beterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ditmaal netjes met de auto. Je dacht toch niet dat ik m'n wonderschone Kawasaki ZX9-R Ninja weg liet rotten door al dat zout op de weg he
een opel lijdt altijdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Een auto lijd meer als hij stilstaat...
hij heeft een jap, die kunnen datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mocht je benieuwd zijn hoe hard zoiets nou gaat;
Ik had ooit ook een jap maar die had na een tijdje stil staan toch een lekke koppakkingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hij heeft een jap, die kunnen dat
Vrolijk edit-friday toegewenstquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:50 schreef Sgele het volgende:
Ik ga maar meteen aan het werk
Mensen 'werk' ze vandaag!![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
mijn opel heeft altijd een lekke koppakking
het gaat ook om je moterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Filmpje heb ik trouwens niet gemaakt hoor, is iemand anders op precies hetzelfde model
wtfquote:
Heuh! Jij ook he!quote:
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die van smokez is begrenst op 25 kw
jupquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetje
ik heb nog geen rijbewijsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jup, ik ben gewoon teleurgesteld dat ik voorlopig nog niet op een motor kan rijden
motor niet ? of ook auto niet ?quote:
sorryquote:
beidequote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
motor niet ? of ook auto niet ?
quote:
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan ziet hij er nog steeds cool uit negatief mannetje
leg mij eens nader uit wat er slecht aan is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan ?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, ben nog steeds veel te blij met dat ding
Té zonde om weg te laten rotten.
En je bent een aardige kerel hoor, maar ik ga me niet om laten bouwen voor je
dat lukt heul niet, jij weet wel dat ik gewoon jaloers benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?
nee hij beledigd je motorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, probeer je me boos op mads te laten worden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |