ltrs nu ben ik wel alleenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]
das kutje
maar mensen ik gaik wen jullie een prettige avond
laterz
![]()
![]()
nu jah..quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja joh, maak ons even jaloers ofzo
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:58 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nu jah..
probeer jij anders ook ff een flink aantal nachten per week zonder slaap door te komen.. enorm psychisch in de stress te zitten.. en dan ook nog je schoonvader die overleden is..
en gewoon dus toch nog 4 uur te gaan werken
zou ik overigens ook jaloers op zijn
dank jequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Mag ik even heel hard mijn excuses aanbieden dan?![]()
Gecondoleerd in ieder geval...Waarom ga je dan sowieso nog werken vandaag?
ja.. maar ik ben koppig.. en ga dus gewoon morgen weer 4 uur werken.. en dan zie ik wel hoe ver ik kom..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff dat klinkt niet zo lekker allemaal zeg! Je vriend zal ook wel heel blij met je zijn dat je hem aansteekt
Blijf voorlopig ook maar even lekker thuis tot je weer beter bent. Ik denk dat vooral jij je rust wel kunt gebruiken om te herstellen, je slaapt normaal gesproken al zo weinig, wat dus niet echt goed voor je weerstand en herstellend vermogen is...
Sterkte in ieder geval!
Ja okee, als je toch zo koppig bent helpt het toch niet wat ik ga zeggen, maar bedenk wel dat je niet bepaald sneller gaat herstellen als je evengoed nog gaat werken. Met andere woorden, blijf lekker thuis, dan ben je eerder weer beter, en daar heb jij én je bedrijf allebei meer aan! 14.gifquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar ik ben koppig.. en ga dus gewoon morgen weer 4 uur werken.. en dan zie ik wel hoe ver ik kom..
vandaag niet echt nuttig geweest.. in 4 uur.. maar 30 emails gedaan.. maar ja.. ze mochten al blij zijn dat ik er was tenslotte
ja.. ok.. dat ben ik wel met je eens denk ik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, als je toch zo koppig bent helpt het toch niet wat ik ga zeggen, maar bedenk wel dat je niet bepaald sneller gaat herstellen als je evengoed nog gaat werken. Met andere woorden, blijf lekker thuis, dan ben je eerder weer beter, en daar heb jij én je bedrijf allebei meer aan! 14.gif
fijne avond!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:57 schreef Sgele het volgende:
ik ga ook maar eens naar huisfijne avond allemaal
En toch is het een aanstekelijk nummer.quote:
Ik ben al 3 keer deze week rond 20:00 in slaap gevallen.quote:
OMG.. het meisje met de preiquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:38 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ook ik ben er weer vandaag! Laatste dag voor het weekend!!!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er no....
Laat maar, je zegt het zelf al
quote:
Misschien moet je dan eens niet zoveel op fok zittenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin meer, ben erg gaar en moet nog genoeg doen voor het weekend...
Daar heb je opzich wel een punt denk ik...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:54 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens niet zoveel op fok zitten![]()
Daar krijg ik het nou ook niet echt warm vanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |