correct! Door John geschreven, en de enige Beatle die je hoort is Ringo. Volgens een interview met Paul omdat John bezorgd was over de invloed die het op zijn imago zou hebben, volgens anderen omdat Ringo het mooier kon zingen dan John. Hoe dan ook, altijd fijn om te horen voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:38 schreef cafca het volgende:
Julian Lennon, toch?
Dan kun je nog aardig recht typen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:16 schreef bartrid het volgende:
ga maar zonder mij door, ik heb de hele middag en avond in de pub gehangen...
Yeah!quote:
1e waar ik aan dacht toen ik de clip zag/hoorde.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef knars het volgende:
Kittie
Kittie is niet zo onbekend hoor, stonden ooit op Dynamo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef MP1917 het volgende:
hoe kennen jullie al die random muziek? ik zie echt namen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord!
Welke bedoel je allemaal?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef MP1917 het volgende:
hoe kennen jullie al die random muziek? ik zie echt namen voorbij komen waar ik nog nooit van heb gehoord!
tikkie terug!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:42 schreef ranja het volgende:
Oja, Whale - Hobo humping slobo babe
Mjah, bij mij is het een resultaat van een kleine 30 jaar met een bovengemiddelde interesse naar muziek luisteren. Noem het een uit de hand gelopen hobbyquote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef MP1917 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |