Leuke familiequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef De_Ananas het volgende:
De familie van Krentenmol
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP was prima maar daarna ging het bergafwaardsquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
Mensen wtf. Ik ben eventjes weg en dan dit.
Het zijn altijd die krentebollenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
Mensen wtf. Ik ben eventjes weg en dan dit.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De OP was prima maar daarna ging het bergafwaards
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik stem ervoor dat er straks weer een jailbait-topique komt. Ik ben nu al bezig met verzamelen.
Met even wat regels in de OP die niet overtreden mogen worden. Zoals mannen postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Lakitu het volgende:
Ik stem ervoor dat er straks weer een jailbait-topique komt. Ik ben nu al bezig met verzamelen.
En dan heb ik de FiPoquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als ik een lapo heb zal ik er aan denken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak daar dan gewoon een algemene regel vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Met even wat regels in de OP die niet overtreden mogen worden. Zoals mannen posten![]()
Voordat ik m'n ban had waren die snuiter en krentendrol er nog nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben, komt deze henk er weer aan
tellquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Florian_ het volgende:
Hey mannen. hebben jullie al dat nieuwsbericht gelezen over anaal dronken worden?
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)quote:
Das vaginaal of is het anaal ook mogelijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)
anaal ook mogelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Das vaginaal of is het anaal ook mogelijk?
bron ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |