Vertel...quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Afgaande op de TT hebben de meeste mensen niet gehoord van Kees Kist.
Was dat geen voetballer van AZ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Afgaande op de TT hebben de meeste mensen niet gehoord van Kees Kist.
Op zich is dat niet zo heel erg, daar worden ze sterker van en ze leren zich snel aanpassen. Maar het is wel een probleem als de ouders zo'n emigratie op een verkeerde manier doen, dus bijv onvoorbereid en om de verkeerde redenen. Dan moeten de kids soms jarenlang in een rotsituatie zitten en dat heeft dan een tegengesteld effectquote:Op zaterdag 13 december 2008 08:53 schreef Biancavia het volgende:
Voor die kinderen vind ik het altijd sneu.
Die hebben niets te kiezen, die moeten maar hun vriendjes verlaten en ineens in een heel ander systeem mee gaan draaien. De meeste kinderen zijn gelukkig wel flexibel genoeg, maar soms zie je ook van die verhalen met van die immens sneue kindjes die hun vriendjes zo missen.
Juist wel! Want dan mept ie mij tegen de grond, doe ik aangifte, zien ze al zijn belastingschulden en huppekee in de bak, waar ie hoort!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:03 schreef marit1978 het volgende:
ik hoop het van harte
wat een enge intimiderende vent zeg .. zou hem echt niet kwaad tegen willen komen !
quote:Emigranten gezocht
Er zijn voorlopig geen nieuwe afleveringen van Ik Vertrek te zien. Er wordt hard gewerkt aan een nieuwe serie. Zelf in de hoofdrol staan?
Meedoen aan Ik Vertrek
Vul het aanmeldingsformulier in met informatie over je emigratieplannen, je vertrekdatum en een foto. De redactie zal vervolgens contact opnemen om telefonisch verder te praten over deelname.
Andre zelf geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Toad het volgende:
Er zat hier toch zo'n vriend van dat stel op FOK. Die begon ze destijds helemaal te verdedigen.
Ja volgensmij weten ze helemaal niet waar ze aan begonnen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit gaat heel erg mis!
Toen ze naar de reisbureau gingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja volgensmij weten ze helemaal niet waar ze aan begonnen zijn.
Ik heb het gevoel dat ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen idd.. Echt heel triest dit hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je je gate al niet kan vinden hoe moet je je dan in het buitenland redden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit weer die aflevering waarin ze zonder horeca- laat staan kookervaring een restaurant in Griekenland gaan beginnen met 'champions' op het menu?
eigenlijk is er nog helemaal niks gebeurd... straks blijken die lui over vet goede capciteiten te beschikken voor het runnen van een restaurant.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen idd.. Echt heel triest dit hoor..
Ik dacht eerst dat het de kinderen van de emigranten waren...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Stali het volgende:
Ik schakel net in...
Ze lijken mij te onervaren om zoiets aan te kunnen. Het zijn net twee kinderen. Jeez.
Zij is 19quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Stali het volgende:
Weet iemand hoe oud ze eik zijn? Ik zap toevallig net langs en blijf uiteraard hangen.
Beetje aapjes kijken, vrees ik toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |