quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"Fallujah: The Hidden Massacre"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Luister eens, Israel heeft geen ene reet te maken met al die verdragen uit Geneve, want die tekenen ze toch niet. Ze mogen dus op iedereen schieten. En nu mondje dicht
Het voeren van propaganda is net even iets anders dan het uitroeien van een bloedlijn van 100 familieleden met één artillerie-bombardement.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt hoor, maar vergeet niet dat de Palestijnen net zoals Israël ook niet vies zijn van het voeren van propaganda.
Bij de eerste beelden van Al Jazeera van de bombardamenten zag ik toch echt huizen waar licht enzo brandde hoor. Ik heb daarom echt moeite met het geloven dat de Gazastrook zonder electriciteit, voedsel en water zat.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ook tegen burgers gebruikt worden, maar over het algemeen wordt het daar niet voor gebruikt.
Och, rookbommetje..quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Warcriminals.
Nog een screenshot:
[ afbeelding ]
Wat gek dan, dat Israel geen onafhankelijke journalisten in het gebied toelaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Feiten moet je staven met bronnen, onafhankelijk bronnen.
Dat is ook fout.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat gek dan, dat Israel geen onafhankelijke journalisten in het gebied toelaat.
Mensen verminken met brandbommen, hitlerspraktijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:03 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
Warcriminals.
Nog een screenshot:
[ afbeelding ]
Ah, dus waarnemers van het Rode Kruis, de VN, de EU en de internationale pers die allemaal ter plekke waren hebben allemaal ongelijk en gelogen, want Mylene heeft op TV gezien dat het niet zo wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb daarom echt moeite met het geloven dat de Gazastrook zonder electriciteit, voedsel en water zat.
Er lopen anders veel hulporganisaties en waarnemers rond van de VNquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat is ook fout.
Hoe kun je dan wel weten wat de Palestijnen beweren daadwerkelijk waar is? Als Israël de Gazastrook hermetisch heeft afgelsoten?
ja ik weet wat het is vandaar mijn commentaar eroverquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Besef je wel hoe witte fosfor werkt?
Directe aanraking veroorzaakt direct 3e graads verbrandingen.
Inademing veroorzaakt direct inwendige 3e graads verbrandingen.
Het spul blijft niet lekker op het dak van een huis liggen. Het is zo vluchtig dat het zich overal een weg doorheen baant.
ik heb het geloof ik wel is gezien maar ik was niet onder de indruk ... weet alleen niet meer waarom nietquote:Ik raad je aan om "Fallujah: The Hidden Massacre" te checken op videogoogle, daarin legt een oud-marinier uit op welke manieren ze witte fosfor tegen de burgers gebruiken. En met welke motivatie.
Dat het lekker rookt is maar een bijeffect.
Bij mijn weten is alleen Al Jazeraa en de Palestijnse ANP (Hamas kuch propaganda kuch) actief in het gebied.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, dus waarnemers van het Rode Kruis, de VN, de EU en de internationale pers die allemaal ter plekke waren hebben allemaal ongelijk en gelogen, want Mylene heeft op TV gezien dat het niet zo was
Met het nieuws dat ze VN mensen onder vuur nemen erbij genomen reden genoeg om ze de zee in te schuiven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Luister eens, Israel heeft geen ene reet te maken met al die verdragen uit Geneve, want die tekenen ze toch niet. Ze mogen dus op iedereen schieten. En nu mondje dicht
Over welke Palestijnse bewering hebben we het hier? Want dit soort suggestieve vragen slaan nergens op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat is ook fout.
Hoe kun je dan wel weten wat de Palestijnen beweren daadwerkelijk waar is? Als Israël de Gazastrook hermetisch heeft afgelsoten?
Even snel Googlen levert op het eerste gezicht dit op:quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bij mijn weten is alleen Al Jazeraa en de Palestijnse ANP (Hamas kuch propaganda kuch) actief in het gebied.
Geef anders even een raport van de VN dat de Gazastrook zonder water, voedsel en elektrisch zat. Dan neem ik het gelijk aan.
Doe eens wat aan je Engels vriend.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef SalmanPack het volgende:
En de Israëlische "vergelding" tegen Libanon heeft een huis geraakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |