nou deze dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar krijg ik het nou ook niet echt warm van

(~110 dus
    (~110 dus  )
) )
)

lucky bastardquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, Sm0keZ had weer mazzel gister
Had een beetje haast om ergens te komen, uiteindelijk voor het stoplicht komt oom agent in z'n onopvallende auto naast me staan met het raam open.
"Kerel, je weet dat je hier maar 70 mag he?"
- Ow, ik reed zeker iets harder dan dat?(~110 dus
)
"Mja dat kun je zeggen, ook vond ik jouw manier om van rijstrook te wisselen niet zo netjes (2 banen opschuiven zonder knipperlicht dus)
- Excuses
Ondertussen staat er een auto achter mij nogal hard te toereren omdat ie er langs wil
"Ik hou het bij een waarschuwing, rij je nu even wat rustiger?"
- Uiteraard, thnx
Dan nog maar niet te spreken over onvoldoende afstand houden en rechts inhalen

masterlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Had een beetje haast om ergens te komen, uiteindelijk voor het stoplicht komt oom agent in z'n onopvallende auto naast me staan met het raam open.
)
"Mja dat kun je zeggen, ook vond ik jouw manier om van rijstrook te wisselen niet zo netjes (2 banen opschuiven zonder knipperlicht dus)
- Excuses
Ondertussen staat er een auto achter mij nogal hard te toereren omdat ie er langs wil
- Uiteraard, thnx

Dan kom je goed weg eigenlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
)
- Excuses
- Uiteraard, thnx

whaha, gouden schoentjesquote:

Of je houd jezelf gewoon aan de regelsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer? Meestal ben ik meteen onmenselijk hard de lul

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of je houd jezelf gewoon aan de regels

ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:37 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Daarom heb ik in 2008 maar één boete binnen gehad
 148 over de snelweg met mijn fiat
 148 over de snelweg met mijn fiat  

Sorry, Sm0keZ is heel eigenwijs, ziet regels als beperkingen en houdt niet van beperkingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:35 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of je houd jezelf gewoon aan de regels

was dat op de motor ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sorry, Sm0keZ is heel eigenwijs, ziet regels als beperkingen en houdt niet van beperkingen.
Buiten dat mogen ze zelfs blij met me zijn, ik veroorzaak nooit ongelukken en heb al een kapitaal naar het CJIB overgemaakt!

Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg hequote:

picje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg he

jij geeft ook om je voertuigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg he

Een auto lijd meer als hij stilstaat...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:44 schreef renedis het volgende:
[..]
jij geeft ook om je voertuig
mijn auto staat nu ook lekker warm en droog in de garage tot het weer zonnig word.
als je een vrouw was zou ik totaal voor je vallen

Uiteraard, ben nog steeds veel te blij met dat dingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:44 schreef renedis het volgende:
[..]
jij geeft ook om je voertuig
mijn auto staat nu ook lekker warm en droog in de garage tot het weer zonnig word.
als je een vrouw was zou ik totaal voor je vallen

beterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
 , ik dacht al.. dit weer met de motor
, ik dacht al.. dit weer met de motor   

een opel lijdt altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Een auto lijd meer als hij stilstaat...

hij heeft een jap, die kunnen datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mocht je benieuwd zijn hoe hard zoiets nou gaat;

Ik had ooit ook een jap maar die had na een tijdje stil staan toch een lekke koppakkingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij heeft een jap, die kunnen dat

Vrolijk edit-friday toegewenstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar meteen aan het werk
Mensen 'werk' ze vandaag!

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
mijn opel heeft altijd een lekke koppakking
 sorry het is vrijdag
 sorry het is vrijdag  

het gaat ook om je moterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Filmpje heb ik trouwens niet gemaakt hoor, is iemand anders op precies hetzelfde model

wtfquote:

Heuh! Jij ook he!quote:

dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van smokez is begrenst op 25 kw

jupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetje
 , ik ben gewoon teleurgesteld dat ik voorlopig nog niet op een motor kan rijden
, ik ben gewoon teleurgesteld dat ik voorlopig nog niet op een motor kan rijden  

ik heb nog geen rijbewijsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jup, ik ben gewoon teleurgesteld dat ik voorlopig nog niet op een motor kan rijden

motor niet ? of ook auto niet ?quote:

sorryquote:

beidequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
motor niet ? of ook auto niet ?
 maar binnenkort wel
 maar binnenkort wel  
 quote:

Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetje

leg mij eens nader uit wat er slecht aan is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]

hoe oud ben je dan ?quote:

quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, ben nog steeds veel te blij met dat ding
Té zonde om weg te laten rotten.
En je bent een aardige kerel hoor, maar ik ga me niet om laten bouwen voor je

dat lukt heul niet, jij weet wel dat ik gewoon jaloers benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?

nee hij beledigd je motorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |