quote:Ah, heat is up
So ladies, fellas
Drop your cups
Body's hot
Front to back
Welke band isquote:Als twee vrienden zaten Jan Paternoster en Dries van Dijck in het lokale groepje The Mighty Generators. Omdat dit wat op lokaal niveau bleef hangen droomde de ambitieuze Jan van een solocarrière. Maar al gauw merkte hij dat de muziek veel beter klonk met het echte drumwerk van Dries, dan met z'n drumcomputer. Daarom richtten ze samenop (In het begin was het nog Thick Freaksness, naar het gelijknamige album van een van hun voorbeelden The Black Keys, niet toevallig ook een duo, maar dit werd al even gauw veranderd naar de huidige naam).
IGGY + 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
black box revelation
Tom Waits zingt er over?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoor ze wel voorbijkomen ja op stubru (als ik die aan het beluisteren ben)
Wat heeft deze auto te maken met muziek?
[ afbeelding ]
Zat ie in de promospotjes voor radio Veronica op tv? Laatste gokquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Denk aan radiostation Veronica.
De (artiesten)naam van Johnny Camaro? als het tenminste een camaro isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hoor ze wel voorbijkomen ja op stubru (als ik die aan het beluisteren ben)
Wat heeft deze auto te maken met muziek?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
De (artiesten)naam van Johnny Camaro? als het tenminste een camaro is
Ja zo, hij deed toch ook de achteruitrijrace of zo verslaggeven met z'n nep surinaamsaccent?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Charmian +1
Je bedoelt denk ik de artiestennaam van Alfred Lagarde
quote:New York, London, Paris, Munich
MadMaster +1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Everybody talks about Pop Muzik
Some guys have all the luckquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef MadMaster het volgende:
Dat is de 2e keer in een week dat ik met dat nummer een punt scoor...
Dit was een mooie opener:
Kiki Dee?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Welke dame zien we hier?
[ afbeelding ]
quote:I had no illusions
That Id ever find a glimps of summers heatwaves in your eyes
You did what you did to me, now its history I see
quote:A little green man with the snowboard on his back
He said: And now I'm flying like an angel to the sun
My feet are burning and I grab into another world
Die is goed, game on!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:06 schreef bartrid het volgende:
guano apes - lord of the boards
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef knars het volgende:
ZZ Top?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |