Ik google me gek maar bedoel je Shanti koren? Ik dacht dat het een schijver/ster was ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Coos het volgende:
Verder ben ik ook erg allergisch voor Shanti Kooren.

Gooi eens een visje uit zou ik zeggen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef blomst het volgende:
weer geen rel, ik heb anders best zin om een rel te volgen

Mooi, it's your life.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik was toch wakker, kan ik net zo goed, nog even een stukje avond meepikken![]()
BQ: Ja, het werkt!

quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik google me gek maar bedoel je Shanti koren? Ik dacht dat het een schijver/ster was ofzo.

quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Sporti het volgende:
[..]
En jij maar vertellen aan de ouders van de kids dat de 3 R's zo ontzettend belangrijk zijn zeker, of is dat té 1960

Kan nog zo maar gebeuren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef blomst het volgende:
weer geen rel, ik heb anders best zin om een rel te volgen

Ja, lach maar. Die muziek ik ook al kut en ik maar googlen naar iets behoorlijks.quote:

ik ben liever toeschouwerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi eens een visje uit zou ik zeggen!

"Die muziek ik ook al kut"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Die muziek ik ook al kut en ik maar googlen naar iets behoorlijks.

quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
En nu niet meer kiften on the interweb!

ja, toen was alles beterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:00 schreef Talitha het volgende:
Vroegah hadden we pas rellen zeg! Chaos was het soms.

quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:42 schreef Coos het volgende:
Ik lig altijd dubbel als ik ze zie en ga gewoon in m'n blote reet vragen of het wat zachter kan.

Nee gewoon op Scheveningen of bij voorkeur bij die mutsen in Wassenaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nordic walken aan de Costa Dorada![]()
Zo'n kudde 70-plussers die vinden dat ze nog geen gehoor-apparaat nodig hebben.
En maar schreeuwen.![]()
Gelukkig zegt Coos daar dan wat van.

Oké!! Een voorzetje dan.quote:

Dat moet dan het zelfde soort volk dat toevallig niet naar het zuiden gaat maar hier gaat "zondagsrijden" door deweeks.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee gewoon op Scheveningen of bij voorkeur bij die mutsen in Wassenaar.![]()
In Spanje zie je het weinig. Of het zijn van die Nederlandse grijze duiven,

quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Oké!! Een voorzetje dan.![]()
Welke SC-er gaat met z'n meisje nog even een ommetje langs de viaducten onder de snelweg om creperende daklozen in de vorst te spotten om zich nog even verkneukelen bij de gedachte hoe goed ie het zelf doet?
![]()
Roept u maar!!

Wat kunnen we winnen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke SC-er gaat met z'n meisje nog even een ommetje langs de viaducten onder de snelweg om creperende daklozen in de vorst te spotten om zich nog even verkneukelen bij de gedachte hoe goed ie het zelf doet?
![]()
Roept u maar!!

Fout Lies!!quote:

Halve liter wodka, door de winnaar in een keer op te drinken.quote:

Wodka drinken is zooo 2008. Je moet soppen tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Halve liter wodka, door de winnaar in een keer op te drinken.

quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!

Drinken is zó 2008 Ruud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

Waarin/ waarmee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wodka drinken is zooo 2008. Je moet soppen tegenwoordig.

NEEN !quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
btw. ben jij weleens jaloers Coos?

Loop ik achterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Drinken is zó 2008 Ruud.
Ga maar even een paar topics teruglezen.

Omg!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!

quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

Hallo!! Jullie moeten raden.quote:

Okee, ik de halve liter wodka, jij de beker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan geef ik het goede antwoord maar niet

Dit gaat het helemaal worden in 2009quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Loop ik achterVind het nog steeds wel lekker

Na jouw opmerking weet ik het wel.quote:

quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit gaat het helemaal worden in 2009

Zat ie bij de rijdende rechterquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!

Non penso c'è possibile adesso.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja vertaal dat maar is in het Italiaans Ruud

Dan was het familiequote:

krijgen we ook een hint???quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Roept u maar!!

quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
krijgen we ook een hint???
buiten de hint dat hij net een vriendinnetje heeft?

Dat moet toch voldoende hint zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef blomst het volgende:
[..]
krijgen we ook een hint???
buiten de hint dat hij net een vriendinnetje heeft?

quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Van Fann ja,van mij gelukkig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |