quote:
Ik zou daar om half 12 aankomen, ik moest de bus pakken die 2 minuten zou rijden. Door omstandigheden zat i kniet op te letten en misste ik mijn halte, moest ik een uur in de bus blijven

Kwam ik uiteindelijk toch bij mijn halte, was ik 3x verkeerd gelopen naar de kroeg

Kwam ik er om 0.45 eindelijk aan, wilden m'n maten maar tot 2 uur blijven terwijl ik me helemaal de tering in wilde zuipen

!!!
Focking 30 minuten door de sneeuw naar de kamer van mijn maat lopen, blijkt dat er geen slaapplek voor mij geregeld is terwijl ik dat nog had gevraagd en het zou lukken

! Dus moest ik op zo'n matje die je op ligstoelen legt slapen die veelste klein was, zonder deken en zonder kussen

. Ging ik bij m'n maat in bed liggen in z'n éénpersoons bed
bo homo maar ik had zo'n klein stukje dat ik eruit was gevallen

Toen ging ik maar proberen op dat matje te liggen wat totaal niet ging, ik moest namelijk ook mênnus pissen

Ik wist echter niet hoe het huis in elkaa rzat en hij heeft 2 vrouwelijke huisgenoten dus ik was te bang om naar de plee te lopen met kans dat ik de verkeerde deur open maak en heel het huis op stelten staat
Dus de hele nacht niet hebben kunnen slapen

En toen ik wakker werd maakte ik een verkeerde beweging en nu doet m'n kniee fucking zeer, ben bang dat ik weer geblesseerd ben terwijl ik net 3 weken weer aan het trainen was

Voor zover mijn faaldag