niet echt mijn stijlquote:
zie mijn post 2 boven die van jou, heb wedstrijd; sorryquote:
Zijn oom is joop munsterman?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:56 schreef poehej het volgende:
Ej Lamzak_ heb je de kaarten voor Twente - Olympique al? Terugkopen van je eigen stoel kon tot 26 januari toch? Edwin zit in ieder geval bij de bobo's.. Zn oom is de directeur van Wegener dacht ik..
quote:Maaroufi wil zich in de kijker spelen bij Grenoble
Na een handvol speelminuten bij Internazionale hoopte Ibrahim Maaroufi een jaar geleden bij FC Twente de weg omhoog in te zetten, maar mede door blessurleed speelde de geboren Belg met Marokkaanse roots nimmer in de hoofdmacht van de Enschedeërs. De komende drie dagen loopt de middenvelder stage bij Grenoble.
Lees verder...
Welkom!quote:Wisterhof tekent donderdag voor 3,5 jaar bij FC Twente
ENSCHEDE - FC Twente heeft NEC-verdediger Peter Wisgerhof aangetrokken als opvolger voor Robbie Wielaert. De transfer is woensdagmiddag rondgekomen. Hij tekent voor 3,5 jaar. Het contract wordt donderdag getekend.
Wisgerhof wordt woensdagavond gekeurd en traint donderdagochtend al mee met FC Twente.
bron: TC Tubantia
Vorig bericht verwijderd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:17 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb mijn bedenkingen bij Wisgerhof eerlijk gezegd.
Ik heb mijn bedenkingen bij jouw postgedrag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef need2009 het volgende:
[..]
En ik bij de handelswijze van ajax.
Noemde hij ons (Damzkie en mij) laatst niet Calimero?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij jouw postgedrag.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Noemde hij ons (Damzkie en mij) laatst niet Calimero?
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind Douglas opbouwend juist erg sterk de laatste tijd. Schuift goed in, passeert af en toe nog een paar man met lange passen, en geeft dan ook vaak een goede pass. Heeft Elia al verscheidene keren 1op1 gezet dit seizoen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:36 schreef ElYefe het volgende:
Wisgerhof is een goeie vervanger, degelijke verdediger en kopsterk bij corners/vrije trappen. Denk alleen opbouwend dat we er flink op achter uitgaan, aangezien Douglas daar ook nog niet heel sterk in is heb ik daar wel mijn twijfels over.
quote:FC Twente heeft zich versterkt met Peter Wisgerhof. De 29-jarige verdediger komt over van NEC Nijmegen en hij tekent na de medische keuring een drieënhalf jarig contract bij FC Twente.
Wisgerhof speelde tot dusver 285 competitiewedstrijden in de Eredivisie. Hij begon zijn carriere in het seizoen 1999/2000 bij Vitesse en stapte na een seizoen over naar NEC. De laatste negen seizoenen speelde Wisgerhof onafgebroken voor de Nijmeegse club.
BRON:http://www.fctwente.nl
quote:Oliedollars lonken voor Twente-mandekker Douglas
FC Twente raakt na Robbie Wielaert mogelijk nog een belangrijke kracht kwijt deze maand. Al Wahdi heeft zich namelijk officieel gemeld voor Douglas, zo meldt de papieren versie van VI.
Al Wahdi komt uit de Verenigde Arabische Emiraten en heeft een flinke zak oliedollars over om Douglas naar de woestijn te lokken. Twente lijkt echter niet mee te willen werken aan een vertrek van de 21-jarige Braziliaan, die bekend staat als één van de beste verdedigers van de Eredivisie.
Behalve Al Wahdi heeft ook Schalke 04 nog altijd belangstelling voor Douglas. De Duitse topclub heeft momenteel echter niet voldoende financiële middelen om de boomsterke verdediger naar Gelsenkirchen te halen, maar zal komende zomer mogelijk wel een poging doen.
Douglas is bezig aan zijn tweede seizoen bij FC Twente. In die tijd groeide het talent uit tot vaste waarde in het elftal van eerst Fred Rutten en nu Steve McClaren. De Tukkers zullen dan ook niet zomaar meewerken aan een vertrek van Douglas, nu ook zijn maatje in het hart van de verdediging, Wielaert, al is vertrokken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:34 schreef Frutsel het volgende:
Googelen op Al wahdi geeft niet veel hits
ze hebben 1-2 verloren van Al Ittihad ofzoNaja, niet interessant dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |