quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zuurkool met vette jus van Sjef van Oekel?
Uiteraard...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zuurkool met vette jus van Sjef van Oekel?
quote:Bij ons thuis was vroeger geen brood op de plank,
moeder kon dat niet betalen,
Mijn vader ging dood, Ja, dat kwam door de drank.
Ik liep door de straten te dwalen,
de bakker die keek niet, ik pikte een brood
en heb dat mijn moeder gegeven,
het was wel gestolen, maar 't smaakte ons goed,
zo zijn we in leven gebleven.
Van?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef belsen het volgende:
Ik ben Gerrit.
We gunden Belsen de kans om de naam alsnog te roepen en toen kwam jij er tussen.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Net ingelogd !!! Mis ik iets ???
Dat maakt het compleetquote:Op maandag 12 januari 2009 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
Gerrit Dekzeil
Op zeker, ja, maar lezen is ook een vak...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gunden Belsen de kans om de naam alsnog te roepen en toen kwam jij er tussen.
Niets ernstigs, maar ik denk dat Belsen hem wel geweten had...
Dat klopt. Meneer tweede van links kunnen we ook kennen uit Medisch Centrum West.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Mmmmm. aan de kledingkeuze van deze heren verwacht ik toch iets van eigen bodem ...
Schijnbaar doet de band zijn naam geen eer aan, hier op het Fok!forum.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:27 schreef WeezerButler het volgende:
Pater Moeskroen
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:51 schreef knars het volgende:
Het groot niet te vermijden?
quote:Adem in en adem uit
En geeft het door, het is bijna uit
We zijn zo creatief, we zijn zo veel meer
We zweven, maar staan toch op de grond
Ranja +1quote:Op maandag 12 januari 2009 23:27 schreef ranja het volgende:
K's Choice - Not an Addict
gelukkig is ze ook helemaal niet belgischquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:16 schreef Burnett het volgende:
Kzit even niet zo goed in mijn nieuwe Belgische zangeresjes...
Ik ook niet: maar een bekende nederlandse zanger zat er -naar verluid- vorig jaar wel goed in. Iets dat van beide kanten ontkend werd, uiteraard...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:38 schreef bartrid het volgende:
Ik zit niet zo goed in m'n Belgische zangeresjes
die is het niet....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef MadMaster het volgende:
Is de plastische chirurgie bij Sandra Kim mislukt of zo
die is het wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:43 schreef Beregd het volgende:
laura lynn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |