Vertelquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
Wat was Nijmegen kut zeg, niet normaal
voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een keer postenBlub
Maak daarvan "vrouwelijk schoon" danquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef Florian_ het volgende:
Zeg. Het thema is Keeley Hazell, wel aan houden he
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef Florian_ het volgende:
Zeg. Het thema is Keeley Hazell, wel aan houden he
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
voor jou
Voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar een keer postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in iedergeval florianpuntenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef reetveter het volgende:
Ik scoor nu vast en zeker dagdagpunten.
Ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef reetveter het volgende:
Ik scoor nu vast en zeker dagdagpunten.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echt, reetveter heeft Jailbait gevonden en hij pakt ook meteen de meeste mannelijke 13 jarige chick óóit.
Ja het plaatje was nog niet geladen en had het al gepostquote:
Ik zou daar om half 12 aankomen, ik moest de bus pakken die 2 minuten zou rijden. Door omstandigheden zat i kniet op te letten en misste ik mijn halte, moest ik een uur in de bus blijvenquote:
Dat is dezelfde categorie als D_A.rarquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:44 schreef reetveter het volgende:
Hoe plaats ik een topicreport? Want ik vind wat krentebol post niet gepast
Niks van dit alles maakt Nijmegen kutquote:
Maar mijn dag daar welquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niks van dit alles maakt Nijmegen kut
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MANNEN ZIJN GEIL. Je bent gewoon jaloers.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier blijf ik trouwens even een minuutje bij stilstaan
En ik ben weer terugquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
Dames, jullie begrijpen het duidelijk niet.
In mijn afwezigheid is er wel veel veranderd hoor
- NB is een HOAX
- NG heeft geen vriendin meer
- Vreemde dames posten vieze plaatjes van mannen
- Een gebrek aan jailbait
Het enige wat niet is veranderd is dat BP nog steeds maagd is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef Florian_ het volgende:
Dames, jullie begrijpen het duidelijk niet.
In mijn afwezigheid is er wel veel veranderd hoor
- NB is een HOAX
- NG heeft geen vriendin meer
- Vreemde dames posten vieze plaatjes van mannen
- Een gebrek aan jailbait
Het enige wat niet is veranderd is dat BP nog steeds maagd is
Kun je niet even die krentenbol wat notes gevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver wat is dit voor kuttopic geworden.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier heb je je lekkere mannen![]()
[ afbeelding ]
Een kutregelquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
Oh, en de SC staat opeens centraal, wtf is dat dan weer
Vind je?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver wat is dit voor kuttopic geworden.
Hier heb je je lekkere vrouwen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hier heb je je lekkere mannen![]()
[ afbeelding ]
Ik doelde niet op lekkere/lelijke mannen maar laat maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha misschien niet allemaalmaar het gaat om het idee
!
Is dat een dish jegens ons?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier heb je je lekkere vrouwen!
[ afbeelding ]
Hahahaha ooooooooooooohquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doelde niet op lekkere/lelijke mannen maar laat maar
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha oooooooooooooh!!!!!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier heb je je lekkere vrouwen!
[ afbeelding ]
Euuh welke datumquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef De_Ananas het volgende:
Matthijs kom over 2 weken hierheen, NG komt ook.
Nee heb hem zelf aan staanquote:
Ik heb dezequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef reetveter het volgende:
Zometeen winkelen in de kouEn dan ook nog om een winterjas te kopen
![]()
HAquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee heb hem zelf aan staanmaar ik geef toe het kwam dat ik hem op TMF hoorde van me zusje
Ik ga wel zon soort pimpjas kopenquote:
Als het maar niet zo eentje met een bontkraagje isquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ga wel zon soort pimpjas kopen. Uiteraad kom ik vandaag thuis met een totaal andere jas maar goed
Doe ff in het weekend dan, ik heb gewoon stage elke dagquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Woensdag over 2 weken volgens mij, dat is 21 januari.
Leuke familiequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
De familie van Krentenmol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP was prima maar daarna ging het bergafwaardsquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
Mensen wtf. Ik ben eventjes weg en dan dit.
Het zijn altijd die krentebollenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
Mensen wtf. Ik ben eventjes weg en dan dit.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De OP was prima maar daarna ging het bergafwaards
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik stem ervoor dat er straks weer een jailbait-topique komt. Ik ben nu al bezig met verzamelen.
Met even wat regels in de OP die niet overtreden mogen worden. Zoals mannen postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik stem ervoor dat er straks weer een jailbait-topique komt. Ik ben nu al bezig met verzamelen.
En dan heb ik de FiPoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als ik een lapo heb zal ik er aan denken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak daar dan gewoon een algemene regel vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Met even wat regels in de OP die niet overtreden mogen worden. Zoals mannen posten![]()
Voordat ik m'n ban had waren die snuiter en krentendrol er nog nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben, komt deze henk er weer aan
tellquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
Hey mannen. hebben jullie al dat nieuwsbericht gelezen over anaal dronken worden?
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)quote:
Das vaginaal of is het anaal ook mogelijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)
anaal ook mogelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Das vaginaal of is het anaal ook mogelijk?
bron ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)
Hou daar eens mee op.quote:
Die foto die Smart_ass had vind je wel mooi?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Gupje het volgende:
Vind dit trouwens een kwaliteit topicalleen op krentenbol na
Mijn haren zijn bijna zo lang, echt kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kut, ik moet echt nodig naar de kapper.
Nee jongen doen me niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die foto die Smart_ass had vind je wel mooi?
Hou dáár eens mee op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn haren zijn zo lang, kut
Moet echt naar de kapper
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee maar is die dude niet van Highschool musical of zoiets doms?![]()
Lang haar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kut, ik moet echt nodig naar de kapper.
QFTquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:14 schreef Florian_ het volgende:
Zeg jongens, het is slowCHAT, niet slowLAAT IK ES LELIJKE MANNEN POSTEN
Puik planquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen we niet zo'n dingetje krijgen wat ze in Sport en V&A ook hebben. Dat we een mannen en een vrouwen gedeelte krijgen. Dan kunnen alle vrouwen in het vrouwen gedeelte blijven en alle mannen en BT in het mannen gedeelte.
Dit dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef De_Ananas het volgende:
Kunnen we niet zo'n dingetje krijgen wat ze in Sport en V&A ook hebben. Dat we een mannen en een vrouwen gedeelte krijgen. Dan kunnen alle vrouwen in het vrouwen gedeelte blijven en alle mannen en BT in het mannen gedeelte.
Echt hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij niet met plaatjes omgaan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:15 schreef Lakitu het volgende:
Laat ik deze maar weer even posten:
[ afbeelding ]
een invasiequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staan er zoveel mannen in dit topic.
Bobbyquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
Waarom staan er zoveel mannen in dit topic.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij niet met plaatjes omgaan
Tijd voor Hayden dan maar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Flori!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd voor Hayden dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WheheLaffe huichelaar
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een aanmoediging!
[ afbeelding ]
Joah, na vijf weken alweerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flori!!!!Weer terug uit de bankantine?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd voor Hayden dan maar!WTF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit ook niet op al die naakte vrouwen te wachten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Smart_ass het volgende:
Kun je dat niet in een spoiler zetten?
Het verschil is dat de SC altijd al naakte chicks had. Dat gaan we niet opeens terugdraaien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op al die naakte vrouwen te wachten.
Ga dan lekker naar de slowchat van OUD of R&Pquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
True, maar behaarde konten vind ik ook niet bepaald fijn beeldmateriaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij heeft kanker, opgelost slotje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was leuker in One Tree Hill.
Chad is leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was leuker in One Tree Hill.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar de slowchat van OUD of R&P
Met al die depressieve huisvrouwen en vlotte vijftigers met kort stekelhaar
Het is toch een kutpoll.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Lakitu het volgende:
Poll: OPROTTEN MET DIE MANNEN, IK WIL KLEINE MEISJESJa, Jailbait is fucking geil Ja, Jailbait is fucking geil Ik hou van je, Lakitu
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
M'n poll doet vreemd.
die heeft een fucking lelijke vriend hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik had laatst de naam van die chick van dat "epic tits" plaatje opgezocht!![]()
Heb gister 3 gezien was welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwtje uit Transporter 1![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
POST NOU EENS IN SPOILERS, IK WIL OOK MEE SC'EN!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
die heeft een fucking lelijke vriend he
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:23 schreef reetveter het volgende:
HIERBIJ ROEP IK ALLE ECHTE MANNEN OP, OM MENNUS LEKKERE WIJVEN TE POSTEN. EN ZE MEOTEN TIETWAARDIG EN MINDERJARIG ZIJN.
Die laatstequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Busty alix.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik had laatst de naam van die chick van dat "epic tits" plaatje opgezocht!![]()
dat wou ik ook posten maar kan dat welquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
EN NU IS HET AFGELOPEN. IK WIL ALLEEN NOG MAAR TIETEN EN KUTTEN ZIEN.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er best ranzig uit. Net alsof ze een lul hebben ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:30 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Lullen mogen niet. En jij mag lekker ook niet naar hun kutten kijken, want jij bent meerderjarig.quote:
Ja!quote:
Eens kijken of zij ook stoppen dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef timmmmm het volgende:
Krentenbol, Ik vind het zo wel weer genoeg geweest. Als we nog langer doorgaan, krabben ze ewaarschijnlijk hun ogen uit. Zullen we maar stoppen?
Er zijn zovaak kutjes gepost. No problemo, dit is NSFW.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat wou ik ook posten maar kan dat welWant we worden nogal snnel genaaid hier
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eens kijken of zij ook stoppen dan.
Kom op, je hebt ze lang genoeg gepest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee, want wij mogen dat en wij waren hier eerder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jahoor, tetten en jailbait waren altijd al onderdeel van de SCquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik rkeeg een keer een ban daarvooorquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er zijn zovaak kutjes gepost. No problemo, dit is NSFW.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom op, je hebt ze lang genoeg gepest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
![]()
Ik heb al geklaagd in FB deroverquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jahoor, tetten en jailbait waren altijd al onderdeel van de SC
Dat er nu opeens een paar chicks en een homo actief zijn betekent niet dat naakte kerels gewenst zijn![]()
Juist wel, gelijke rechten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jahoor, tetten en jailbait waren altijd al onderdeel van de SC
Dat er nu opeens een paar chicks en een homo actief zijn betekent niet dat naakte kerels gewenst zijn![]()
Het enige verschil is dat dat altijd al zo was, dat is de reden geweest om de SC op te starten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
ga je toch naar een andere SC waar dit niet voorkomt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
Die eerste is zo mooi hequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste is Jojoortjequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet te stoppen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
ga je toch naar een andere SC waar dit niet voorkomt?
In haar sig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft er naaktpics van krentenbol.?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
Wie heeft er naaktpics van krentenbol.?
I know, geniaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die eerste is zo mooi he
Moet er elke keer weer om lachen
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik moet het ook maar allemaal doorstaan.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Als schaarsgeklede vrouwen mogen, mogen schaarsgeklede mannen ook.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps. En geen slagerijen bitte. Dat kan allemaal in KPD.
Dan is het geen jailbait meer. En dan is al alles al uitgelebberd enzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps.
Ga verdomme naar [HOMO] danquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef timmmmm het volgende:
Als schaarsgeklede vrouwen mogen, mogen schaarsgeklede mannen ook.
Maar 18 is veuls te oud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
Laten we de leeftijden wel een beetje rond de 18 houden peeps. En geen slagerijen bitte. Dat kan allemaal in KPD.
Die ik postte is 18 hoor, vraag haar maar zelf. Ik zal haar even uit de kelder halen brbquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef Biogarde het volgende:
wiltquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga verdomme naar [HOMO] dan
Jij bent er zeker ook zo 1tje die in z'n nakie op een boot staat te swingen tijdens de Gay Pride en tegen allemaal hetero's aan gaat rijden en zeggen dat ze lekker wilt moeten gaan doen![]()
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ga verdomme naar [HOMO] dan
Jij bent er zeker ook zo 1tje die in z'n nakie op een boot staat te swingen tijdens de Gay Pride en tegen allemaal hetero's aan gaat rijden en zeggen dat ze lekker wilt moeten gaan doen![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
Ts denkt dat die een tof topic heeft maar HET IS POEP.
Doe je toch maar aan de regels houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan is het geen jailbait meer. En dan is al alles al uitgelebberd enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |