren ik heb al weken niet op die k.. hometrainer gezeten .
Toch belangrijk voor je heup hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met usb... Deste te harder je typt deste sneller ie gaat fietsen. Ik zou zelf een usb in me reet moeten monteren ik heb al weken niet op die k.. hometrainer gezeten .
Hij zou eerst iets in Spanje gaan doen. Maar gooide het op laatste moment om naar Kreta.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Met hoeveel schulden is hij inmiddels terug? Tis bijna triest zoveel naieviteit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga even "Tomb Raider" kijken.![]()
Houdoe.
Nou ik moet dus eigenlijk wel nog het een en ander doen.. Fietsen en oefeningen. Fysio is gestopt. En ik loop weer normaal, als ik geen gekke dingen doe heb ik nergens last van. Ben er wel klaar mee ja. Ik voel me honderd 100% weer als uh pak um beet 8 jaar geleden. Vergeet het ook ..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is helemaal een leuk hebbedingetje![]()
Ben je nog niet helemaal uitgerevalideerd dan?
Toedeloe Ruudquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga even "Tomb Raider" kijken.![]()
Houdoe.
Ja dat klopt wel je voelt zelf het beste wat wel en niet kan, ontzettend fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, en wat zal je genietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet dus eigenlijk wel nog het een en ander doen.. Fietsen en oefeningen. Fysio is gestopt. En ik loop weer normaal, als ik geen gekke dingen doe heb ik nergens last van. Ben er wel klaar mee ja. Ik voel me honderd 100% weer als uh pak um beet 8 jaar geleden. Vergeet het ook ..das voor mij een teken dat ik compleet ok ben
Morgen heb ik een borrel en dan ga ik lekker met de bus .. Die stukjes lopen zijn geen enkel probleem meer voor me. De spieren komen vanzelf wel weer .. Heb ik twee dikke peuten
En bedankt!quote:
quote:
Nee, die andere met de bril en oranje t-shirt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Sporti het volgende:
LS is Manja jou buuf, en ik zag je soep
Yoh dat wil je niet weten...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel je voelt zelf het beste wat wel en niet kan, ontzettend fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, en wat zal je genieten
Fijn hoor dat het nu weer zo lekker gaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet dus eigenlijk wel nog het een en ander doen.. Fietsen en oefeningen. Fysio is gestopt. En ik loop weer normaal, als ik geen gekke dingen doe heb ik nergens last van. Ben er wel klaar mee ja. Ik voel me honderd 100% weer als uh pak um beet 8 jaar geleden. Vergeet het ook ..das voor mij een teken dat ik compleet ok ben
Morgen heb ik een borrel en dan ga ik lekker met de bus .. Die stukjes lopen zijn geen enkel probleem meer voor me. De spieren komen vanzelf wel weer .. Heb ik twee dikke peuten
Ik zing wel eens per ongeluk hardop met mijn ipod mee, maar ik mag ook nog gewoon de straat op!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh dat wil je niet weten...![]()
Ik ben echt super blij.. Ik kan soms wel zingen als ik ergens naar toe loop. Maar ja dan word ik opgesloten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zing wel eens per ongeluk hardop met mijn ipod mee, maar ik mag ook nog gewoon de straat op!
Gewoon zingen dus!
Ja kan ik me goed voorstellen, een vriendin van mij heeft ook een nieuwe heup, en voelt zich herboren ze beseft eigenlijk nu pas hoe erg de pijn en de beperking was van voor de operatie. In het begin belde ze weleens op ze vertelde dan helemaal enthousiast dat ze wel 3 kilometer had gewandeldquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh dat wil je niet weten...![]()
Ik ben echt super blij.. Ik kan soms wel zingen als ik ergens naar toe loop. Maar ja dan word ik opgesloten
Ha! Kan jij ook niet fluiten? Ik kan het gewoon ook echt niet. En ik kan ook niet met mijn vingers knippen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik fluit wel .. (kan ik ook niet dus daar heeft niemand last van)
Kun je wel op je vingers fluiten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ha! Kan jij ook niet fluiten? Ik kan het gewoon ook echt niet. En ik kan ook niet met mijn vingers knippen.
Ja herboren is een mooie omschrijving..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen, een vriendin van mij heeft ook een nieuwe heup, en voelt zich herboren ze beseft eigenlijk nu pas hoe erg de pijn en de beperking was van voor de operatie. In het begin belde ze weleens op ze vertelde dan helemaal enthousiast dat ze wel 3 kilometer had gewandeld
Beschuit met muisjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja herboren is een mooie omschrijving..
Nee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je wel op je vingers fluiten?
Dat al helemaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je wel op je vingers fluiten?
ja is mooi he, maar zo ziet ze er ook uit, zij strompelde echt alleen nog kon bijna niets meer en had een ander gezicht en uitstraling van de pijn, maar das godzijdank allemaal voorbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja herboren is een mooie omschrijving..
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes![]()
muisjes![]()
sorry
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes![]()
muisjes![]()
sorry
Heb je wel vingers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Er komt niet eens een lullig piepje uit, gewoon helemaal niets.
Lol, dat kan ik dus ook niet. En dan zijn er mensen die het hele alfabet kunnen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet.En dat vind ik niet zo erg. Net als expres boeren kunnen laten
Ik typ met me neus ..quote:
Je moet gewoon een hap lucht inslikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dat kan ik dus ook niet. En dan zijn er mensen die het hele alfabet kunnen!
Een hap lucht inslikken zou op zich niet het probleem zijn, maar dan nog, ik kan het gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een hap lucht inslikken![]()
Maar het hele alfabet krijg ik er niet uit hoor.
Truste Sportiefiequote:
Ik doe het heel soms samen met mijn zoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een hap lucht inslikken zou op zich niet het probleem zijn, maar dan nog, ik kan het gewoon niet.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms samen met mijn zoon.
Maar 2 happen lucht word ik altijd misselijk
In een rondje lukt het mij ook niet, ik doe het het best op mijn wijs- en ringvingerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet boeren op commando. Maar wel fluiten. Gewoon en op vingers. Maar dan wel op vier vingers -twee wijs en twee middelvingers, en niet op duim en wijsvinger in zo'n rondje.
Alleen binnenshuis als er niemand bij is en dan ook nog eens heel af en toequote:
Lucky you!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet boeren op commando. Maar wel fluiten. Gewoon en op vingers. Maar dan wel op vier vingers -twee wijs en twee middelvingers, en niet op duim en wijsvinger in zo'n rondje.
Ik vertrek #3: Met belastingontduikers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke bank en eettafel in dat programma
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vertrek #3: Met belastingontduikers.
Woont ie nu weer bij moedersquote:
Nee, woont samen met z'n vriendin in Zutphen en hebben ondertussen een zoontje en heel weinig contact verder met de familie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Woont ie nu weer bij moeders![]()
Denk dat je meer succes heb met je snert
HUH???quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Lucky you!![]()
Oeh! Maar kan je dan ook op je 2 duimen? Zeg maar dat je met je handen een een kommetje maakt? En dan op je duimen blazen? met of zonder blaadje van een rietstengel? Ik kan het niet beter uitleggen.
Hoi Dementor.nieuw plaatjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef BOLPUNTCOM het volgende:
Hallo, ik ben hier nieuw en dit leek me wel een gezellig clubje dus ik dacht,
misschien mag ik meedoen?
Op de 1 of andere manier moet ik heeeeeel erg hard lachen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef BOLPUNTCOM het volgende:
Hallo, ik ben hier nieuw en dit leek me wel een gezellig clubje dus ik dacht,
misschien mag ik meedoen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Dank je Liesjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik heeeeeel erg hard lachen!![]()
![]()
Hoi welkom!![]()
Hadden ze daar veel geleend dan voor dat avontuurquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, woont samen met z'n vriendin in Zutphen en hebben ondertussen een zoontje en heel weinig contact verder met de familie.
ik lees graagquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Die schijtlijster uit zijn fobo is dan wel weer leuk
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
HUH???
Kun je het painten voor me?
ik snap hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang van niet! En ik kan ook geen plaatje vinden.
Graag gedaan.quote:En bedankt!
olé olé
En als je nagaat dat die grote familie een restauranthouder op Kreta is....quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
eerst dacht ik ook dat iemand ze in bescherming had moeten nemen tegen zichzelf en later vond ik het gewoon zielig en nog later lag ik in een deuk over die grote familie die kwam eten.
Ik ookquote:
Pas maar op dat je je tamponnetje er niet uitblaast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je doet je duimen tegen elkaar aan met de nagels naar boven, van je 2 handen vouw je dan een kommetje, tussen je duimen doe je dan zo'n stengelblad en blazen maar
de duimen omhoog tegen elkaar aan , met een grasspriet o.i.d. er tussen, en er dan op blazen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
![]()
Maar hoe moet je het dan anders uitleggen?
Dat is dan wel alcoholverspillingquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je tamponnetje er niet uitblaast.
Extreme Yogaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het aan het proberen, maar kom met mezelf in de knoop.
Ja! Zo kan je het ook uitleggen idd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Je doet je duimen tegen elkaar aan met de nagels naar boven, van je 2 handen vouw je dan een kommetje, tussen je duimen doe je dan zo'n stengelblad en blazen maar
wil de tampon er niet uit???quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben het aan het proberen, maar kom met mezelf in de knoop.
Het is moeilijk uitleggen he. Als Cc het ziet zegt ze van: O ja, zo! En blaast ze zo de vlooienmarsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Zo kan je het ook uitleggen idd!![]()
Oh god gelukkig zit er geen webcam aangesloten. Met twee handen in me mondquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Neee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god gelukkig zit er geen webcam aangesloten. Met twee handen in me mondFFFFFFFFF PRSTTT KWIJL .. Meer geluid zit er niet in
Ja sjesus nu ben ik uitgescheurdquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neee!![]()
Je moet die duimen niet in je mond doen, maar voor je mond houden en er dan in blazen.
Ja hahahah kwijl idd! Ik krijg het "kommetje" ook niet overal even netjes dicht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god gelukkig zit er geen webcam aangesloten. Met twee handen in me mondFFFFFFFFF PRSTTT KWIJL .. Meer geluid zit er niet in
Nee, maar hun huizen welquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Coos het volgende:
Hé LS zat er nog een van je favoriete buurvrouwen in het filmpje?
Oververzadigd met wodka. Vast een reclamestunt en niet reėel. Welk merk? Gelijk korte metten mee maken.quote:
Mocht jij niet op het feestje komen?quote:
Maar ik moest ook hard lachen dat helpt nietquote:
Geniet, maar mentrueer met matequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oververzadigd met wodka. Vast een reclamestunt en niet reėel. Welk merk? Gelijk korte metten mee maken.
Had ik geen zin in, omdat ik pissed op ze was, dat ze niet naar Spanje gingen, waar ik ongeloveloos veel tijd voor hun in had gestoken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Mocht jij niet op het feestje komen?
ach gossiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
De uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=3415536quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ach gossieda's best wel sneu zo te lezen,
ik kan het programma zeker nog niet terugkijken hé?
en LS is die jongen nu alweer terug in Nederland?
oké thanks ga ik even kijken........quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=3415536
Vervolg (vanaf 32:30): http://player.omroep.nl/?aflID=4429451&md5=8506dbd810a1e2d54491f2ed8d92c0a1
quote:
En die mocht nietquote:
Weet ik veel .. Never uitgezonden dus..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahha die mocht niet? Van wie niet?
Nah belachelijk! ik vond hem wel leuk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel .. Never uitgezonden dus..
Ik moest wel erg om lachen .. Wat een dramaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben Ik vertrek nu ook aan het terugkijken.
Voor het eerst dat ik dit programma zie, maar is het altijd zo tragikomisch?
Dat betwijfel ik. Ten zeerste!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Het is moeilijk uitleggen he. Als Cc het ziet zegt ze van: O ja, zo! En blaast ze zo de vlooienmars
Nee, dit was met stip de meest hilarische uitzending.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben Ik vertrek nu ook aan het terugkijken.
Voor het eerst dat ik dit programma zie, maar is het altijd zo tragikomisch?
Tja .. ik vind um ook erg goed. Maar het kan nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah belachelijk! ik vond hem wel leuk!
Ja ok, dat begrijp ik dan ook nog wel! Maar aan de andere kant, je ziet minder dan in elke willekeurige schampoo of douchschuim reclame.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja .. ik vind um ook erg goed. Maar het kan nietLater tijdstip zou ik nog wel snappen
Oh wacht. Ik heb 'm! Half. Want er was ook nog iets met een kommetje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Neee!![]()
Je moet die duimen niet in je mond doen, maar voor je mond houden en dan in het spleetje tussen je duimen blazen.
Waar ben ik mee bezig![]()
Ik heb de britse versie wel vaak gezien. Dit was echt erg ... Wat denken ze nou wel. Een Febo was beter geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dit was met stip de meest hilarische uitzending.
Ik wil meer André anekdotes!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
André had ooit een bootje gekocht. Die ze alleen maar op de wal hadden zien staan.
En je kan wel nagaan wat er gebeurde bij tewaterlating. Ging meteen naar de bodem van de haven.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik heb 'm! Half. Want er was ook nog iets met een kommetje?
Maar die kan ik zekersteweten niet.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
André had ooit een bootje gekocht. Die ze alleen maar op de wal hadden zien staan.
En je kan wel nagaan wat er gebeurde bij tewaterlating. Ging meteen naar de bodem van de haven.
Grieks sprekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
Oh en met die champions op de menukaart. "Ja, het is zo wel goed. Next!".
Ik heb het ook niet compleet gezien. Drukte de tv aan na deze drukte. Ga ik zeker terug kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even terugkijken geloof ik!
Meer meer...............quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
geen idee.. ik zou een rel niet herkennen al zou ik erover struikelen denk ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
Vroegah hadden we pas rellen zeg! Chaos was het soms.
En een restaurant draaien op twee gaspitjesquote:
zachtgezegd ja ... wat een gekkehuisquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dit was met stip de meest hilarische uitzending.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo heeft André ook ooit een motor gekocht, die nu bij de buuf in de tuin staat te verroesten. Was hij zelfs mee op TV. Waarop hij de straat uitreed.
En je raadt het al.... Hij heeft niet eens een motorrijbewijs.
tis ook redelijk tragikomisch.. soms dacht ik.. waar blijft arjan ederveen ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik sloeg net wel van verbijstering mijn hand voor mijn mond. "Ja, zolang alleen de mensen het weten die hier komen eten en niet de controleurs, is er niks aan de hand."
![]()
Ze zijn wel erg sneu. By all means.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga weer verder kijken. Ik moet dit in etappes tot me nemen.
Terug in je hok, Skip!quote:
Goed werk Soury!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef Soury het volgende:Oh uh voordat ik weer naast de pot pis of iemand anders.. de nieuwe is al in de maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |