abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64819104
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]
"Fallujah: The Hidden Massacre"

"Fallujah: The Hidden Massacre"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64819127
Als je die Palestijnse kinderen ook op straat ziet, zo vitaal enzo.

Niet echt alsof ze omkomen van de honger zoals je in Afrika wel eens ziet .
pi_64819200
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Luister eens, Israel heeft geen ene reet te maken met al die verdragen uit Geneve, want die tekenen ze toch niet. Ze mogen dus op iedereen schieten. En nu mondje dicht
Warcriminals.

Nog een screenshot:

pi_64819249
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt hoor, maar vergeet niet dat de Palestijnen net zoals Israël ook niet vies zijn van het voeren van propaganda.

Bij de eerste beelden van Al Jazeera van de bombardamenten zag ik toch echt huizen waar licht enzo brandde hoor. Ik heb daarom echt moeite met het geloven dat de Gazastrook zonder electriciteit, voedsel en water zat.
Het voeren van propaganda is net even iets anders dan het uitroeien van een bloedlijn van 100 familieleden met één artillerie-bombardement.
Je hoeft het niet te geloven hoor.
Als jij wil denken dat Palestijnen in de Gaza strook een Westerse levenstandaard hebben, dan ga gerust je gang. Als dat je beter laat slapen 's nachts, geen probleem.
De feiten liggen alleen anders.
pi_64819288
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef Bolter het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ook tegen burgers gebruikt worden, maar over het algemeen wordt het daar niet voor gebruikt.
Jawel hoor.

Als er namelijk alleen een rookgordijn nodig is, dan gebruiken ze wel rookgranaten zonder chemische witte fosfor erin .
pi_64819301
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Warcriminals.

Nog een screenshot:

[ afbeelding ]
Och, rookbommetje..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64819306
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De feiten liggen alleen anders.
Feiten moet je staven met bronnen, onafhankelijke bronnen.
pi_64819329
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Feiten moet je staven met bronnen, onafhankelijk bronnen.
Wat gek dan, dat Israel geen onafhankelijke journalisten in het gebied toelaat.
pi_64819381
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Och, rookbommetje..
Al-Jazeera heeft zojuist bevestigd dat dit 20 minuten geleden is gebeurd.
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:10:07 #210
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64819406
CNN heeft zelfs erkend dat de zionistische fascisten het bestand hebben geschonden

pi_64819431
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:07 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat gek dan, dat Israel geen onafhankelijke journalisten in het gebied toelaat.
Dat is ook fout.

Hoe kun je dan wel weten wat de Palestijnen beweren daadwerkelijk waar is? Als Israël de Gazastrook hermetisch heeft afgelsoten?
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:11:31 #212
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64819452
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef SalmanPack het volgende:

[..]

Warcriminals.

Nog een screenshot:

[ afbeelding ]
Mensen verminken met brandbommen, hitlerspraktijken
pi_64819453
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:54 schreef Mylene het volgende:

[..]
Ik heb daarom echt moeite met het geloven dat de Gazastrook zonder electriciteit, voedsel en water zat.
Ah, dus waarnemers van het Rode Kruis, de VN, de EU en de internationale pers die allemaal ter plekke waren hebben allemaal ongelijk en gelogen, want Mylene heeft op TV gezien dat het niet zo was
PWBF
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:12:14 #214
14281 KomMaar
I've got the power
pi_64819481
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat is ook fout.

Hoe kun je dan wel weten wat de Palestijnen beweren daadwerkelijk waar is? Als Israël de Gazastrook hermetisch heeft afgelsoten?
Er lopen anders veel hulporganisaties en waarnemers rond van de VN
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 18:16:45 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64819629
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Besef je wel hoe witte fosfor werkt?
Directe aanraking veroorzaakt direct 3e graads verbrandingen.
Inademing veroorzaakt direct inwendige 3e graads verbrandingen.
Het spul blijft niet lekker op het dak van een huis liggen. Het is zo vluchtig dat het zich overal een weg doorheen baant.
ja ik weet wat het is vandaar mijn commentaar erover
quote:
Ik raad je aan om "Fallujah: The Hidden Massacre" te checken op videogoogle, daarin legt een oud-marinier uit op welke manieren ze witte fosfor tegen de burgers gebruiken. En met welke motivatie.

Dat het lekker rookt is maar een bijeffect.
ik heb het geloof ik wel is gezien maar ik was niet onder de indruk ... weet alleen niet meer waarom niet

was dat die 'documantaire' waarbij door helikopters afgeworpen lichtfakkels werden geidentificeerd als WP?
ik weet niet of ik dat wel als lesmateriaal zou gebruiken om uit te leggen hoe dat spul werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64819665
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ah, dus waarnemers van het Rode Kruis, de VN, de EU en de internationale pers die allemaal ter plekke waren hebben allemaal ongelijk en gelogen, want Mylene heeft op TV gezien dat het niet zo was
Bij mijn weten is alleen Al Jazeraa en de Palestijnse ANP (Hamas kuch propaganda kuch) actief in het gebied.

Geef anders even een raport van de VN dat de Gazastrook zonder water, voedsel en elektrisch zat. Dan neem ik het gelijk aan.
pi_64819692
Toch raar dat Obama niets te zeggen heeft over de hele gang van zaken, terwijl hij normaal overal een mening over heeft en over 13 dagen toch de machtigste man ter wereld is. Aan de andere kant, Obama zal waarschijnlijk met dezelfde BushShit komen die we nu horen van de huidige Amerikaanse president. Zeker met een Ralph Emanuel als stafchef.
PWBF
pi_64819698
Wazige beelden van Al-Jazeera van de nasleep van Israëlische bombardementen die zo'n 30 minuten geleden hebben plaatsgevonden in Gaza:

En de Israëlische "vergelding" tegen Libanon heeft een huis geraakt:

donderdag 8 januari 2009 @ 18:19:15 #219
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_64819720
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Luister eens, Israel heeft geen ene reet te maken met al die verdragen uit Geneve, want die tekenen ze toch niet. Ze mogen dus op iedereen schieten. En nu mondje dicht
Met het nieuws dat ze VN mensen onder vuur nemen erbij genomen reden genoeg om ze de zee in te schuiven.
pi_64819728
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat is ook fout.

Over welke Palestijnse bewering hebben we het hier? Want dit soort suggestieve vragen slaan nergens op.
Als jij bij voorbaat een artikel in UK Telegraph afwijst omdat "je niet kan weten of wat de Palestijnen beweren daadwerkelijk waar is", dan is discussie zinloos. Zuig een jodenpenis .

"Many of the Gaza Strip's 1.5 million people lack food, water or power. In southern Israel, schools remained closed and hundreds of thousands of people have been rushing to shelter at the sound of alarms heralding incoming rockets."

Bron: Israel Deaf to Truce Calls (Reuters)

Of natuurlijk:

Israel strike kills up to 60 members of one family.
pi_64819799
19:17 IDF chief Ashkenazi enters the Gaza Strip (Channel 10)
19:07 Leftists refuse to leave Israeli consulate in Montreal to protest Gaza op (Haaretz)
pi_64819842
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bij mijn weten is alleen Al Jazeraa en de Palestijnse ANP (Hamas kuch propaganda kuch) actief in het gebied.

Geef anders even een raport van de VN dat de Gazastrook zonder water, voedsel en elektrisch zat. Dan neem ik het gelijk aan.
Even snel Googlen levert op het eerste gezicht dit op:

http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=29161&Cr=gaza&Cr1=

http://www.washingtonpost(...)008022603532_pf.html

http://domino.un.org/unis(...)04a7a4b!OpenDocument

http://jao.org.au/?p=54

Het is misschien allemaal wat veel. Anders moet je maar weer TV gaan kijken .
PWBF
pi_64819845
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef SalmanPack het volgende:

En de Israëlische "vergelding" tegen Libanon heeft een huis geraakt:

Doe eens wat aan je Engels vriend.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64819859
Het is zo laf en jammer dat zionisten niet gewoon er voor uitkomen dat ze kortzichtig oorlogszuchtig zijn en op die manier discussies aangaan.

Zou zoveel meer respectwaardig zijn dan de laffe manier waarop nu onafhankelijke bronnen worden afgedaan als "propaganda", etc .
pi_64819895
Klik hier
Kijken vanaf 17.30m
pi_64819921
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Over welke Palestijnse bewering hebben we het hier? Want dit soort suggestieve vragen slaan nergens op.
Als jij bij voorbaat een artikel in UK Telegraph afwijst omdat "je niet kan weten of wat de Palestijnen beweren daadwerkelijk waar is", dan is discussie zinloos. Zuig een jodenpenis .

"Many of the Gaza Strip's 1.5 million people lack food, water or power. In southern Israel, schools remained closed and hundreds of thousands of people have been rushing to shelter at the sound of alarms heralding incoming rockets."

Bron: Israel Deaf to Truce Calls (Reuters)

Of natuurlijk:

Israel strike kills up to 60 members of one family.
Reuters is niet ter plekke aanwezig. Zij hebben een newsfeed op de Palestijnse ANP. Net zoals CNN waar ze zo'n 40.000 dollar per maand aan betalen.

Dat andere artikel kan ook niet geverifieerd worden omdat Israël geen onafhankelijke journalisten toelaat. Staat er ook in:
quote:
With Israel barring foreign journalists from reaching Gaza, it is impossible to verify the account of what happened to the Samouni family emerging from eyewitness testimony provided by survivors.
pi_64819943
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Even snel Googlen levert op het eerste gezicht dit op:

http://www.un.org/apps/news/story.asp?NewsID=29161&Cr=gaza&Cr1=

http://www.washingtonpost(...)008022603532_pf.html

http://domino.un.org/unis(...)04a7a4b!OpenDocument

http://jao.org.au/?p=54

En van vorig jaar: Israel cuts electricity and food supplies to Gaza (Amnesty International).
pi_64820007
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:23 schreef Roi het volgende:

[..]

Doe eens wat aan je Engels vriend.
Ik zag het idd, en ben niet blij dat ik heb meegewerkt aan de zionistische propaganda.
pi_64820016
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Beelden liegen inderdaad niet. Ik zag gewoon een stad vol licht branden .

Maar thanks voor de linkjes. Ik ga ze nu even lezen. Okay?
pi_64820054
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 08-01-2009 18:33:27 ]
pi_64820058
Alleen al het feit dat Israël geen pers toelaat in de Gaza strook doet op z'n minst vermoeden dat de zionisten daar wanpraktijken uithalen die het daglicht niet kunnen verdragen en die alle oorlogswetten breken.
PWBF
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:31:09 #232
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64820164
- knip -

[ Bericht 81% gewijzigd door sp3c op 08-01-2009 18:38:55 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:31:55 #233
165802 Reki
no comment.
pi_64820196
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef SalmanPack het volgende:
19:17 IDF chief Ashkenazi enters the Gaza Strip (Channel 10)
19:07 Leftists refuse to leave Israeli consulate in Montreal to protest Gaza op (Haaretz)
hehe...
quote:
19:20 Red Cross: Israel delayed access to Gaza wounded (AP)
zie ondertitel :)
pi_64820221
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Wheelgunner het volgende:
De Islam ook..
"The Third World War must be conducted in such a way that Islam (the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other."

Proper owned, heet dat.
pi_64820282
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:28 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Reuters zet zijn reputatie echt niet op het spel met zoiets, Mylene, geloof me. Reuters bestaat iets van 3 x zo lang als Israel.

AMSTERDAM - Vluchtelingenorganisatie Unrwa van de Verenigde Naties is donderdag gestopt met het verlenen van hulp aan Palestijnen in de Gazastrook. Het werk is te gevaarlijk geworden.

Israel is gewoon een kanker.
Reuters is al eerder de mist in gegaan met foto's die gefotosjoept waren. Dat was ten tijde van de Libanon oorlog.

Moeite met geloven dat de Gazastrook zonder water, voedsel en electriciteit zat heb ik niet meer. Dat is bij deze dan recht gezet. Thanks voor de linkjes. Collectief straffen mag niet en is in strijd met internationale verdragen.
pi_64820288
Reuters zet haar reputatie echt niet op het spel met zoiets, Mylene.
Reuters bestaat iets van 3 x zo lang als Israel .
pi_64820375
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Reuters is al eerder de mist in gegaan met foto's die gefotosjoept waren. Dat was ten tijde van de Libanon oorlog.

Moeite met geloven dat de Gazastrook zonder water, voedsel en electriciteit zat heb ik niet meer. Dat is bij deze dan recht gezet. Thanks voor de linkjes. Collectief straffen mag niet en is in strijd met internationale verdragen.
De fotograaf die dat heeft gedaan is na dat voorval ook direct ontslagen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reuters
pi_64820514
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja ik weet wat het is vandaar mijn commentaar erover
[..]

ik heb het geloof ik wel is gezien maar ik was niet onder de indruk ... weet alleen niet meer waarom niet

was dat die 'documantaire' waarbij door helikopters afgeworpen lichtfakkels werden geidentificeerd als WP?
ik weet niet of ik dat wel als lesmateriaal zou gebruiken om uit te leggen hoe dat spul werkt
Ja, dat waren Apache AH-64's met White Phosphorus-attachments.

En dan hele wijken tegelijk he. Moet je eens indenken dat jij daar ligt te pitten met je chicky.
pi_64820538

quote:
Dat is datzelfde shit wat men nu op Gaza smijt.
pi_64820640
Als je de verdragen erop na slaat dan kun je maar een ding concluderen en dat is dat Israël zich inderdaad schuldig maakt aan oorlogsmisdaden. Of misschien toch helemaal niet, want Israël ondertekent al die verdragen nooit. Wel zo makkelijk, hoef je je er ook niet aan te houden.
PWBF
pi_64820664
Een Vandaag liet daarstraks een reportage zien van Ramatan TV (ik weet niet of ik het goed typ), een nieuwszender uit de Gazastrook die door zowel Hamas als Israël wordt gedoogd.
Men liet families zien die door de beschietingen hun huis en familieleden waren kwijtgeraakt en ondergebracht werden door hulporganisaties in scholen.
De getroffenen legden uit dat de situatie zwaar was met een aantal voorbeelden waaruit dat bleek.
Zo moesten dertig mensen in een klaslokaal slapen, moest er 'gemengd gedoucht' worden en zat er geen handvat op de kraan.
Wat mij opviel was dat de omgeving er, gezien het beeld dat weleens wordt neergezet, er redelijk netjes eruit zag, dat alle ondergebrachte mensen er weldoorvoed uitzagen en dat niemand bij de uitleg van een zware situatie opmerkingen maakten over de eerste levensbehoeften, zoals een tekort aan water en voeding.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_64820736
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef damian5700 het volgende:
Een Vandaag liet daarstraks een reportage zien van Ramatan TV (ik weet niet of ik het goed typ), een nieuwszender uit de Gazastrook die door zowel Hamas als Israël wordt gedoogd.
Men liet families zien die door de beschietingen hun huis en familieleden waren kwijtgeraakt en ondergebracht werden door hulporganisaties in scholen.
De getroffenen legden uit dat de situatie zwaar was met een aantal voorbeelden waaruit dat bleek.
Zo moesten dertig mensen in een klaslokaal slapen, moest er gemengd gedoucht worden en zat er geen handvat op de kraan.
Wat mij opviel was dat de omgeving er, gezien het beeld dat weleens wordt neergezet, er redelijk netjes eruit zag, dat alle ondergebrachte mensen er weldoorvoed uitzagen en dat niemand bij de uitleg van een zware situatie opmerkingen maakten over de eerste levensbehoeften, zoals een tekort aan water en voeding.
Goh, dus dan is er natuurlijk niets aan de hand.

Dat Israel eerst pamfletten dropt met de mededeling dat mensen naar veilige plaatsen moeten gaan, en vervolgens die veilige plaatsen als scholen en opeengepakte families van de aardbodem veegt, is dan natuurlijk compleet gerechtigd.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 18:49:19 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64820811
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, dat waren Apache AH-64's met White Phosphorus-attachments.
maar dat kan toch helemaal niet!

dat spul begint te branden zodra het met zuurstof in aanraking komt, daar gaan die toestellen kapot van
quote:
ja ik weet hoe het eruitziet, waarom nog een filmpje?
quote:
En dan hele wijken tegelijk he. Moet je eens indenken dat jij daar ligt te pitten met je chicky.
ik zou zowieso liever niet met mijn chickie in een oorlogsgebied liggen pitten maar als ik zou moeten kiezen en ervan uit ga dat ik binnen lig te pitten dan heb ik toch liever dat ze WP gebruiken dan HE
pi_64820949
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar dat kan toch helemaal niet!

dat spul begint te branden zodra het met zuurstof in aanraking komt, daar gaan die toestellen kapot van
[..]

ja ik weet hoe het eruitziet, waarom nog een filmpje?
[..]

ik zou zowieso liever niet met mijn chickie in een oorlogsgebied liggen pitten maar als ik zou moeten kiezen en ervan uit ga dat ik binnen lig te pitten dan heb ik toch liever dat ze WP gebruiken dan HE
Omdat het erste filmpje uit 2003 in Fallujah Irak is, terwijl het 2e filmpje van gisteren in Gaza is.
Mja of het vanuit heli's afgevuurd kan worden zal wel niet inderdaad, alhoewel sommige bronnen dat wel stellen.
Het leek er in die nachtfilmpjes van Fallujah op dat die kaas vanuit heli's werd verspreid.
pi_64820960
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Goh, dus dan is er natuurlijk niets aan de hand.

Dat Israel eerst pamfletten dropt met de mededeling dat mensen naar veilige plaatsen moeten gaan, en vervolgens die veilige plaatsen als scholen en opeengepakte families van de aardbodem veegt, is dan natuurlijk compleet gerechtigd.
Er is een conflict gaande. Let je soms niet op, ofzo?
Ik heb hier niemand zien beweren dat er 'natuurlijk niets aan de hand is'.

Ik vertel simpelweg wat ik heb gezien in een reportage vanuit het conflictgebied.

Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:01:57 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64821310
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Omdat het erste filmpje uit 2003 in Fallujah Irak is, terwijl het 2e filmpje van gisteren in Gaza is.
fallujah staat erbij, ik vond hem niet heel erg veel toevoegen
quote:
Mja of het vanuit heli's afgevuurd kan worden zal wel niet inderdaad, alhoewel sommige bronnen dat wel stellen.
Het leek er in die nachtfilmpjes van Fallujah op dat die kaas vanuit heli's werd verspreid.
dat stuk wat je postte zijn gewoon granaten

het maakt die documantaire er niet geloofwaardiger op
pi_64821460
Dat geluid van die drones is ook rete irritant zeg..
Je hoort die dingen constant zoemen als ze bij Al Jazeera weer even live naar Gaza gaan.
pi_64821466
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er is een conflict gaande. Let je soms niet op, ofzo?
Ik heb hier niemand zien beweren dat er 'natuurlijk niets aan de hand is'.

Ik vertel simpelweg wat ik heb gezien in een reportage vanuit het conflictgebied.

Iedereen met een hersencel ziet in dat Israel bezig is met het uitroeien van hun medemensen. Als het niet de Palestijnen in de Gazastrook zijn, dan zijn het wel de burgers in Libanon, of zoals alle zionisten hier aangeven, Iran.

Als jij dan aan de hand van wat irrelevante onzinnige details als "de gebombardeerde mensen zagen er heel weldoorvoed uit hoor!" stelt dat het een "gewoon" conflict is, dan ben je gewoon medeplichtig.

Ik vraag me af of dat is omdat je er zo goed over na hebt gedacht, of dat je gewoon tot pro-zionisme geindoctrineerd bent. Want hoe je het ook wendt of keert, een beleid hanteren waarbij per definitie andere mensen uitgeroeid worden, is niet goed te praten.
pi_64821504
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

fallujah staat erbij, ik vond hem niet heel erg veel toevoegen
[..]

dat stuk wat je postte zijn gewoon granaten

het maakt die documantaire er niet geloofwaardiger op
Jij vindt wel meer niet heel erg toevoegen.
Zoals mijn bericht dat Reuters 3 x zo lang bestaat als Israel en dat de VN haar hulptroepen terugtrekt uit Gaza omdat het ivm moordlustige Israeliers te gevaarlijk wordt.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:11:07 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64821671
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij vindt wel meer niet heel erg toevoegen.
Zoals mijn bericht dat Reuters 3 x zo lang bestaat als Israel en dat de VN haar hulptroepen terugtrekt uit Gaza omdat het ivm moordlustige Israeliers te gevaarlijk wordt.
maar nix over white phosphor meer?
pi_64821781
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar nix over white phosphor meer?
Ik ben wel benieuwd hoe Israel het gebruik van witte fosfor goedpraat in een gevecht waarin het individuen met raketinstallaties zijn die het "gevaar" vormen?

Waarom zo'n non-discriminerend wapen gebruiken tegen individuen?

Alleen die vraag al zou mensen moeten beseffen hoe Israel zich opstelt naar de rest van de wereld.

Israel laat geen journalisten toe.
Israel laat mensen verstokt van primaire levensbehoeftes
Israel bombardeert hele families tegelijk
Israel praat het vermoorden van kinderen goed door te stellen dat het "human shields" zijn
Israel heeft een expansiedrang hongeriger dan die van Hitler
Israel gebruikt witte fosfor tegen "individuele hamas strijders"
Israel schiet met scherpschutters op hulpverleners
Israel gebruikt een volwaardig leger tegen een burgerbevolking met Ak47's

Maar dat is allemaal gerechtigd hoor, want het gevaar wat 800K Israeliers lopen weegt daar volledig tegenop.

Flikker toch op. Muppets.
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:16:28 #253
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64821854
Hongerig dan Hitler

En waarom zou je niet met een volwaardig leger mogen strijden tegen een burgerbevolking met AK47's? Wat moeten burgers trouwens met automatische wapens.
pi_64821877
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Iedereen met een hersencel ziet in dat Israel bezig is met het uitroeien van hun medemensen. Als het niet de Palestijnen in de Gazastrook zijn, dan zijn het wel de burgers in Libanon, of zoals alle zionisten hier aangeven, Iran.

Als jij dan aan de hand van wat irrelevante onzinnige details als "de gebombardeerde mensen zagen er heel weldoorvoed uit hoor!" stelt dat het een "gewoon" conflict is, dan ben je gewoon medeplichtig.

Ik vraag me af of dat is omdat je er zo goed over na hebt gedacht, of dat je gewoon tot pro-zionisme geindoctrineerd bent. Want hoe je het ook wendt of keert, een beleid hanteren waarbij per definitie andere mensen uitgeroeid worden, is niet goed te praten.
Je chargeert het.

Het is verschrikkelijk voor deze mensen dat zij hun huis kwijt zijn.
Alleen wat mij uit de reportage opviel is dat in tegenstelling tot een aannemelijke aanklacht over een tekort aan drinkwater en voedsel de klachten helemaal niet van dat soort waren.
Daaruit herleid ik dat wanneer de situatie voor de Palestijnen zo mensonterend is en er hongersnood heerst, zoals veelvuldig wordt omschreven, het toch heel opmerkelijk is dat de klachten die deze mensen benoemden daar juist niet over gaan.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:17:05 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64821881
ik heb nog steeds geen enkel concreet bewijs gezien dat het tegen individuen gebruikt wordt en dat is wel belangrijk bij het veroordelen van dit wapen, het is gewoonweg niet verboden er zijn alleen restricties wbt de inzet ervan
pi_64821926
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe Israel het gebruik van witte fosfor goedpraat in een gevecht waarin het individuen met raketinstallaties zijn die het "gevaar" vormen?

Waarom zo'n non-discriminerend wapen gebruiken tegen individuen?

Alleen die vraag al zou mensen moeten beseffen hoe Israel zich opstelt naar de rest van de wereld.

Israel laat geen journalisten toe.
Israel laat mensen verstokt van primaire levensbehoeftes
Israel bombardeert hele families tegelijk
Israel praat het vermoorden van kinderen goed door te stellen dat het "human shields" zijn
Israel heeft een expansiedrang hongeriger dan die van Hitler
Israel gebruikt witte fosfor tegen "individuele hamas strijders"
Israel schiet met scherpschutters op hulpverleners
Israel gebruikt een volwaardig leger tegen een burgerbevolking met Ak47's

Maar dat is allemaal gerechtigd hoor, want het gevaar wat 800K Israeliers lopen weegt daar volledig tegenop.

Flikker toch op. Muppets.
Hoe durft Israel hun gehele leger in te zetten. Voortaan moet Israels burgers met AK47's de Gazastrook insturen

Als jij iemand die sterker is aanvalt, kan je verwachten dat je een klap terugkrijgt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_64821986
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef sp3c het volgende:
ik heb nog steeds geen enkel concreet bewijs gezien dat het tegen individuen gebruikt wordt en dat is wel belangrijk bij het veroordelen van dit wapen, het is gewoonweg niet verboden er zijn alleen restricties wbt de inzet ervan
Nou ja, als je die rotzooi op Gaza kwakt weet je natuurlijk dat je het op burgers smijt.
Gaza is enorm dichtbevolkt, die rotzooi moet je daar gewoon niet neerkwakken.
pi_64822034
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:17 schreef sp3c het volgende:
Ah, maar daar heb je dus een inzicht-probleem.

De problemen in Gaza vandaag de dag zijn het gevolg van raketten die op Israel landen, aldus Israel.
Degenen die deze raketten afvuren zijn individuen.

Witte fosfor wordt gebruikt om grote gebieden in 1 x te bestoken.

You still with me? Dan mijn vraag:

Waarom gebruikt Israel wapens die hele wijken uitroeien, zogenaamd tegen individuen met raketinstallaties.? .
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:22:42 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64822095
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:19 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou ja, als je die rotzooi op Gaza kwakt weer je natuurlijk dat je het op burgers smijt.
Gaza is enorm dichtbevolkt, die rotzooi moet je daar gewoon niet neerkwakken.
delen van Gaza zijn dichtbevolk, heel dichtbevolkt zelfs maar het is niet 1 grote metropool oid
pi_64822113
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoe durft Israel hun gehele leger in te zetten. Voortaan moet Israels burgers met AK47's de Gazastrook insturen

Als jij iemand die sterker is aanvalt, kan je verwachten dat je een klap terugkrijgt
Israëlische burgers moeten voortaan dagelijks 80 raketten en nog wat mortieren op de Palestijnen schieten.
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:24:17 #261
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64822148
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De problemen in Gaza vandaag de dag zijn het gevolg van raketten die op Israel landen, aldus Israel.

Waarom gebruikt Israel wapens die hele wijken uitroeien, zogenaamd tegen individuen met raketinstallaties.? .
Degenen die raketten afvuren zijn geen individuen maar zijn onderdeel van een georganiseerde organisatie
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:25:31 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64822197
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

volgens mij niet, in het onderstaande verhaal geef je iig nergens aan dat er uberhaupt concreet bewijs te vinden is dat het tegen individuen gebruikt wordt
quote:

grote gebieden?

zoveel spreiding heeft het helemaal niet want het brand gewoon op, kun je beter clusterbommen gebruiken
je roeit er in elk geval geen hele wijken mee uit tenzij je er voor elk huis 1 afschiet
quote:

om rook te maken denk ik?
pi_64822327
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef John.Milton het volgende:
Hongerig dan Hitler
Vergeet niet dat Polen Duitsland eerst aanviel. Volgens Hitler dan, maar volgens Israel verbraken de Palestijnen de wapenstilstand.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64822343
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

delen van Gaza zijn dichtbevolk, heel dichtbevolkt zelfs maar het is niet 1 grote metropool oid
Gaza is zo groot als Texel... Dat wist je neem ik aan wel?
pi_64822471
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Met 1.5 miljoen mensen erop ja.
pi_64822472
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Polen Duitsland eerst aanviel. Volgens Hitler dan, maar volgens Israel verbraken de Palestijnen de wapenstilstand.
Nee, Israël heeft alleen erop gewezen dat Hamas het unilaterale besluit genomen had het bestand niet te willen verlengen. Dat is de nuance.
Er is geen bestand verbroken. Het bestand liep immers 19 december 2008 af.
Het bestand is wel geschonden. Door beide partijen, meerdere malen. Net zoals de meeste bestanden tussen Israël en Palestijnse facties geschonden worden.
Bestanden brengen hoogstens relatieve rust.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:35:41 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64822544
quote:

[..]

ja
pi_64822639
quote:

Gaza 151 km²

Texel 161,96 km²

Texel is dus zelfs groter.

Op Texel wonen ongeveer 14k mensen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:39:59 #269
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64822720
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gaza 151 km²

Texel 161,96 km²

Hoe is dat relevant?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:44:03 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64822882
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:33 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Met 1.5 miljoen mensen erop ja.
in de gazastrook wonen 1.5 mensen (360 vierkante kilometer)

bevolkingsdichtheid is als ik me goed herinner iets lager als die van bv de regio Den Haag.
punt van dit aardrijkskundelesje ontgaat me alleen een beetje
pi_64822898
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:39 schreef Sargon het volgende:

Hoe is dat relevant?
Nou, dat ik liever op vakantie ga naar Texel dan naar Gaza.
Kut vliegtax ook
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_64822928
CNN: Israël heeft de wapenstilstand geschonden

http://www.nujij.nl/cnn-i(...)honden.4487655.lynkx
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:46:58 #273
8781 crew  Frutsel
pi_64823010
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef IHVK het volgende:

Dit is toch al een filmpje van een week oud ofzo?
pi_64823011
Voorbeelden van het soort muur wat Israel gebruikt om moslims van joden te scheiden (Apartheidwall):

donderdag 8 januari 2009 @ 19:47:57 #275
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64823051
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:38 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gaza 151 km²

Texel 161,96 km²

Ik ben weleens Texel rondgefietst. Ik heb er drie uur over gedaan en ik was doodmoe toen ik klaar was. Zo klein zijn Texel en Gaza nou ook weer niet, anders zou de oorlog al lang afgelopen zijn.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:48:57 #276
165802 Reki
no comment.
pi_64823082
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef IHVK het volgende:

Is al een paar keer voorbijgekomen, misschien kan hij in de OP.
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dit is toch al een filmpje van een week oud ofzo?
dus?

[ Bericht 14% gewijzigd door Reki op 08-01-2009 19:54:27 ]
zie ondertitel :)
pi_64823128
quote:

[..]

Hoe is dat relevant?
In 94 was de afspraak dat de Palestijnen recht hadden op een gebied ter grootte van Nederland, nu hebben ze een gebied ter grootte van Texel, plus de provincie Utrecht, zoiets?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64823145
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef Salvad0R het volgende:

[ afbeelding ]
Die muur is echt te triest voor woorden.
Maar dit kunstwerk op die muur is wel strak.
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:52:26 #279
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_64823221
quote:
Voorbeelden van het soort muur wat Israel gebruikt om moslims van joden te scheiden (Apartheidwall):

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk. Zo erg die muur. Erg dat het nodig is. Sinds het voltooien van die muur zijn er geen zelfmoordaanslagen meer geweest.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:53:03 #280
154880 Bolter
Awesomeness
pi_64823253
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het er niet mee eens dat muren op gedeeltelijk Palestijnsgebied geplaatst zijn maar voor de rest is het een prima initiatief dat zeker heeft gewerkt.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_64823275
quote:

[..]

Hoe is dat relevant?
Dat sp3c gewoon gelijk heeft dat de Gazastrook niet een grote metropool is, maar dta het bestaat uit zeer dichtbevolkte delen en minder bebouwd gebied.
pi_64823357
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik ben het er niet mee eens dat muren op gedeeltelijk Palestijnsgebied geplaatst zijn maar voor de rest is het een prima initiatief dat zeker heeft gewerkt.
Ja, ook elders hebben ze zo'n muur gebouwd, in Marokko bijvoorbeeld. En in Saudi-Arabië geloof ik ook eentje.
pi_64823416
Iemand vroeg net waarom Obama niets over het conflict te zeggen heeft. Hierom misschien? (toespraak Obama op AIPAC bijeenkomst)
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_64823456
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Vreselijk. Zo erg die muur. Erg dat het nodig is. Sinds het voltooien van die muur zijn er geen zelfmoordaanslagen meer geweest.
Het gebruik van zelfmoordaanslagen staat sowieso op een laag pitje.
Ze kunnen alleen nog maar retards vinden die zo gek zijn om zichzelf op te blazen, zelfs in Irak:
http://abcnews.go.com/International/wireStory?id=4226818

Verder heeft elke terroristische aanslag het tegenovergestelde tot gevolg, van wat het doel is van iemand die tegen de gevestigde orde strijdt.

Overheden zijn dus gebaat bij terroristische aanslagen, dat houdt hun oorlogszuchtige beleid in stand.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:00:25 #285
154880 Bolter
Awesomeness
pi_64823557
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef Kentoet het volgende:
Iemand vroeg net waarom Obama niets over het conflict te zeggen heeft. Hierom misschien? (toespraak Obama op AIPAC bijeenkomst)
Mja, dit is ook het "hypocriete" aan Obama-aanhangers, die doen net alsof Bush de duivel is en de Zionisten aanbid. Maar feit is gewoon dat zonder de Joodse lobby je in de politiek niets klaar speelt in VS.
pi_64823613
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Bolter het volgende:

[..]

Mja, dit is ook het "hypocriete" aan Obama-aanhangers, die doen net alsof Bush de duivel is en de Zionisten aanbid. Maar feit is gewoon dat zonder de Joodse lobby je in de politiek niets klaar speelt in VS.
Grote verandering in beleid aangaande Israel of veroordeling van het geweld is m.i. dan ook niet te verwachten.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:03:34 #287
154880 Bolter
Awesomeness
pi_64823692
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ze kunnen alleen nog maar retards vinden die zo gek zijn om zichzelf op te blazen, zelfs in Irak:

Verder heeft elke terroristische aanslag het tegenovergestelde tot gevolg, van wat het doel is van iemand die tegen de gevestigde orde strijdt.

Overheden zijn dus gebaat bij terroristische aanslagen, dat houdt hun oorlogszuchtige beleid in stand.
Ooooh, nu is het me pas duidelijk! Die Hamasleden worden gedwongen die raketten af te schieten. En nu valt Israel Gaza binnen puur om zoveel mogelijk kindertjes dood te schieten, want iedereen weet dat Joden zich voeden op het bloed van onschuldige kleine kinderen. Dan laten ze een paar raketjes staan en op 't moment dat ze weer honger krijgen begint 't circus weer opnieuw.
pi_64823769
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ooooh, nu is het me pas duidelijk! Die Hamasleden worden gedwongen die raketten af te schieten. En nu valt Israel Gaza binnen puur om zoveel mogelijk kindertjes dood te schieten, want iedereen weet dat Joden zich voeden op het bloed van onschuldige kleine kinderen. Dan laten ze een paar raketjes staan en op 't moment dat ze weer honger krijgen begint 't circus weer opnieuw.
Mag je dat wel zeggen van de Mossad.
pi_64823779
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Yeah yeah yeah.
De muur is er voor apartheid, white phosphor is een WDM en wordt op mensen afgeschoten, Israël schendt de bestanden...

Begint een beetje doorzichtig te worden allemaal, Salvad0r.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:07:20 #290
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64823865
Zeg, die VN-arts die doodgeschoten werd hè, stond ie ook in de buurt van Hamas-strijders compleet met raketwerpers?

Ik dacht, dat kan ik hier vast wel vragen, met al die beweringen dat 'burgers bij militaire doelen staan'.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_64823891
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Mag je dat wel zeggen van de Mossad.
Ja, dat is toch Israëls (sic) voor Kindervreter?
pi_64823933
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef Karrs het volgende:

[..]

Yeah yeah yeah.
De muur is er voor apartheid, white phosphor is een WDM en wordt op mensen afgeschoten, Israël schendt de bestanden...

Begint een beetje doorzichtig te worden allemaal, Salvad0r.
Inderdaad. Er is geen houden meer aan door pro-zionisten.

Zeker niet met interessante berichten als "Hamas is a Mossad-creation", enzo
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:13:38 #293
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64824112
Ik vind het zo frappant dat de daden van een terroristische organisatie steevast worden vergeleken met die van een regering...

Is het verantwoord als Spanje bijv. nu bommen gaat gooien op heel Baskenland, scholen vernietigt, een muur om baskenland bouwt, omdat de ETA wat aanslagen heeft gepleegd?
je oogst wat je zaait
pi_64824127
Hamas heeft zojuist deze beelden aan Al-Jazeera gegeven. Hamas snipers vs Israëlische soldaten:

pi_64824185
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Inderdaad. Er is geen houden meer aan door pro-zionisten.

Zeker niet met interessante berichten als "Hamas is a Mossad-creation", enzo
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:15:42 #296
154880 Bolter
Awesomeness
pi_64824204
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:13 schreef Amokzaaier het volgende:
Ik vind het zo frappant dat de daden van een terroristische organisatie steevast worden vergeleken met die van een regering...

Is het verantwoord als Spanje bijv. nu bommen gaat gooien op heel Baskenland, scholen vernietigt, een muur om baskenland bouwt, omdat de ETA wat aanslagen heeft gepleegd?
Ik hoop dat je capabel genoeg bent om te zien waar de vergelijking tussen ETA en Hamas mank loopt?
pi_64824294
En alweer bijna een topic vol.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:18:11 #298
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64824319
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik hoop dat je capabel genoeg bent om te zien waar de vergelijking tussen ETA en Hamas mank loopt?
klopt helemaal. Ik wil er alleen op wijzen dat een regering niet te vergelijken valt met een terroristische organisatie dmv een absurd voorbeeld.
je oogst wat je zaait
pi_64824456
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, die VN-arts die doodgeschoten werd hè, stond ie ook in de buurt van Hamas-strijders compleet met raketwerpers?

Ik dacht, dat kan ik hier vast wel vragen, met al die beweringen dat 'burgers bij militaire doelen staan'.
Heb je enig bewijs dat hij er niet stond dan ? Nee. Je weet helemaal niks over de toedracht. Kortom, vragen naar dit soort dingen op een forum is vragen aan een dove of hij die lama heeft horen schijten; totaal en compleet nutteloos.
pi_64824472
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:14 schreef SalmanPack het volgende:
Hamas heeft zojuist deze beelden aan Al-Jazeera gegeven. Hamas snipers vs Israëlische soldaten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zag het net op Al-Jazeera inderdaad.
Ze gingen beiden neer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')