hahahhahahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft een paar keer gerookt omdat ze pijn had. sindsdien praat ze er niet meer negatief over
maar wat is het maf om samen met je schoonmoeder er 1tje op te steken
en nog erger: je schoonpa daarna horen vertellen dat je schoonmoeder er geil van wordt![]()
![]()
werk jij bij 538quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Heeft iemand 538 opstaan? Die mop over het kleinste clubhuis wat ik hier net vertel wordt ook net op 538 verteld. Hoezo toevallig
En ook op veronicaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
Heeft iemand 538 opstaan? Die mop over het kleinste clubhuis wat ik hier net vertel wordt ook net op 538 verteld. Hoezo toevallig
ja paar in enschede gehaald, paar in utrecht gehaald , en 5 uit iran, ik heb de volgende vreemde/lekkere smaken zoals karamel, koffie,drop,aardbei,druif,sinasappel2[x],two appel,appel, perzik,citroen,banaan, fak ik heb er meer dan 10quote:
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef Sm0keZ het volgende:
OMFG
en welke vindt je nou het lekkerste ? uit iran of hier vandaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ja paar in enschede gehaald, paar in utrecht gehaald , en 5 uit iran, ik heb ook vreemde/lekkere smaken zoals karamel, koffie,drop,aardbei,druif,sinasappel2[x],two appel,appel, perzik,citroen,banaan, fak ik heb er meer dan 10
2x maar...???quote:
Helpt het als ik lieg dat mn schoonmoeder een enorm knappe blondine van 20 is met DD als cupmaat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ieeuww.. bespaar me de details... visueel ingesteld weet je nog...
Succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik heb geen zin om te rukken vanavond.
* WhiteLightning gaat een chinees palen
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??quote:
hoezo werkschuw?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Werkschuw tuig hier, fokken in de baas zijn tijd.
Nadat ik de film 'Hidden Hiroshima' voor sinterklaas heb gekregen weet ik dat jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??
[ afbeelding ]
uiteraardquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Als die onderste nou perongeluk een scheet laat dan valt het torentje omquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg , weet je hoe lenig die chinezen zijn ??
[ afbeelding ]
Hij is jaloersquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
Mn analytische vermogen laat me dan meteen zien dat dat niet kan... tenzij jezelf 6 bent ofzo...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Helpt het als ik lieg dat mn schoonmoeder een enorm knappe blondine van 20 is met DD als cupmaat?
dat is al zo vanaf dat ik hem gemaakt heb snelle eendquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
Waar het alweer bijna weekend is.
Er gebeurt niet veel meer hier he... alleen maar bijna weekend... tssss
hahaha , ik ga er niet eens naar vragenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nadat ik de film 'Hidden Hiroshima' voor sinterklaas heb gekregen weet ik dat ja
Gátverdamme
cool tochquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:17 schreef Rosbief het volgende:
LL onze multitasker...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoezo werkschuw?
Ik fok en werk tegelijk
??quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:18 schreef MaleDuck het volgende:
DIT IS HET TOPIC:
Waar het alweer bijna weekend is.
Er gebeurt niet veel meer hier he... alleen maar bijna weekend... tssss
er zijn veel verschillende merken ik heb nakhla, al fager , Al Waha, in iran was een tijdje al fager heel populai, maar nu is al waha heel populair, ik vind ze beide heel goed nakhla is wat minder vind ik .quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en welke vindt je nou het lekkerste ? uit iran of hier vandaan ?
mn schoonvader kan toch een jonge vriendin hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mn analytische vermogen laat me dan meteen zien dat dat niet kan... tenzij jezelf 6 bent ofzo...
Ik kan toch zo veel tegelijk.. dat wil je niet wetenquote:
ik zal eens kijken als ik weer bij de lachende paus kom. kijken wat ze hebben liggen . bedankt iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn veel verschillende merken ik heb nakhla, al fager , Al Waha, in iran was een tijdje al fager heel populai, maar nu is al waha heel populair, ik vind ze beide heel goed nakhla is wat minder vind ik .
lekkerste smaak vind ik sinaasappel,, druif, druif met mint ,karamel, citroen met ijs in het water van de waterpijp met citroensap.
verder als je het wil halen moet je het bij een echte Togo halen, want smarshops lichten je op omdat de tabak daar langs staat en droog is, de tabak moet nat zijn.
Al Fagger, Al Whaha, die moet je bij een Togo (quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
er zijn veel verschillende merken ik heb nakhla, al fager , Al Waha, in iran was een tijdje al fager heel populai, maar nu is al waha heel populair, ik vind ze beide heel goed nakhla is wat minder vind ik .
lekkerste smaak vind ik sinaasappel,, druif, druif met mint ,karamel, citroen met ijs in het water van de waterpijp met citroensap.
verder als je het wil halen moet je het bij een echte Togo halen, want smarshops lichten je op omdat de tabak daar langs staat en droog is, de tabak moet nat zijn.
dat willen we wel weten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan toch zo veel tegelijk.. dat wil je niet weten
iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kan toch zo veel tegelijk.. dat wil je niet weten
bij de Turkse togo ,quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Al Fagger, Al Whaha, die moet je bij een Togo (!!!) halen?
Neem je ons nou in de zeik ofzo?
Mijn schoonouders zijn ook pas rond 45 hoor...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonvader kan toch een jonge vriendin hebben?
schoonvader is trouwens pas 42, vinden mensen ook raar
mja schoonmoeder is 18 jaar ouder![]()
ja maar jij bent 12quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zijn ook pas rond 45 hoor...
Stuur maar een PMquote:
ik ben niet zo ongeduldigquote:
nog meer rotzooi voor in de la van mn nachtkastjequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
dit niet wat voor de mensen hier klik![]()
please double it...quote:
Je bent iig jong genoeg om mn boytoy te zijnquote:
laat die papi chulo ofzo dat doen dat is zijn specialiteitquote:
Whehehe ik zie....quote:
i dont need itquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
dit niet wat voor de mensen hier klik![]()
voor op je werk hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog meer rotzooi voor in de la van mn nachtkastje
dat doe ik niet opt werkquote:
laterzquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten .bedankt voor jullie inzet weer! tot morgen
Byequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Sinds ie in m'n sig staat komt ie niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
laat die papi chulo ofzo dat doen dat is zijn specialiteit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon achter je pcquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doe ik niet opt werk
veel te gehorige wc's
dat zou je wel willen he...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent iig jong genoeg om mn boytoy te zijn
Ik zit met ongeveer 50 man in 1 ruimtequote:
misschien is die heeul populair gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sinds ie in m'n sig staat komt ie niet meer
Dat had je gister toch ook al?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 91 minuten.Echt de meest rustige dag ooit op m'n werk. 6 uur lang doen alsof je aan het werk ben is niet makkelijk.
jahquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien is die heeul populair geworden
Het wordt iedere dag erger.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
Stel het eens voor aan je vrouw zou ik zeggen![]()
nee gewoon fappen gaat de tijd wel snel voorbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien moet ik mijn memoires gaan schrijven oid.Om mezelf bezig te houden, hehe.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
Stel het eens voor aan je vrouw zou ik zeggen![]()
quote:
groot gelijk,.... doe ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Mn vrouw hou ik lekker voor mezelf
![]()
Geen probleem Barra, ik ben niet zo moelijk, jeweetschquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
hey schat... ik ken een lekker wijf van een forum.... zou je het leuk vinden als ze eens met ons meedoet in bed?
![]()
Ach ik denk niet zo voor mezelf als jij, maar toch een nobel streven van je Barra...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
groot gelijk,.... doe ik ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen probleem Barra, ik ben niet zo moelijk, jeweetsch
ieder zijn mening MD en daar heb ik respect voor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ik denk niet zo voor mezelf als jij, maar toch een nobel streven van je Barra...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ieder zijn mening MD en daar heb ik respect voor.
ik ook moet lopen naar de trein die 17.10 komtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben dan klaar moet nog wachten op OV
bus komt pas 17.30quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook moet lopen naar de trein die 17.10 komt, oja en die zoals altijd vertraging heeft
das kutjequote:
ltrs nu ben ik wel alleenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
das kutje
maar mensen ik gaik wen jullie een prettige avond
laterz
![]()
![]()
nu jah..quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, maak ons even jaloers ofzo
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nu jah..
probeer jij anders ook ff een flink aantal nachten per week zonder slaap door te komen.. enorm psychisch in de stress te zitten.. en dan ook nog je schoonvader die overleden is..
en gewoon dus toch nog 4 uur te gaan werken
zou ik overigens ook jaloers op zijn
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Mag ik even heel hard mijn excuses aanbieden dan?![]()
Gecondoleerd in ieder geval...Waarom ga je dan sowieso nog werken vandaag?
ja.. maar ik ben koppig.. en ga dus gewoon morgen weer 4 uur werken.. en dan zie ik wel hoe ver ik kom..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff dat klinkt niet zo lekker allemaal zeg! Je vriend zal ook wel heel blij met je zijn dat je hem aansteekt
Blijf voorlopig ook maar even lekker thuis tot je weer beter bent. Ik denk dat vooral jij je rust wel kunt gebruiken om te herstellen, je slaapt normaal gesproken al zo weinig, wat dus niet echt goed voor je weerstand en herstellend vermogen is...
Sterkte in ieder geval!
Ja okee, als je toch zo koppig bent helpt het toch niet wat ik ga zeggen, maar bedenk wel dat je niet bepaald sneller gaat herstellen als je evengoed nog gaat werken. Met andere woorden, blijf lekker thuis, dan ben je eerder weer beter, en daar heb jij én je bedrijf allebei meer aan! 14.gifquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar ik ben koppig.. en ga dus gewoon morgen weer 4 uur werken.. en dan zie ik wel hoe ver ik kom..
vandaag niet echt nuttig geweest.. in 4 uur.. maar 30 emails gedaan.. maar ja.. ze mochten al blij zijn dat ik er was tenslotte
ja.. ok.. dat ben ik wel met je eens denk ik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, als je toch zo koppig bent helpt het toch niet wat ik ga zeggen, maar bedenk wel dat je niet bepaald sneller gaat herstellen als je evengoed nog gaat werken. Met andere woorden, blijf lekker thuis, dan ben je eerder weer beter, en daar heb jij én je bedrijf allebei meer aan! 14.gif
fijne avond!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Sgele het volgende:
ik ga ook maar eens naar huisfijne avond allemaal
En toch is het een aanstekelijk nummer.quote:
Ik ben al 3 keer deze week rond 20:00 in slaap gevallen.quote:
OMG.. het meisje met de preiquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ook ik ben er weer vandaag! Laatste dag voor het weekend!!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er no....
Laat maar, je zegt het zelf al
quote:
Misschien moet je dan eens niet zoveel op fok zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer, ben erg gaar en moet nog genoeg doen voor het weekend...
Daar heb je opzich wel een punt denk ik...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:54 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens niet zoveel op fok zitten![]()
Daar krijg ik het nou ook niet echt warm vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
[ afbeelding ]
nou deze dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar krijg ik het nou ook niet echt warm van
lucky bastardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sm0keZ had weer mazzel gister
Had een beetje haast om ergens te komen, uiteindelijk voor het stoplicht komt oom agent in z'n onopvallende auto naast me staan met het raam open.
"Kerel, je weet dat je hier maar 70 mag he?"
- Ow, ik reed zeker iets harder dan dat?(~110 dus
)
"Mja dat kun je zeggen, ook vond ik jouw manier om van rijstrook te wisselen niet zo netjes (2 banen opschuiven zonder knipperlicht dus)
- Excuses
Ondertussen staat er een auto achter mij nogal hard te toereren omdat ie er langs wil
"Ik hou het bij een waarschuwing, rij je nu even wat rustiger?"
- Uiteraard, thnx
Dan nog maar niet te spreken over onvoldoende afstand houden en rechts inhalen
masterlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Had een beetje haast om ergens te komen, uiteindelijk voor het stoplicht komt oom agent in z'n onopvallende auto naast me staan met het raam open.
)
"Mja dat kun je zeggen, ook vond ik jouw manier om van rijstrook te wisselen niet zo netjes (2 banen opschuiven zonder knipperlicht dus)
- Excuses
Ondertussen staat er een auto achter mij nogal hard te toereren omdat ie er langs wil
- Uiteraard, thnx
Dan kom je goed weg eigenlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
)
- Excuses
- Uiteraard, thnx
whaha, gouden schoentjesquote:
Of je houd jezelf gewoon aan de regelsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer? Meestal ben ik meteen onmenselijk hard de lul
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of je houd jezelf gewoon aan de regels![]()
ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:37 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daarom heb ik in 2008 maar één boete binnen gehad
Sorry, Sm0keZ is heel eigenwijs, ziet regels als beperkingen en houdt niet van beperkingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of je houd jezelf gewoon aan de regels![]()
was dat op de motor ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, Sm0keZ is heel eigenwijs, ziet regels als beperkingen en houdt niet van beperkingen.
Buiten dat mogen ze zelfs blij met me zijn, ik veroorzaak nooit ongelukken en heb al een kapitaal naar het CJIB overgemaakt!
Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg hequote:
picje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg he
jij geeft ook om je voertuigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg he
Een auto lijd meer als hij stilstaat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:44 schreef renedis het volgende:
[..]
jij geeft ook om je voertuig![]()
mijn auto staat nu ook lekker warm en droog in de garage tot het weer zonnig word.
als je een vrouw was zou ik totaal voor je vallen![]()
Uiteraard, ben nog steeds veel te blij met dat dingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:44 schreef renedis het volgende:
[..]
jij geeft ook om je voertuig![]()
mijn auto staat nu ook lekker warm en droog in de garage tot het weer zonnig word.
als je een vrouw was zou ik totaal voor je vallen![]()
beterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
een opel lijdt altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Een auto lijd meer als hij stilstaat...
hij heeft een jap, die kunnen datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mocht je benieuwd zijn hoe hard zoiets nou gaat;
Ik had ooit ook een jap maar die had na een tijdje stil staan toch een lekke koppakkingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij heeft een jap, die kunnen dat
Vrolijk edit-friday toegewenstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar meteen aan het werk
Mensen 'werk' ze vandaag!![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
mijn opel heeft altijd een lekke koppakking
het gaat ook om je moterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Filmpje heb ik trouwens niet gemaakt hoor, is iemand anders op precies hetzelfde model
wtfquote:
Heuh! Jij ook he!quote:
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van smokez is begrenst op 25 kw
jupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetje
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jup, ik ben gewoon teleurgesteld dat ik voorlopig nog niet op een motor kan rijden
motor niet ? of ook auto niet ?quote:
sorryquote:
beidequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
motor niet ? of ook auto niet ?
quote:
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetje
leg mij eens nader uit wat er slecht aan is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan ?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, ben nog steeds veel te blij met dat ding
Té zonde om weg te laten rotten.
En je bent een aardige kerel hoor, maar ik ga me niet om laten bouwen voor je
dat lukt heul niet, jij weet wel dat ik gewoon jaloers benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?
nee hij beledigd je motorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?
mijn auto heeft geen koppakkingenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik had ooit ook een jap maar die had na een tijdje stil staan toch een lekke koppakking
Echte bazen hebben gewoon een wankelmotorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:02 schreef renedis het volgende:
[..]
mijn auto heeft geen koppakkingennet zoals dat ik geen kleppen/kleppendeksel heb.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning is geswaffeld op zn werk
* WhiteLightning is bevroren op zn werk aangekomen
Smérigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning is ongeschoren op zn werk gekomen
Onur Turko heeft vast en zeker zitten fappen op mijn auto.. hij kan hem zien staan vanuit zijn achterraamquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen hebben gewoon een wankelmotor
.quote:
dudequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:05 schreef renedis het volgende:
[..]
ik heb vanochtend nog zitten fappen in mijn auto, geweldig![]()
* WhiteLightning is klaar gekomen op zn werk
Onur fapt overal opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:05 schreef renedis het volgende:
[..]
Onur Turko heeft vast en zeker zitten fappen op mijn auto.. hij kan hem zien staan vanuit zijn achterraam
zelfs in de winter "chillt" hij nog op het station, tis niet normaal!
dat is dus zowel buiten als binnen krabbenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is dus zowel buiten als binnen krabben
je kan ook gewoon hoi zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef crazy987 het volgende:
DAMEEEEEEEEENS EN HEEEEEEEEEREN
JONGENSSSSSSS EN MEISSSSJES
en natuurlijk de breez4hsl3tjes
wees zeer vereert.
Huiver voor degene die er nu aan komt
een echte heer.
een echte man........ euhhhh...
ach wat dan ook.
Een echte bierzuiper![]()
BIERRRRRRRRRR en tieten
de koning der mafketel
een zwaar gestoorde gek
een ronduit gewone idioot
OFTEWEL NIEMAND ANDERS DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
CRAZY987
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan deze aankondiging wordt geen garantie verleent.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Ja mogguh
Een goede nietIk ben net aangereden
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Ja mogguh
mogge WLquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
moggu crazy987654432112545363634
quote:
Buiten krabben, binnen poetsen, jeweetschquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is dus zowel buiten als binnen krabben
ja , hoiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef crazy987 het volgende:
DAMEEEEEEEEENS EN HEEEEEEEEEREN
wees zeer vereert.
Huiver voor degene die er nu aan komt
een echte heer.
ach wat dan ook.
BIERRRRRRRRRR en tieten
de koning der mafketel
een zwaar gestoorde gek
een ronduit gewone idioot
![]()
![]()
![]()
CRAZY987
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan deze aankondiging wordt geen garantie verleent.
dat is natuurlijk altijd lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:18 schreef Tally het volgende:
Ja mogguh
Zelf heb ik niets.. Gelukkig..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen!
lekker dan![]()
veel schade ? en heb je zelf wat ?
wax on wax off daniel sonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Buiten krabben, binnen poetsen, jeweetsch
Op de kou nou is het jammer maar weinig aan te doen.. Kan je dr maar beter om lachenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is natuurlijk altijd lachen
het is trouwens, dames en heren, niet dameNsquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Zelf heb ik niets.. Gelukkig..En ja ik reed in het Smartje van mijn man
En die is van plastic he.. Dus de voorkant ligt in een aantal stukken ..
Zo maar even naar zijn werk brengen..
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
neem dit heb je er geen last van
Sorry, dat moest ffquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef crazy987 het volgende:
DAMEEEEEEEEENS Dames? EN HEEEEEEEEEREN
wees zeer vereert. vereerd
Huiver voor degene diegene die er nu aan komt
een echte heer.
ach wat dan ook.
BIERRRRRRRRRR en tieten
de koning der mafketel mafketels
een zwaar gestoorde gek
een ronduit gewone idioot(gewone idioot?)
![]()
![]()
![]()
CRAZY987
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan deze aankondiging wordt geen garantie verleent verleend.
ow... ik wist niet dat je dat zo moest schrijven...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is trouwens, dames en heren, niet hoi
quote:
weet je het wel zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
maar weer kijken of een halve dag werken vandaag gaat lukken dan maar
eikelquote:
Kwa eigenwijsheid lijken wij zoooveel op elkaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef Crazy-p het volgende:
maar weer kijken of een halve dag werken vandaag gaat lukken dan maar
zit er nu al.. dus waarom dan niet he.. gewoon kijken wat het wordquote:
ach ik lag er vannacht niet zo absurd laat in.. het was 5 uur geloof ik.. moet te doen zijn.. om 7 uur ging mn wekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kwa eigenwijsheid lijken wij zoooveel op elkaar
gastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maak jij je broek maar los, dan ben ik alvast sperma aan het drinken
ook hooi droxquote:
:eek.. daar had ik al 3 dagen last van en daarom lag ik gisteren om 19:00 in me bed en vanochtend om 05:45 ging de wekker ;')quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:27 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach ik lag er vannacht niet zo absurd laat in.. het was 5 uur geloof ik.. moet te doen zijn.. om 7 uur ging mn wekker
byeeequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef Crazy-p het volgende:
gaat maar ff aan het werk
miss tot straks mensen
Zo das lang geleden!quote:
Eigenlijk wel, om 13:00 vakantiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Droxz
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
* Droxz.nl gaat ander topic zoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent echt een Hitler.
En je gaat naar de hel
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef crazy987 het volgende:
owja.
ik heb geen energydrink meer
wordt een zware dag
uuuuhm...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij bent echt een Hitler.
En je gaat naar de hel
goed hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo das lang geleden!
Hoest met F. ?
Die is aan het bellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef Friday12 het volgende:
waar is beller eigenlijk
Gastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl gaat ander topic zoeken
Toppie man!quote:
zie onderschriftquote:
Ik kwam iedereen alleen een gelukkig nieuwjaar wensen ja!quote:
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toppie man!
Weer ander werk, zodat je hier weer kan posten?
Beste wensen in dat geval kerelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kwam iedereen alleen een gelukkig nieuwjaar wensen ja!
morgen beyatchquote:
Thx, jij ook man!quote:
Wat doe je tegenwoordig dan, als ik vragen mag?quote:
Jij ook nergert!!!!quote:
LLquote:
stagequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat doe je tegenwoordig dan, als ik vragen mag?
Koffie drinken (eventueel roken)... en internetten dus?quote:
jep heb deze week niets gedaan behalve 10x max per dag de telefoon op te nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Koffie drinken (eventueel roken)... en internetten dus?
Dan heb jij meer gedaan dan ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jep heb deze week niets gedaan behalve 10x max per dag de telefoon op te nemen
het is doorschakelen hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dan heb jij meer gedaan dan ik
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef BossFight het volgende:
"De Piraat"
Zorg dat je lieve vriendinnetje voor je op de knietjes gaat om je eens lekker oraal te verwennen.
Laat je lekker pijpen en trek vlak voor dat je klaar komt terug om haar in 1(!!!) oog te spuiten. Als ze vervolgens uit ontzetting op staat schop je haar vol tegen 1 van haar scheenbenen. Ze zal nu op 1 been rond hinkelen met een hand voor 1 oog. Op dit moment roep je zo hard je kunt:"AAAARRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!"
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is echt het beste topic wat ik dit jaar heb gezien![]()
Verras je sexpartner!
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jep heb deze week niets gedaan behalve 10x max per dag de telefoon op te nemen
ben net begonnequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als stage schiet dat niet echt op ofzo!
hahahaha, sommige mensen zijn echt niet helemaal lekker.... maar wel creatief!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Dit is echt het beste topic wat ik dit jaar heb gezien![]()
Verras je sexpartner!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |