Ik ken umquote:
Is dat die jongen die naar Griekenland wil?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook even naar de buurjongen van LS kijken.
Maakt niet een al te snuggere indruk.
Nee maar ik ben ook nog niet zo lang in de SC aanwezig.quote:
oja dat is um ff kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat die jongen die naar Griekenland wil?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef Coos het volgende:
Ik ga ook even naar de buurjongen van LS kijken.
Maakt Is niet een al te snuggere indruk.
Ja met usb... Deste te harder je typt deste sneller ie gaat fietsen. Ik zou zelf een usb in me reet moeten monteren ik heb al weken niet op die k.. hometrainer gezeten .quote:
Dat is helemaal een leuk hebbedingetjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met usb... Deste te harder je typt deste sneller ie gaat fietsen. Ik zou zelf een usb in me reet moeten monteren ik heb al weken niet op die k.. hometrainer gezeten .
Toch belangrijk voor je heup hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met usb... Deste te harder je typt deste sneller ie gaat fietsen. Ik zou zelf een usb in me reet moeten monteren ik heb al weken niet op die k.. hometrainer gezeten .
Hij zou eerst iets in Spanje gaan doen. Maar gooide het op laatste moment om naar Kreta.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Met hoeveel schulden is hij inmiddels terug? Tis bijna triest zoveel naieviteit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga even "Tomb Raider" kijken.![]()
Houdoe.
Nou ik moet dus eigenlijk wel nog het een en ander doen.. Fietsen en oefeningen. Fysio is gestopt. En ik loop weer normaal, als ik geen gekke dingen doe heb ik nergens last van. Ben er wel klaar mee ja. Ik voel me honderd 100% weer als uh pak um beet 8 jaar geleden. Vergeet het ook ..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is helemaal een leuk hebbedingetje![]()
Ben je nog niet helemaal uitgerevalideerd dan?
Toedeloe Ruudquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga even "Tomb Raider" kijken.![]()
Houdoe.
Ja dat klopt wel je voelt zelf het beste wat wel en niet kan, ontzettend fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, en wat zal je genietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet dus eigenlijk wel nog het een en ander doen.. Fietsen en oefeningen. Fysio is gestopt. En ik loop weer normaal, als ik geen gekke dingen doe heb ik nergens last van. Ben er wel klaar mee ja. Ik voel me honderd 100% weer als uh pak um beet 8 jaar geleden. Vergeet het ook ..das voor mij een teken dat ik compleet ok ben
Morgen heb ik een borrel en dan ga ik lekker met de bus .. Die stukjes lopen zijn geen enkel probleem meer voor me. De spieren komen vanzelf wel weer .. Heb ik twee dikke peuten
En bedankt!quote:
quote:
Nee, die andere met de bril en oranje t-shirt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Sporti het volgende:
LS is Manja jou buuf, en ik zag je soep
Yoh dat wil je niet weten...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel je voelt zelf het beste wat wel en niet kan, ontzettend fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, en wat zal je genieten
Fijn hoor dat het nu weer zo lekker gaatquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet dus eigenlijk wel nog het een en ander doen.. Fietsen en oefeningen. Fysio is gestopt. En ik loop weer normaal, als ik geen gekke dingen doe heb ik nergens last van. Ben er wel klaar mee ja. Ik voel me honderd 100% weer als uh pak um beet 8 jaar geleden. Vergeet het ook ..das voor mij een teken dat ik compleet ok ben
Morgen heb ik een borrel en dan ga ik lekker met de bus .. Die stukjes lopen zijn geen enkel probleem meer voor me. De spieren komen vanzelf wel weer .. Heb ik twee dikke peuten
Ik zing wel eens per ongeluk hardop met mijn ipod mee, maar ik mag ook nog gewoon de straat op!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh dat wil je niet weten...![]()
Ik ben echt super blij.. Ik kan soms wel zingen als ik ergens naar toe loop. Maar ja dan word ik opgesloten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zing wel eens per ongeluk hardop met mijn ipod mee, maar ik mag ook nog gewoon de straat op!
Gewoon zingen dus!
Ja kan ik me goed voorstellen, een vriendin van mij heeft ook een nieuwe heup, en voelt zich herboren ze beseft eigenlijk nu pas hoe erg de pijn en de beperking was van voor de operatie. In het begin belde ze weleens op ze vertelde dan helemaal enthousiast dat ze wel 3 kilometer had gewandeldquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh dat wil je niet weten...![]()
Ik ben echt super blij.. Ik kan soms wel zingen als ik ergens naar toe loop. Maar ja dan word ik opgesloten
Ha! Kan jij ook niet fluiten? Ik kan het gewoon ook echt niet. En ik kan ook niet met mijn vingers knippen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik fluit wel .. (kan ik ook niet dus daar heeft niemand last van)
Kun je wel op je vingers fluiten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ha! Kan jij ook niet fluiten? Ik kan het gewoon ook echt niet. En ik kan ook niet met mijn vingers knippen.
Ja herboren is een mooie omschrijving..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja kan ik me goed voorstellen, een vriendin van mij heeft ook een nieuwe heup, en voelt zich herboren ze beseft eigenlijk nu pas hoe erg de pijn en de beperking was van voor de operatie. In het begin belde ze weleens op ze vertelde dan helemaal enthousiast dat ze wel 3 kilometer had gewandeld
Beschuit met muisjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja herboren is een mooie omschrijving..
Nee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je wel op je vingers fluiten?
Dat al helemaal niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je wel op je vingers fluiten?
ja is mooi he, maar zo ziet ze er ook uit, zij strompelde echt alleen nog kon bijna niets meer en had een ander gezicht en uitstraling van de pijn, maar das godzijdank allemaal voorbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja herboren is een mooie omschrijving..
Ik moest lachen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes![]()
muisjes![]()
sorry
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beschuit met muisjes![]()
muisjes![]()
sorry
Heb je wel vingers?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Er komt niet eens een lullig piepje uit, gewoon helemaal niets.
Lol, dat kan ik dus ook niet. En dan zijn er mensen die het hele alfabet kunnen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet.En dat vind ik niet zo erg. Net als expres boeren kunnen laten
Ik typ met me neus ..quote:
Je moet gewoon een hap lucht inslikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol, dat kan ik dus ook niet. En dan zijn er mensen die het hele alfabet kunnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |