heb ik net weer de laatste wedstrijd van het seizoen, om 19.30quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Wat vroegZal dat door de TV uitzending komen?
Dat zou al wel snel zijnquote:Een verdedingscentrum Braafheid/Rankovic is een optie, maar het liefst stelt de oefenmeester zaterdag tegen Vitesse al de opvolger van Wielaert op.
Jullie hebben alwel genoeg geld van Janssenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zou al wel snel zijn![]()
Maar goed dat jullie hem halen krijgen wij ook weer wat centjes![]()
Aldus Leon ten Voorde van TC Tubantia. Wisgerhof is 1, ben benieuwd of er een 2e komt en wie dat zou moeten worden.quote:Als er dinsdag niets komt, dan woensdag wel. Of donderdag. Duidelijk is dat Twente met spoed een nieuwe centrale verdediger zoekt. En niet een, maar twee. Tenminste, dat wil de trainer graag.
haha netjes, ik zie er de humor van inquote:
Bron? Wij zitten ook in spanningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
Het schijnt nu echt rond te zijn met Peter Wisgerhof
ahjah, op het twente.net forum weten een aantal mensen het hélémaal zeker....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bron? Wij zitten ook in spanning
en dan tegen Vitesse al meedoet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:23 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
ahjah, op het twente.net forum weten een aantal mensen het hélémaal zeker....
Ga er maar vanuit dat die gaat....
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
Naja een NEC'er wil natuurlijk wel graag spelen tegen Vitesse
Is het goed als ik hem ook op een ander forum plaats?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ja, ik teken wel vaker. Maar meestal voor het Ajax-topic
Bedankt
als je mij ook een linkje geeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is het goed als ik hem ook op een ander forum plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |