Je bent iig jong genoeg om mn boytoy te zijnquote:
laat die papi chulo ofzo dat doen dat is zijn specialiteitquote:
Whehehe ik zie....quote:
i dont need itquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Friday12 het volgende:
dit niet wat voor de mensen hier klik![]()
voor op je werk hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog meer rotzooi voor in de la van mn nachtkastje
dat doe ik niet opt werkquote:
laterzquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga afsluiten .bedankt voor jullie inzet weer! tot morgen
Byequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
Sinds ie in m'n sig staat komt ie niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
laat die papi chulo ofzo dat doen dat is zijn specialiteit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
gewoon achter je pcquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doe ik niet opt werk
veel te gehorige wc's
dat zou je wel willen he...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent iig jong genoeg om mn boytoy te zijn
Ik zit met ongeveer 50 man in 1 ruimtequote:
misschien is die heeul populair gewordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sinds ie in m'n sig staat komt ie niet meer
Dat had je gister toch ook al?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 91 minuten.Echt de meest rustige dag ooit op m'n werk. 6 uur lang doen alsof je aan het werk ben is niet makkelijk.
jahquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
misschien is die heeul populair geworden
Het wordt iedere dag erger.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
Stel het eens voor aan je vrouw zou ik zeggen![]()
nee gewoon fappen gaat de tijd wel snel voorbijquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien moet ik mijn memoires gaan schrijven oid.Om mezelf bezig te houden, hehe.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah![]()
![]()
Stel het eens voor aan je vrouw zou ik zeggen![]()
quote:
groot gelijk,.... doe ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Mn vrouw hou ik lekker voor mezelf
![]()
Geen probleem Barra, ik ben niet zo moelijk, jeweetschquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
hey schat... ik ken een lekker wijf van een forum.... zou je het leuk vinden als ze eens met ons meedoet in bed?
![]()
Ach ik denk niet zo voor mezelf als jij, maar toch een nobel streven van je Barra...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
groot gelijk,.... doe ik ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen probleem Barra, ik ben niet zo moelijk, jeweetsch
ieder zijn mening MD en daar heb ik respect voor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ik denk niet zo voor mezelf als jij, maar toch een nobel streven van je Barra...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ieder zijn mening MD en daar heb ik respect voor.
ik ook moet lopen naar de trein die 17.10 komtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben dan klaar moet nog wachten op OV
bus komt pas 17.30quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook moet lopen naar de trein die 17.10 komt, oja en die zoals altijd vertraging heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |