Een hap lucht inslikken zou op zich niet het probleem zijn, maar dan nog, ik kan het gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet gewoon een hap lucht inslikken![]()
Maar het hele alfabet krijg ik er niet uit hoor.
Truste Sportiefiequote:
Ik doe het heel soms samen met mijn zoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een hap lucht inslikken zou op zich niet het probleem zijn, maar dan nog, ik kan het gewoon niet.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het heel soms samen met mijn zoon.
Maar 2 happen lucht word ik altijd misselijk
In een rondje lukt het mij ook niet, ik doe het het best op mijn wijs- en ringvingerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet boeren op commando. Maar wel fluiten. Gewoon en op vingers. Maar dan wel op vier vingers -twee wijs en twee middelvingers, en niet op duim en wijsvinger in zo'n rondje.
Alleen binnenshuis als er niemand bij is en dan ook nog eens heel af en toequote:
Lucky you!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet boeren op commando. Maar wel fluiten. Gewoon en op vingers. Maar dan wel op vier vingers -twee wijs en twee middelvingers, en niet op duim en wijsvinger in zo'n rondje.
Ik vertrek #3: Met belastingontduikers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuke bank en eettafel in dat programma
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vertrek #3: Met belastingontduikers.
Woont ie nu weer bij moedersquote:
Nee, woont samen met z'n vriendin in Zutphen en hebben ondertussen een zoontje en heel weinig contact verder met de familie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Woont ie nu weer bij moeders![]()
Denk dat je meer succes heb met je snert
HUH???quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Lucky you!![]()
Oeh! Maar kan je dan ook op je 2 duimen? Zeg maar dat je met je handen een een kommetje maakt? En dan op je duimen blazen? met of zonder blaadje van een rietstengel? Ik kan het niet beter uitleggen.
Hoi Dementor.nieuw plaatjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef BOLPUNTCOM het volgende:
Hallo, ik ben hier nieuw en dit leek me wel een gezellig clubje dus ik dacht,
misschien mag ik meedoen?
Op de 1 of andere manier moet ik heeeeeel erg hard lachen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef BOLPUNTCOM het volgende:
Hallo, ik ben hier nieuw en dit leek me wel een gezellig clubje dus ik dacht,
misschien mag ik meedoen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik vertrek #3: Met belastingontduikers.
Dank je Liesjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik heeeeeel erg hard lachen!![]()
![]()
Hoi welkom!![]()
Hadden ze daar veel geleend dan voor dat avontuurquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, woont samen met z'n vriendin in Zutphen en hebben ondertussen een zoontje en heel weinig contact verder met de familie.
ik lees graagquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Die schijtlijster uit zijn fobo is dan wel weer leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |