Op fctwente.net staat vandaag maar ik zie niks!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:25 schreef Lamzak_ het volgende:
Wanneer start de verkoop tegen ADO nou is een keertje...
Zover ik weet welquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kan ik een uitkaart aanvragen als ik een CC heb? en is dat inderdaad kostenloos?
voor mij was het kostenloos maar ik heb SCC, maar ik ga er vanuit dat het voor CC ook kostenloos is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
kan ik een uitkaart aanvragen als ik een CC heb? en is dat inderdaad kostenloos?
voor kerst ClubCard aangevraagd, dacht dat je daarna pas uitkaart aan kon vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:02 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Zover ik weet welAls je het tegelijkertijd had gedaan was uitkaart sowieso gratis
Als het goed is heb je een formulier meegekregen waarmee je kaarten kunt halen. Als je daarmee gewoon naar het stadion gaat, kun je al een uitkaart laten aanmaken geloof ik. Maar ik zou sowieso van tevoren altijd even bellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor kerst ClubCard aangevraagd, dacht dat je daarna pas uitkaart aan kon vragendus ff wachten tot hij op de mat valt en daar maar keer terug naar de SSU
ik heb voor mijn clubcard een formulier van fctwente.nl gehaald, dat ingevuld en ingeleverd bij de SSU + 16 euro betaald...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als het goed is heb je een formulier meegekregen waarmee je kaarten kunt halen. Als je daarmee gewoon naar het stadion gaat, kun je al een uitkaart laten aanmaken geloof ik. Maar ik zou sowieso van tevoren altijd even bellen.
wachten op mijn clubcard dus en dan keer op vrijdagmiddag na school richting de Vestequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
Uitkaart laten registreren kan inderdaad ook gewoon met het formulier dat je bij de CC-aanvraag hebt meegekregen.
En dan naar ADO uit ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wachten op mijn clubcard dus en dan keer op vrijdagmiddag na school richting de Veste
Je hebt geen stuk papier meegekregen bij je aanvraag, waarop je zolang kaarten kon halen voor thuiswedstrijden?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wachten op mijn clubcard dus en dan keer op vrijdagmiddag na school richting de Veste
ik heb een "Ontvangstbewijs voor een ingeleverd aaanvraagformulier Club Card FC Twente" gekregenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:26 schreef Solstice het volgende:
[..]
Je hebt geen stuk papier meegekregen bij je aanvraag, waarop je zolang kaarten kon halen voor thuiswedstrijden?
Donderdag 22 januariquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer is dat?en ligt eraan wanneer CC in de bus valt...
Ja, daarmee kun je dus naar de SSU en een uitkaart laten registreren. Hoef je niet op het pasje zelf te wachtenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een "Ontvangstbewijs voor een ingeleverd aaanvraagformulier Club Card FC Twente" gekregen
ga ik vrijdag gelijk naar de SSU om dat ding aan te vragenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ja, daarmee kun je dus naar de SSU en een uitkaart laten registreren. Hoef je niet op het pasje zelf te wachten
Blessure faken....quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
26 februari kan ik dus niet naar de wedstrijd tegen Marseille, heb ik thuiswedstrijd
en 22 januari kan ik ook niet, ook thuiswedstrijd
(beide zijn donderdagen)
Ga met mij mee naar ado!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
prima de luxe![]()
![]()
dan heb ik vanaf vrijdag een ClubCard en een uitkaart, gelijk kijken wie er meewillen en waarheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |