burnett +1quote:
quote:Prince komt dit jaar met drie nieuwe albums
(Novum) - Fans van Prince mogen dit jaar maar liefst drie nieuwe platen verwachten van de levende poplegende. De 50-jarige popster werkt aan de cd's 'MPLSound', 'Lotus flower' en 'Elixir'. Het laatste album is de debuutplaat van Prince's protegee Bria Valente, waarvoor hij de productie en de gitaarpartijen verzorgt.
Voor geen van de platen werkt Prince samen met een platenmaatschappij. Hij is momenteel in onderhandeling met 'een grote winkelketen', zo zegt de artiest in de Los Angeles Times. Ook wil hij de albums aanbieden via internet. Prince staat bekend om de onconventionele distributie van zijn muziek. Zo werd zijn vorige album, 'Planet earth' uit 2007, aanvankelijk gratis verspreid door de Britse krant The Mail on Sunday.
Vorige maand liet Prince al enkele nummers van 'Lotus flower' horen op een Amerikaanse radiozender. De plaat moet een echt gitaaralbum worden. Met 'MPLSound' keert de zanger terug naar de dagen van zijn hit 'When doves cry' uit 1984. De plaat bevat meer elektronische en experimentele popnummers. Wanneer de drie albums in de winkel liggen, is nog onbekend.
Prince ziet in Valente een nieuwe soulster. "We hadden geen zin meer om te wachten tot Sade met een nieuw album komt", zegt hij over zijn ontdekking. Via zijn nieuwe website MPLSound heeft de artiest al een nummer van Valente vrijgegeven, 'Here eye come'.
En staat al een paar dagen in Prince #1quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Las ik vanmorgen ook op nu.nl...
Voor een Prince-fan weet ik toch maar weinig van Prince.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef ranja het volgende:
Dat mag, maar is niet juist.
Gaaf nummer, Love Struckquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:07 schreef MP1917 het volgende:
Jesse Johnson?
haha, schaamteloos gecopypaste van Prince!!!quote:
Ondanks de scherpe foto! KNARS + 1quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:13 schreef knars het volgende:
tracy bonham
Net iets eerder!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:25 schreef ranja het volgende:
of de zoon, heet die niet Jason?
rene schuurmans is dan weer een of andere zuid-nederlandse tros meezing-zanger maar die bedoelt ze vast nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef ranja het volgende:
Nee, niet nederlands
overigens geen idee wie dat is tenzij je schumann bedoelt
Ehh, die bedoelde ik inderdaad...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef ranja het volgende:
Nee, niet nederlands
overigens geen idee wie dat is tenzij je schumann bedoelt
Schaap001 +1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:15 schreef schaap001 het volgende:
marty wilde, kim's vader
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef ranja het volgende:
die onderste, is dat Here's Johnny?
het is trouwens ook min of meer een vervolgvraagquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef schaap001 het volgende:
[..]
dat klopt, maar de hint naar de gevraagde bandnaam betreft de naam van een single van Here's Johnny
zo moet ie te doen zijn: zoveel singles hadden ze niet...
sterker nog: dat is zeker zo!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef ranja het volgende:
Er van uitgaande dat het Here's Johnny is, zou de bovenste band misschien Idlewild kunnen heten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef Mark het volgende:
Ja hoor, kom ik er weer in als de vage bandjes aan de beurt zijn
huidige verblijfplaats de gevangenis van LA...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef Charmian het volgende:
El Debarge?
had ik niet goed gerekend, er zijn er nog al wat met die achternaamquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:10 schreef schaap001 het volgende:
debarge?
quote:Mijn papa verliet ons toen ik drie was
En hij liet mijn moeder en mij niet veel na
Alleen deze oude gitaar en een lege drankfles.
Nou, ik neem het hem niet kwalijk dat hij er vandoor ging en verdween
Maar het ergste dat hij ooit deed
Was voordat hij wegging, dat hij zich omdraaide en me '' noemde.
Mark +1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:22 schreef Mark het volgende:
A boy named Sue van Johnny Cash?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:35 schreef ranja het volgende:
Stevie V (dirty cash)
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:00 schreef ranja het volgende:
Hm ja maar daar krijg je nu geen punt voor. Even wat anders bedenken dan.
toch welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:24 schreef bartrid het volgende:
sonic youth - dirty toch?
quote:Ah, heat is up
So ladies, fellas
Drop your cups
Body's hot
Front to back
Welke band isquote:Als twee vrienden zaten Jan Paternoster en Dries van Dijck in het lokale groepje The Mighty Generators. Omdat dit wat op lokaal niveau bleef hangen droomde de ambitieuze Jan van een solocarrière. Maar al gauw merkte hij dat de muziek veel beter klonk met het echte drumwerk van Dries, dan met z'n drumcomputer. Daarom richtten ze samenop (In het begin was het nog Thick Freaksness, naar het gelijknamige album van een van hun voorbeelden The Black Keys, niet toevallig ook een duo, maar dit werd al even gauw veranderd naar de huidige naam).
IGGY + 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
black box revelation
Tom Waits zingt er over?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoor ze wel voorbijkomen ja op stubru (als ik die aan het beluisteren ben)
Wat heeft deze auto te maken met muziek?
[ afbeelding ]
Zat ie in de promospotjes voor radio Veronica op tv? Laatste gokquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denk aan radiostation Veronica.
De (artiesten)naam van Johnny Camaro? als het tenminste een camaro isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoor ze wel voorbijkomen ja op stubru (als ik die aan het beluisteren ben)
Wat heeft deze auto te maken met muziek?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
De (artiesten)naam van Johnny Camaro? als het tenminste een camaro is
Ja zo, hij deed toch ook de achteruitrijrace of zo verslaggeven met z'n nep surinaamsaccent?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Charmian +1
Je bedoelt denk ik de artiestennaam van Alfred Lagarde
quote:New York, London, Paris, Munich
MadMaster +1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Everybody talks about Pop Muzik
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Dat is de 2e keer in een week dat ik met dat nummer een punt scoor...
Dit was een mooie opener:
Kiki Dee?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Welke dame zien we hier?
[ afbeelding ]
quote:I had no illusions
That Id ever find a glimps of summers heatwaves in your eyes
You did what you did to me, now its history I see
quote:A little green man with the snowboard on his back
He said: And now I'm flying like an angel to the sun
My feet are burning and I grab into another world
Die is goed, game on!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:06 schreef bartrid het volgende:
guano apes - lord of the boards
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef knars het volgende:
ZZ Top?
correct! Door John geschreven, en de enige Beatle die je hoort is Ringo. Volgens een interview met Paul omdat John bezorgd was over de invloed die het op zijn imago zou hebben, volgens anderen omdat Ringo het mooier kon zingen dan John. Hoe dan ook, altijd fijn om te horen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:38 schreef cafca het volgende:
Julian Lennon, toch?
Dan kun je nog aardig recht typen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:16 schreef bartrid het volgende:
ga maar zonder mij door, ik heb de hele middag en avond in de pub gehangen...
Yeah!quote:
1e waar ik aan dacht toen ik de clip zag/hoorde.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef knars het volgende:
Kittie
Kittie is niet zo onbekend hoor, stonden ooit op Dynamo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef MP1917 het volgende:
hoe kennen jullie al die random muziek? ik zie echt namen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord!
Welke bedoel je allemaal?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef MP1917 het volgende:
hoe kennen jullie al die random muziek? ik zie echt namen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord!
tikkie terug!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:42 schreef ranja het volgende:
Oja, Whale - Hobo humping slobo babe
Mjah, bij mij is het een resultaat van een kleine 30 jaar met een bovengemiddelde interesse naar muziek luisteren. Noem het een uit de hand gelopen hobbyquote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef MP1917 het volgende:
Juist...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:48 schreef schaap001 het volgende:
Dave Dee, Dozy, Mick and Tich omdat Dave Dee overleden is?
(zie ik niet aan de foto, maar dat heb ik gelezen)
Dat geldt voor mij ook, en dat zijn dan soms weer net andere namen.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:08 schreef cafca het volgende:
Maar ook ik zie hier veel namen voorbij komen waar ik nooit van gehoord heb, hoor!
Is het een man of een vrouwquote:Op maandag 12 januari 2009 11:04 schreef schaap001 het volgende:
En WIE is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Graag gedaan...quote:
quote:Laten we maar samen verder gaan
Wat gedaan is, is gedaan, vergeten en vergeven
Laten we maar samen verder gaan
Laat het maar bestaan, een reden om te leven
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:28 schreef Charmian het volgende:
Nou dat 'ik ben zo blij dat ik je niet vergeten ben' gaat in deze dan ook niet op
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:22 schreef MadMaster het volgende:
Joost Nuissl
Feitje: Van 1998 tot september 2006 was hij directeur van het Amsterdamse theater De Kleine Komedie.quote:Mijn lieve god, hoe is het mogelijk dat ik je hier ontmoet
Ik dacht dat ik je nimmer weer zou zien
Ik dacht, ik weet niet wat ik dacht maar ik denk nu wat is het goed
Meesterlijk en aardig bovendien
quote:
quote:are an English pop/rock band. They formed in 1979 in Kirkby, near Liverpool, Merseyside with a core of vocalist/keyboardist
and guitarist
. Their output was pop music similar in style to that of New Wave but with strong similarities to the post-punk movement of the early 1980s, namely inclusion of a broader range of musical influences and occasional flirtation with political commentary.
quote:In onze club Oase heerst een ouwe nostalgie
Bij Marie en Sjaan in zwarte jarretellen
Nostalgische massage in een strikte privacy
Ja, meneer, U hoeft maar even aan te bellen
Club Maison d'amour met zijn eigen bistro
Heeft nu 7 oosterse vriendinnen
Geniet nu tijdens uw tournedos van onze show
Waarin de dames elkaar innig beminnen
quote:Wilt u een Lolita of een strenge meesteres
We hebben Katja, Linda, Kees en Marty
Wilt u van 2 boys of van 2 dames les
Bureau Venus zorgt voor elk geslaagde party
Newbie +1quote:
Nee, Dee dus niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:26 schreef Burnett het volgende:
weer Dave Dee?
So far, so good...quote:Op maandag 12 januari 2009 14:38 schreef belsen het volgende:
1. Wim Sonneveld - Het dorp
2. André van Duin - Angelique
3. Johnny Lion - Sofietje
4.
5. André Hazes - Zeg maar niets meer
6. Tony Peroni - KNMI
7.
Damn...
Van ene Mike Vincent, wiens naam ik me wel kan herinneren, maar een gezichtquote:
quote:Zwanehals gevuld met druiven
Paardehoef om af te kluiven
Wat dacht u van een pudding met bessesap
En als toetje garnalenpap
Slappe thee en vruchtenijsjes
Lendelappen met vele radijsjes
Gebraden haan in druipend vet
Koffie toe en dan naar bed
Ballen In Mijn Buik - Vieze manquote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk nummer en van wie? inspiration fails..
[..]
Zuurkool met vette jus van Sjef van Oekel?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Welk nummer en van wie? inspiration fails..
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zuurkool met vette jus van Sjef van Oekel?
Uiteraard...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zuurkool met vette jus van Sjef van Oekel?
quote:Bij ons thuis was vroeger geen brood op de plank,
moeder kon dat niet betalen,
Mijn vader ging dood, Ja, dat kwam door de drank.
Ik liep door de straten te dwalen,
de bakker die keek niet, ik pikte een brood
en heb dat mijn moeder gegeven,
het was wel gestolen, maar 't smaakte ons goed,
zo zijn we in leven gebleven.
Van?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef belsen het volgende:
Ik ben Gerrit.
We gunden Belsen de kans om de naam alsnog te roepen en toen kwam jij er tussen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Net ingelogd !!! Mis ik iets ???
Dat maakt het compleetquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
Gerrit Dekzeil
Op zeker, ja, maar lezen is ook een vak...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gunden Belsen de kans om de naam alsnog te roepen en toen kwam jij er tussen.
Niets ernstigs, maar ik denk dat Belsen hem wel geweten had...
Dat klopt. Meneer tweede van links kunnen we ook kennen uit Medisch Centrum West.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Mmmmm. aan de kledingkeuze van deze heren verwacht ik toch iets van eigen bodem ...
Schijnbaar doet de band zijn naam geen eer aan, hier op het Fok!forum.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:27 schreef WeezerButler het volgende:
Pater Moeskroen
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef knars het volgende:
Het groot niet te vermijden?
quote:Adem in en adem uit
En geeft het door, het is bijna uit
We zijn zo creatief, we zijn zo veel meer
We zweven, maar staan toch op de grond
Ranja +1quote:Op maandag 12 januari 2009 23:27 schreef ranja het volgende:
K's Choice - Not an Addict
gelukkig is ze ook helemaal niet belgischquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef Burnett het volgende:
Kzit even niet zo goed in mijn nieuwe Belgische zangeresjes...
Ik ook niet: maar een bekende nederlandse zanger zat er -naar verluid- vorig jaar wel goed in. Iets dat van beide kanten ontkend werd, uiteraard...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef bartrid het volgende:
Ik zit niet zo goed in m'n Belgische zangeresjes
die is het niet....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Is de plastische chirurgie bij Sandra Kim mislukt of zo
die is het wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:43 schreef Beregd het volgende:
laura lynn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |