Wat lult hij nou weer? Ajax heeft helemaal niets asociaals gedaan en zich netjes aan de regels gehouden.quote:

Nou ja het is te verwachten dat mensen nogal lacherig om Joop kunnen doen na alle uitspraken die hij tegenwoordig doetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef poehej het volgende:
Flikker nou eens een keer op de hele tijd over Joop te zeiken hier.. Maak een fantopic voor em aan zou ik zeggen.. opdonderen met dat gebagger..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Wie gaan er centraal achterin spelen de komende weken? Douglas ligt er ook 3 weken uit.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH

We oordelen toch op basis van feiten? Of mag er geen kritisch woord over Twente getypt worden hier?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef poehej het volgende:
Flikker nou eens een keer op de hele tijd over Joop te zeiken hier.. Maak een fantopic voor em aan zou ik zeggen.. opdonderen met dat gebagger..

Nee stel je voor dat we het over Joop hebben in het Twente topic, wat een baggerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:03 schreef poehej het volgende:

Nee inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Maak je niet druk om Joop, die man is gewoon niet goed wijs.

quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:34 schreef sjimz het volgende:
Poehej, speciaal voor jou:
Het demagogisch Joop Munsterman topic #1

op die vlakken scoort Joop inderdaad wel primaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef tukkeronline het volgende:
Rutten halen, 4e worden, stadion uitbreiden tot 24.000 plaatsen, weer 4e worden, play-offs winnen, voorronde CL halen, McClaren als vervanger Rutten, begroting in 1 stoot op niveau AZ en Heerenveen brengen, overwinteren in Europa.

Wat een boefjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Svnn het volgende:
munsterman doet precies hetzelfde bij wisgerhof.. net een nieuw contract en nu proberen los te weken

Er is een verschil tussen 'een kritisch woord' en simpelweg Munsterman belachelijk maken. Jouw stukje over Munsterman vond ik interessant om te lezen, maar ik heb geen zin om me door bergen 'Munstermanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
We oordelen toch op basis van feiten? Of mag er geen kritisch woord over Twente getypt worden hier?

Rajkovic op de plaats van Douglas. Braafheid voor Wielaert.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Nee maar Rajkovic heeft nog geen wedstrijd in het eerste gespeeld om die nou de leiders rol in de verdediging te geven gaat me ook wat ver.

Wat vroegquote:Tijdstip FC Twente-Olympique Marseille
13-01-2009
De aanvangstijd is bekend van de UEFA Cup wedstrijd FC Twente-Olympique Marseille. Op donderdag 26 februari speelt FC Twente in De Grolsch Veste om 18.30 uur tegen de Franse club. De kaartverkoop voor SCC-houders is reeds gestart bij de Ticketbox.

Idd! Joopquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Rutten halen, 4e worden, stadion uitbreiden tot 24.000 plaatsen, weer 4e worden, play-offs winnen, voorronde CL halen, McClaren als vervanger Rutten, begroting in 1 stoot op niveau AZ en Heerenveen brengen, overwinteren in Europa.
Nee, Munsterman is niet goed wijs.
Munsterman

heb ik net weer de laatste wedstrijd van het seizoen, om 19.30quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Wat vroegZal dat door de TV uitzending komen?

Dat zou al wel snel zijnquote:Een verdedingscentrum Braafheid/Rankovic is een optie, maar het liefst stelt de oefenmeester zaterdag tegen Vitesse al de opvolger van Wielaert op.

Jullie hebben alwel genoeg geld van Janssenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat zou al wel snel zijn![]()
Maar goed dat jullie hem halen krijgen wij ook weer wat centjes![]()

Aldus Leon ten Voorde van TC Tubantia. Wisgerhof is 1, ben benieuwd of er een 2e komt en wie dat zou moeten worden.quote:Als er dinsdag niets komt, dan woensdag wel. Of donderdag. Duidelijk is dat Twente met spoed een nieuwe centrale verdediger zoekt. En niet een, maar twee. Tenminste, dat wil de trainer graag.

haha netjes, ik zie er de humor van inquote:

Bron? Wij zitten ook in spanningquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:55 schreef Mark-Hgl het volgende:
Het schijnt nu echt rond te zijn met Peter Wisgerhof

ahjah, op het twente.net forum weten een aantal mensen het hélémaal zeker....quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Bron? Wij zitten ook in spanning

en dan tegen Vitesse al meedoet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:23 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
ahjah, op het twente.net forum weten een aantal mensen het hélémaal zeker....
Ga er maar vanuit dat die gaat....

quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
Naja een NEC'er wil natuurlijk wel graag spelen tegen Vitesse

Is het goed als ik hem ook op een ander forum plaats?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Ja, ik teken wel vaker. Maar meestal voor het Ajax-topic
Bedankt

als je mij ook een linkje geeft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:33 schreef Solstice het volgende:
[..]
Is het goed als ik hem ook op een ander forum plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |