Je ava doet ut, hijs leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Sporti het volgende:
even kijken of me ava ut doetvoor de liefhebbers start om 20.30 Wie is de Mol!!!! Ned. 1
Ik helaas ook. Toen het een paar jaar geleden begon, dacht ik: jaaaaa, kicken concept. Maar ik vind er geen kut aan. Vervelende mensen doen er ook altijd mee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava doet ut, hijs leuk.![]()
Ik haat Wie is de Mol, sorry.
ik ook hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ava doet ut, hijs leuk.![]()
[sub]Ik haat Wie is de Mol, sorry.[/sub]
ikke........quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn er al 2 die dit programma ruk kut vinden. Wie volgt?
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef Sporti het volgende:
even kijken of me ava ut doetvoor de liefhebbers start om 20.30 Wie is de Mol!!!! Ned. 1
Ioquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:41 schreef beequeen het volgende:
Dat zijn er al 2 die dit programma ruk kut vinden. Wie volgt?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.
Ook zo, en voor de rest van de aanwezigen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuti Ruti![]()
nog een gelukkig nieuwjaar.........
Die was al het huis uit toen ik hier nog niet woondequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
dat joch wil zeker het huis uit omdat zijn Ma altijd van die vervelende buurmannen
over de vloer haalt?
logisch..........
Kreeg ik zomaar cadeau van Nachtzuster, top hequote:[b]Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef FANN het volgende:[/
ah nu zie ik pas dat je ava veranderd is Sporti........ geinig......
![]()
Ik vertrek begint daarna LSquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Raar, op de TROS-site staat een heel ander programma. "Ik vertrek" met de zoon van mijn buuf.
Hoi Ruudemans.quote:
Waar heb jij het nu weer over?quote:
Lekker nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Ruudemans. Morgen weer vroeg op en heb je veel last van de gladheid enzo?
ja... hij is héél leuk.......quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kreeg ik zomaar cadeau van Nachtzuster, top he
Ja, maar volgens de VARA-gids met twee andere families, dus ff in de gaten houden, die kunnen het ook fout hebben.quote:
ja en dat vindt je grappig om even te vermelden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht opeens weer aan haar omdat ze in jouw sig staat.
Waarom dequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja en dat vindt je grappig om even te vermelden?
Huh? Dan hoef jij dus niet te rijden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lekker nietDe Poolse collega's zijn terug van vakantie, dus hoeft de joker
niet ingezet te worden.
nee...........?quote:
Heel vreemd, LS kan jij hem niet ff bellen jullie hadden toch een goede band saampiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over?
Ik maak me nog steeds zorgen over Manu. Is toch raar dat we hem niet meer gezien hebben na zijn 4 dagen in Barca?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Dan hoef jij dus niet te rijden?
sop..gaarkoken ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...........?
Juud en jij hadden in die tijd zeker nog geen gedeelde PM box hé,
en je kan beten stoppen .......
zullen we het daar bij laten?
Klinkt goed, houwen zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Naar kantoor om negen uur en naar huis om 5 uur.
Als er niks raars gebeurt (door de gladheid of zo
)
Ik zal die stalker zeker gaan bellen en dan weer een ban krijgen.... NOTquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heel vreemd, LS kan jij hem niet ff bellen jullie hadden toch een goede band saampies
Get your facts straight.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...........?
Juud en jij hadden in die tijd zeker nog geen gedeelde PM box hé,
en je kan beten stoppen .......
zullen we het daar bij laten?
Eng.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmm ja en als dat niet helpt..de halsslagader doorknagen.....
Ik zou daar wel iemand voor inhuren hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef FANN het volgende:
mmmm ja en als dat niet helpt..de halsslagader doorknagen.....
daarom........ dat is precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Get your facts straight.
Ik ken Juud pas vanaf eind augustus.
Ja PP, Bommie heeft ons al laten genieten van de winterse beelden uit het oosten des lands. Ongelooflijk dat verschil.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stapte in Alphen aan de Rijn op de trein, geen enkele sneeuw daar, kom je hier (omgeving Nijmegen), helemaal wit!
Hier zelfs langlaufen en snowboardenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stapte in Alphen aan de Rijn op de trein, geen enkele sneeuw daar, kom je hier (omgeving Nijmegen), helemaal wit!
Hier vanaf het begin wit (regio Ehv.) en op de binnenwegen wordt niks gestrooid. Blijft glibberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik merk alleen op dat ze nog in je sig staat meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom........ dat is precies wat ik bedoel
en ik vroeg of je wilde stoppen
ik ga het niet over iemand hebben die hier niet meer is....
En waar is hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hier zelfs langlaufen en snowboardenff baas boven baas spelen
ja schijnheil we weten nu wel dat je ontschuldig lammetje bent hoor....quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik merk alleen op dat ze nog in je sig staat meer niet.
Waar staat dat ik het over haar zou willen hebben?
![]()
Ik ook niet maar ben wel nieuwsgierig.quote:
Ah, toch wel in Nederland jaquote:
Hier in de buurt lopen wel wat malloten rond met skistokken, maar ze zijn de skies vergetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, toch wel in Nederland ja, cool
! Zelf de ski's al onder gehad
? Toch wel redelijk uniek
.
Ja tis de eertse keer sinds een jaar of 10 dat het wat langer mogelijk is dan 2 dagen, nee ikzelf heb het niet zo op langlaufen, ik schaats liever en dat lukt na enige oefening inmiddels zelfs zonder spierpijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, toch wel in Nederland ja, cool
! Zelf de ski's al onder gehad
? Toch wel redelijk uniek
.
Nordic skiingquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hier in de buurt lopen wel wat malloten rond met skistokken, maar ze zijn de skies vergeten
Hier loopt iedereen met schaatsen rondquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier in de buurt lopen wel wat malloten rond met skistokken, maar ze zijn de skies vergeten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar je werk kunnen gaan op schaatsen heeft ook wel watquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hier loopt iedereen met schaatsen rond
Trouwens, vind wel dat ze meer aan de fietspaden moeten doen (zout strooien), het ijs begint nu langzaam maar zeker eindelijk weg te gaan
Waar is hier? En zout is slecht voor het mlieu.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hier loopt iedereen met schaatsen rond
Trouwens, vind wel dat ze meer aan de fietspaden moeten doen (zout strooien), het ijs begint nu langzaam maar zeker eindelijk weg te gaan
Het ziet er niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
hier zie je zelfs mensen die daar les in krijgen Nordic Walking is een echte hype
Misschien een nieuwe hype. NW in de sneeuw. Klinkt eik logischer dan dat stomme lopen met stokken op "waar dan ook".quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Nordic Walking is toch hartstikke 2007?
Hier sneeuwt het weer heel lichtjes.
Heb jij het ook gedaan? (in 2007quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Copycat het volgende:
Nordic Walking is toch hartstikke 2007?
Hier sneeuwt het weer heel lichtjes.
Waar zie je me voor aan? Gek!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb jij het ook gedaan? (in 2007)
Sono pazzo, lo soquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Gek!
Ik heb er in 2007 een stuk over geschreven.
goedemorgen, schone slaapster!quote:
Wat betekent dat? En ja, gepubliceerd, maar niet on the interweb.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sono pazzo, lo soErgens gepubliceerd, met een linkje ?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Gek!
Ik heb er in 2007 een stuk over geschreven.
Dat waag ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Sporti het volgende:
Dus die hype is jou schuld, té enthousiast artikel
Hoi lies, klaar voor de nacht? Frits misschien ook al in de startblokken?quote:
"Sono pazzo", dat zeg jij toch ook tegen mij ("gek")quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat betekent dat? En ja, gepubliceerd, maar niet on the interweb.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Sporti het volgende:
Mogge
Lies wat heb jij voor een ritme?
Okee, zit nog veel op de weg en lig nog steeds bijna elke keer dubbel achter het stuur als ik de "skiers" aanschouw.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Zo boeiend was het niet. Gewoon een artikel over de toen nieuwe hype.
Wat ontzettend truttig en die kapselsquote:
Is gouwe handel!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Copycat het volgende:
Zo boeiend was het niet. Gewoon een artikel over de toen nieuwe hype.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Is gouwe handel!!
Als ik op het strand lig zie ik weleens van die klasjes met allemaal treurige types op en top in het Nordic Walking pak en een schreeuwende akela d'r bij voor 15 eurp pp p/u.![]()
Ik lig altijd dubbel als ik ze zie en ga gewoon in m'n blote reet vragen of het wat zachter kan.
Onbegrijpelijk dat die meiden niet gewonnen hebben.quote:
ik zie het voor mequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Is gouwe handel!!
Als ik op het strand lig zie ik weleens van die klasjes met allemaal treurige types op en top in het Nordic Walking pak en een schreeuwende akela d'r bij voor 15 eurp pp p/u.![]()
Ik lig altijd dubbel als ik ze zie en ga gewoon in m'n blote reet vragen of het wat zachter kan.
Dik twintig jaar geleden had k ook zo'n soort kapsel. En dan heel veel scheerschuim erin, zodat het goed bleef zitten. Alleen had je een probleem als het onverhoopt ging regenenquote:
Ik snap jullie ook meestal niet.quote:
Nee, ik moet morgen werken. Dan slaap ik altijd wel snachts!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi lies, klaar voor de nacht? Frits misschien ook al in de startblokken?
Ook daar heb ik weleens wat over geschrevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Verder ben ik ook erg allergisch voor Shanti Kooren.
Dan kijk je naar het plafond tot 05.00 uur bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen werken. Dan slaap ik altijd wel snachts!
Dan had je die paar uurtjes net zo goed kunnen blijven liggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je dat doet maar als het voor je werkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
Euh Ja! Dat klopt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dan kijk je naar het plafond tot 05.00 uur bedoel je
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Mja, ik was toch wakker, kan ik net zo goed, nog even een stukje avond meepikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had je die paar uurtjes net zo goed kunnen blijven liggen.
En jij maar vertellen aan de ouders van de kids dat de 3 R's zo ontzettend belangrijk zijn zeker, of is dat té 1960quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik was toch wakker, kan ik net zo goed, nog even een stukje avond meepikken![]()
BQ: Ja, het werkt!
Ik google me gek maar bedoel je Shanti koren? Ik dacht dat het een schijver/ster was ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |