Das vaginaal of is het anaal ook mogelijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)
anaal ook mogelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Das vaginaal of is het anaal ook mogelijk?
bron ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een variant op het comazuipen: steek een met wodka doordrenkte tampon in je vagina en zonder dat iemand het merkt of ruikt, ben je supersnel dronken. Het doet de wenkbrauwen fronsen, maar zou al enorm populair zijn bij Amerikaanse tieners. (lvl)
Hou daar eens mee op.quote:
Die foto die Smart_ass had vind je wel mooi?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef Gupje het volgende:
Vind dit trouwens een kwaliteit topicalleen op krentenbol na
Mijn haren zijn bijna zo lang, echt kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kut, ik moet echt nodig naar de kapper.
Nee jongen doen me niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die foto die Smart_ass had vind je wel mooi?
Hou dáár eens mee op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hou daar eens mee op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn haren zijn zo lang, kut
Moet echt naar de kapper
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hee maar is die dude niet van Highschool musical of zoiets doms?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |