Maar ik moest ook hard lachen dat helpt nietquote:
Geniet, maar mentrueer met matequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oververzadigd met wodka. Vast een reclamestunt en niet reëel. Welk merk? Gelijk korte metten mee maken.
Had ik geen zin in, omdat ik pissed op ze was, dat ze niet naar Spanje gingen, waar ik ongeloveloos veel tijd voor hun in had gestoken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Mocht jij niet op het feestje komen?
ach gossiequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vertrek #3: Met belastingontduikers.
De uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=3415536quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ach gossieda's best wel sneu zo te lezen,
ik kan het programma zeker nog niet terugkijken hé?
en LS is die jongen nu alweer terug in Nederland?
oké thanks ga ik even kijken........quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=3415536
Vervolg (vanaf 32:30): http://player.omroep.nl/?aflID=4429451&md5=8506dbd810a1e2d54491f2ed8d92c0a1
quote:
En die mocht nietquote:
Weet ik veel .. Never uitgezonden dus..quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahha die mocht niet? Van wie niet?
Nah belachelijk! ik vond hem wel leuk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel .. Never uitgezonden dus..
Ik moest wel erg om lachen .. Wat een dramaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben Ik vertrek nu ook aan het terugkijken.
Voor het eerst dat ik dit programma zie, maar is het altijd zo tragikomisch?
Dat betwijfel ik. Ten zeerste!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Het is moeilijk uitleggen he. Als Cc het ziet zegt ze van: O ja, zo! En blaast ze zo de vlooienmars
Nee, dit was met stip de meest hilarische uitzending.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben Ik vertrek nu ook aan het terugkijken.
Voor het eerst dat ik dit programma zie, maar is het altijd zo tragikomisch?
Tja .. ik vind um ook erg goed. Maar het kan nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah belachelijk! ik vond hem wel leuk!
Ja ok, dat begrijp ik dan ook nog wel! Maar aan de andere kant, je ziet minder dan in elke willekeurige schampoo of douchschuim reclame.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja .. ik vind um ook erg goed. Maar het kan nietLater tijdstip zou ik nog wel snappen
Oh wacht. Ik heb 'm! Half. Want er was ook nog iets met een kommetje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Neee!![]()
Je moet die duimen niet in je mond doen, maar voor je mond houden en dan in het spleetje tussen je duimen blazen.
Waar ben ik mee bezig![]()
Ik heb de britse versie wel vaak gezien. Dit was echt erg ... Wat denken ze nou wel. Een Febo was beter geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dit was met stip de meest hilarische uitzending.
Ik wil meer André anekdotes!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
André had ooit een bootje gekocht. Die ze alleen maar op de wal hadden zien staan.
En je kan wel nagaan wat er gebeurde bij tewaterlating. Ging meteen naar de bodem van de haven.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik heb 'm! Half. Want er was ook nog iets met een kommetje?
Maar die kan ik zekersteweten niet.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
André had ooit een bootje gekocht. Die ze alleen maar op de wal hadden zien staan.
En je kan wel nagaan wat er gebeurde bij tewaterlating. Ging meteen naar de bodem van de haven.
Grieks sprekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
Oh en met die champions op de menukaart. "Ja, het is zo wel goed. Next!".
Ik heb het ook niet compleet gezien. Drukte de tv aan na deze drukte. Ga ik zeker terug kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even terugkijken geloof ik!
Meer meer...............quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
geen idee.. ik zou een rel niet herkennen al zou ik erover struikelen denk ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
Vroegah hadden we pas rellen zeg! Chaos was het soms.
En een restaurant draaien op twee gaspitjesquote:
zachtgezegd ja ... wat een gekkehuisquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dit was met stip de meest hilarische uitzending.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo heeft André ook ooit een motor gekocht, die nu bij de buuf in de tuin staat te verroesten. Was hij zelfs mee op TV. Waarop hij de straat uitreed.
En je raadt het al.... Hij heeft niet eens een motorrijbewijs.
tis ook redelijk tragikomisch.. soms dacht ik.. waar blijft arjan ederveen ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik sloeg net wel van verbijstering mijn hand voor mijn mond. "Ja, zolang alleen de mensen het weten die hier komen eten en niet de controleurs, is er niks aan de hand."
![]()
Ze zijn wel erg sneu. By all means.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga weer verder kijken. Ik moet dit in etappes tot me nemen.
Terug in je hok, Skip!quote:
Goed werk Soury!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef Soury het volgende:Oh uh voordat ik weer naast de pot pis of iemand anders.. de nieuwe is al in de maak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |