Wat lult hij nou weer? Ajax heeft helemaal niets asociaals gedaan en zich netjes aan de regels gehouden.quote:
Nou ja het is te verwachten dat mensen nogal lacherig om Joop kunnen doen na alle uitspraken die hij tegenwoordig doetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef poehej het volgende:
Flikker nou eens een keer op de hele tijd over Joop te zeiken hier.. Maak een fantopic voor em aan zou ik zeggen.. opdonderen met dat gebagger..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Wie gaan er centraal achterin spelen de komende weken? Douglas ligt er ook 3 weken uit.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
We oordelen toch op basis van feiten? Of mag er geen kritisch woord over Twente getypt worden hier?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef poehej het volgende:
Flikker nou eens een keer op de hele tijd over Joop te zeiken hier.. Maak een fantopic voor em aan zou ik zeggen.. opdonderen met dat gebagger..
Nee stel je voor dat we het over Joop hebben in het Twente topic, wat een baggerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef poehej het volgende:
Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Maak je niet druk om Joop, die man is gewoon niet goed wijs.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:34 schreef sjimz het volgende:
Poehej, speciaal voor jou:
Het demagogisch Joop Munsterman topic #1
op die vlakken scoort Joop inderdaad wel primaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef tukkeronline het volgende:
Rutten halen, 4e worden, stadion uitbreiden tot 24.000 plaatsen, weer 4e worden, play-offs winnen, voorronde CL halen, McClaren als vervanger Rutten, begroting in 1 stoot op niveau AZ en Heerenveen brengen, overwinteren in Europa.
Wat een boefjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Svnn het volgende:
munsterman doet precies hetzelfde bij wisgerhof.. net een nieuw contract en nu proberen los te weken
Er is een verschil tussen 'een kritisch woord' en simpelweg Munsterman belachelijk maken. Jouw stukje over Munsterman vond ik interessant om te lezen, maar ik heb geen zin om me door bergen 'Munstermanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
We oordelen toch op basis van feiten? Of mag er geen kritisch woord over Twente getypt worden hier?
Rajkovic op de plaats van Douglas. Braafheid voor Wielaert.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Nee maar Rajkovic heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld om die nou de leiders rol in de verdediging te geven gaat me ook wat ver.
Wat vroegquote:Tijdstip FC Twente-Olympique Marseille
13-01-2009
De aanvangstijd is bekend van de UEFA Cup wedstrijd FC Twente-Olympique Marseille. Op donderdag 26 februari speelt FC Twente in De Grolsch Veste om 18.30 uur tegen de Franse club. De kaartverkoop voor SCC-houders is reeds gestart bij de Ticketbox.
Idd! Joopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Rutten halen, 4e worden, stadion uitbreiden tot 24.000 plaatsen, weer 4e worden, play-offs winnen, voorronde CL halen, McClaren als vervanger Rutten, begroting in 1 stoot op niveau AZ en Heerenveen brengen, overwinteren in Europa.
Nee, Munsterman is niet goed wijs.
Munsterman
heb ik net weer de laatste wedstrijd van het seizoen, om 19.30quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Wat vroegZal dat door de TV uitzending komen?
Dat zou al wel snel zijnquote:Een verdedingscentrum Braafheid/Rankovic is een optie, maar het liefst stelt de oefenmeester zaterdag tegen Vitesse al de opvolger van Wielaert op.
Jullie hebben alwel genoeg geld van Janssenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zou al wel snel zijn![]()
Maar goed dat jullie hem halen krijgen wij ook weer wat centjes![]()
Aldus Leon ten Voorde van TC Tubantia. Wisgerhof is 1, ben benieuwd of er een 2e komt en wie dat zou moeten worden.quote:Als er dinsdag niets komt, dan woensdag wel. Of donderdag. Duidelijk is dat Twente met spoed een nieuwe centrale verdediger zoekt. En niet een, maar twee. Tenminste, dat wil de trainer graag.
haha netjes, ik zie er de humor van inquote:
Bron? Wij zitten ook in spanningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
Het schijnt nu echt rond te zijn met Peter Wisgerhof
ahjah, op het twente.net forum weten een aantal mensen het hélémaal zeker....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bron? Wij zitten ook in spanning
en dan tegen Vitesse al meedoet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:23 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
ahjah, op het twente.net forum weten een aantal mensen het hélémaal zeker....
Ga er maar vanuit dat die gaat....
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
Naja een NEC'er wil natuurlijk wel graag spelen tegen Vitesse
Is het goed als ik hem ook op een ander forum plaats?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ja, ik teken wel vaker. Maar meestal voor het Ajax-topic
Bedankt
als je mij ook een linkje geeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is het goed als ik hem ook op een ander forum plaats?
Op fctwente.net staat vandaag maar ik zie niks!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Lamzak_ het volgende:
Wanneer start de verkoop tegen ADO nou is een keertje...
Zover ik weet welquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kan ik een uitkaart aanvragen als ik een CC heb? en is dat inderdaad kostenloos?
voor mij was het kostenloos maar ik heb SCC, maar ik ga er vanuit dat het voor CC ook kostenloos is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kan ik een uitkaart aanvragen als ik een CC heb? en is dat inderdaad kostenloos?
voor kerst ClubCard aangevraagd, dacht dat je daarna pas uitkaart aan kon vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zover ik weet welAls je het tegelijkertijd had gedaan was uitkaart sowieso gratis
Als het goed is heb je een formulier meegekregen waarmee je kaarten kunt halen. Als je daarmee gewoon naar het stadion gaat, kun je al een uitkaart laten aanmaken geloof ik. Maar ik zou sowieso van tevoren altijd even bellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor kerst ClubCard aangevraagd, dacht dat je daarna pas uitkaart aan kon vragendus ff wachten tot hij op de mat valt en daar maar keer terug naar de SSU
ik heb voor mijn clubcard een formulier van fctwente.nl gehaald, dat ingevuld en ingeleverd bij de SSU + 16 euro betaald...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een formulier meegekregen waarmee je kaarten kunt halen. Als je daarmee gewoon naar het stadion gaat, kun je al een uitkaart laten aanmaken geloof ik. Maar ik zou sowieso van tevoren altijd even bellen.
wachten op mijn clubcard dus en dan keer op vrijdagmiddag na school richting de Vestequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uitkaart laten registreren kan inderdaad ook gewoon met het formulier dat je bij de CC-aanvraag hebt meegekregen.
En dan naar ADO uit ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wachten op mijn clubcard dus en dan keer op vrijdagmiddag na school richting de Veste
Je hebt geen stuk papier meegekregen bij je aanvraag, waarop je zolang kaarten kon halen voor thuiswedstrijden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wachten op mijn clubcard dus en dan keer op vrijdagmiddag na school richting de Veste
ik heb een "Ontvangstbewijs voor een ingeleverd aaanvraagformulier Club Card FC Twente" gekregenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je hebt geen stuk papier meegekregen bij je aanvraag, waarop je zolang kaarten kon halen voor thuiswedstrijden?
Donderdag 22 januariquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer is dat?en ligt eraan wanneer CC in de bus valt...
Ja, daarmee kun je dus naar de SSU en een uitkaart laten registreren. Hoef je niet op het pasje zelf te wachtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een "Ontvangstbewijs voor een ingeleverd aaanvraagformulier Club Card FC Twente" gekregen
ga ik vrijdag gelijk naar de SSU om dat ding aan te vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja, daarmee kun je dus naar de SSU en een uitkaart laten registreren. Hoef je niet op het pasje zelf te wachten
Blessure faken....quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
26 februari kan ik dus niet naar de wedstrijd tegen Marseille, heb ik thuiswedstrijd
en 22 januari kan ik ook niet, ook thuiswedstrijd
(beide zijn donderdagen)
Ga met mij mee naar ado!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
prima de luxe![]()
![]()
dan heb ik vanaf vrijdag een ClubCard en een uitkaart, gelijk kijken wie er meewillen en waarheen
niet echt mijn stijlquote:
zie mijn post 2 boven die van jou, heb wedstrijd; sorryquote:
Zijn oom is joop munsterman?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef poehej het volgende:
Ej Lamzak_ heb je de kaarten voor Twente - Olympique al? Terugkopen van je eigen stoel kon tot 26 januari toch? Edwin zit in ieder geval bij de bobo's.. Zn oom is de directeur van Wegener dacht ik..
quote:Maaroufi wil zich in de kijker spelen bij Grenoble
Na een handvol speelminuten bij Internazionale hoopte Ibrahim Maaroufi een jaar geleden bij FC Twente de weg omhoog in te zetten, maar mede door blessurleed speelde de geboren Belg met Marokkaanse roots nimmer in de hoofdmacht van de Enschedeërs. De komende drie dagen loopt de middenvelder stage bij Grenoble.
Lees verder...
Welkom!quote:Wisterhof tekent donderdag voor 3,5 jaar bij FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente heeft NEC-verdediger Peter Wisgerhof aangetrokken als opvolger voor Robbie Wielaert. De transfer is woensdagmiddag rondgekomen. Hij tekent voor 3,5 jaar. Het contract wordt donderdag getekend.
Wisgerhof wordt woensdagavond gekeurd en traint donderdagochtend al mee met FC Twente.
bron: TC Tubantia
Vorig bericht verwijderd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb mijn bedenkingen bij Wisgerhof eerlijk gezegd.
Ik heb mijn bedenkingen bij jouw postgedrag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
En ik bij de handelswijze van ajax.
Noemde hij ons (Damzkie en mij) laatst niet Calimero?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij jouw postgedrag.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Noemde hij ons (Damzkie en mij) laatst niet Calimero?
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Douglas opbouwend juist erg sterk de laatste tijd. Schuift goed in, passeert af en toe nog een paar man met lange passen, en geeft dan ook vaak een goede pass. Heeft Elia al verscheidene keren 1op1 gezet dit seizoen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef ElYefe het volgende:
Wisgerhof is een goeie vervanger, degelijke verdediger en kopsterk bij corners/vrije trappen. Denk alleen opbouwend dat we er flink op achter uitgaan, aangezien Douglas daar ook nog niet heel sterk in is heb ik daar wel mijn twijfels over.
quote:FC Twente heeft zich versterkt met Peter Wisgerhof. De 29-jarige verdediger komt over van NEC Nijmegen en hij tekent na de medische keuring een drieënhalf jarig contract bij FC Twente.
Wisgerhof speelde tot dusver 285 competitiewedstrijden in de Eredivisie. Hij begon zijn carriere in het seizoen 1999/2000 bij Vitesse en stapte na een seizoen over naar NEC. De laatste negen seizoenen speelde Wisgerhof onafgebroken voor de Nijmeegse club.
BRON:http://www.fctwente.nl
quote:Oliedollars lonken voor Twente-mandekker Douglas
FC Twente raakt na Robbie Wielaert mogelijk nog een belangrijke kracht kwijt deze maand. Al Wahdi heeft zich namelijk officieel gemeld voor Douglas, zo meldt de papieren versie van VI.
Al Wahdi komt uit de Verenigde Arabische Emiraten en heeft een flinke zak oliedollars over om Douglas naar de woestijn te lokken. Twente lijkt echter niet mee te willen werken aan een vertrek van de 21-jarige Braziliaan, die bekend staat als één van de beste verdedigers van de Eredivisie.
Behalve Al Wahdi heeft ook Schalke 04 nog altijd belangstelling voor Douglas. De Duitse topclub heeft momenteel echter niet voldoende financiële middelen om de boomsterke verdediger naar Gelsenkirchen te halen, maar zal komende zomer mogelijk wel een poging doen.
Douglas is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente. In die tijd groeide het talent uit tot vaste waarde in het elftal van eerst Fred Rutten en nu Steve McClaren. De Tukkers zullen dan ook niet zomaar meewerken aan een vertrek van Douglas, nu ook zijn maatje in het hart van de verdediging, Wielaert, al is vertrokken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Frutsel het volgende:
Googelen op Al wahdi geeft niet veel hits
ze hebben 1-2 verloren van Al Ittihad ofzoNaja, niet interessant dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |