Saramago?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Goeiemorgen.
Blindness was erg goed! Volgde het boek heel precies en aangezien die al goed was.. Echt een aanrader!
Verder heb ik over 2,5 uur m'n eerste tentamen (van de 7). Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!
ik probeer er niet te veel over na te denken, maar er gewoon van te genietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:22 schreef Anosmie het volgende:
Ik blijkbaar ook!
Maar waar heb ik hem ook alweer gelaten.. Mmm..
da's die film met die vrouwen en die man enzo en dat er dan dingen gebeuren enzo...nare dingen, vrolijke dingen...je kent het wel...toch? die?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft dan echt niemand hier gister naar The Hours gekeken?
Mooie film hoor.
Breaking news:quote:
jij bent degene die beweert geen leven te hebben, jongedame M.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben helemaal niet saai monneer A.!
Dan ben ik nog niet saai, dan ben ik realistischquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij bent degene die beweert geen leven te hebben, jongedame M.
sounds booooring to mequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet saai, dan ben ik realistisch
quote:
Dat weet ik toch, lieverd?quote:
ik geloof in balansquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh kiss-ass! Tegen Greysie doe je wel vriendelijk!
Het is sterker dan ikquote:
I like to live on the dark side!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geloof in balansen vandaag zit jij aan de verkeerde kant, en Greys aan de goede...kan morgen zomaar andersom zijn
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
da's die film met die vrouwen en die man enzo en dat er dan dingen gebeuren enzo...nare dingen, vrolijke dingen...je kent het wel...toch? die?
Ja, maar ik heb het gevoel dat die veertien dagen dan gemakkelijker worden, als ik al niet meer gewend ben elke dag m'n haar te wassen. Daarnet zat ik enorm te krabben de hele tijd, maar nu ik m'n haar in halve paardenstaart heb (en wow, wat wil m'n haar goed zitten als ik niet gedoucht hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
Vik, waarom zou je het jezelf eigenlijk aandoen om nu ook je haar niet te wassen, puur omdat je dat straks na de operatie ook niet mag? Denk je dat het dan minder erg is?
Gewoon nu lekker je haar wassen wanneer je daar zin in hebt en straks even één keer door die veertien dagen heen
Invlechten wou bij mij altijd wel helpen, dan zit het ook niet zo in de weg. En er is niks zo vervelend als vettig haar dat voor je gezicht hangtquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het gevoel dat die veertien dagen dan gemakkelijker worden, als ik al niet meer gewend ben elke dag m'n haar te wassen. Daarnet zat ik enorm te krabben de hele tijd, maar nu ik m'n haar in halve paardenstaart heb (en wow, wat wil m'n haar goed zitten als ik niet gedoucht heb) gaat het wel weer.
staat er nou 'dark side' of 'dork side' op dat plaatje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I like to live on the dark side!
[ afbeelding ]
Ja gadverdamme, hou maar opquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Invlechten wou bij mij altijd wel helpen, dan zit het ook niet zo in de weg. En er is niks zo vervelend als vettig haar dat voor je gezicht hangt
't Is maar net wat jij wil dat er staatquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
staat er nou 'dark side' of 'dork side' op dat plaatje?
Sorry!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja gadverdamme, hou maar op.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Mijn haar is ook maar schouderlengte hoor, maar dat lukt prima! Gewoon hoog beginnen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:47 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb niet zó lang haar dat ik het kan invlechten. Het zal een knotje moeten worden![]()
.
je houdt echt van mequote:Op donderdag 8 januari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is maar net wat jij wil dat er staat
probeer je ons nu te overtuigen dat je inderdaad een leven hebt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zometeen allemaal kartonnen dozen naar de papierbak brengen, spannend hè.
Leek me geen goed idee om gisteravond om 23:30 nog dozen te gaan lopen verscheuren buiten.
dag muismeisquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:49 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor! Richting Amsterdam zometeen.
Doei alle lieve mensjes en monneer A.
Oh ik lees mijn post terug en t lijkt net alsof jij niet tot de categorie lieve mensen behoortquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:51 schreef Viking84 het volgende:
Adios Muis. Laat me maar weer alleen
.
Uhm... je mag toch wel douchen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, maar ik heb het gevoel dat die veertien dagen dan gemakkelijker worden, als ik al niet meer gewend ben elke dag m'n haar te wassen. Daarnet zat ik enorm te krabben de hele tijd, maar nu ik m'n haar in halve paardenstaart heb (en wow, wat wil m'n haar goed zitten als ik niet gedoucht heb) gaat het wel weer.
Ja, ik haal 'haar wassen' en 'douchen' door elkaarquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Sugar het volgende:
Ah, oké, greys. Ik denk dat zwart prima kan uitpakken. Wat zeg ik: beeldig zul je zijn!
Het gaat over DE schoenen bij DE rode jurk! Opletten Vik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?
Reageer je op een post van haar uit het vorige topic ofzo?
ow shit... dat had ik moeten wetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het gaat over DE schoenen bij DE rode jurk! Opletten Vik!
Hier ging het over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
allen
Suug, ik ga vanmiddag even passen en kijken wat ik al heb qua schoenen en of er iets bij past.
Heb niet echt tijd om nog te gaan shoppen maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Hoewel het beeld van zwarte schoentjes onder een rode jurk me op de een of andere manier totáál niet aan staat, maar misschien valt het in de realiteit best mee
Dat zag ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geloof in balansen vandaag zit jij aan de verkeerde kant, en Greys aan de goede...kan morgen zomaar andersom zijn
Ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ow shit... dat had ik moeten weten
naar Bijleeskamp jij!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Sorry Sjoeg, even overheen gelezen
.
Ja! Vanmorgen best eng autorijden eigenlijk met die mist en dat jeweetnietofhetgladis!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie ook zo mistig?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie ook zo mistig?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Sorry Sjoeg, even overheen gelezen
.
Normaal gesproken lees ik Greys' posts altijd uiterst aandachtig, want er kon zomaar iets bij staan waar ik haar nog eens mee kan chanteren.
Ken je het winkeltje op de hoek van de Molenstraat en de Eerste Walstraat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil wel een jurk die niemand heeft en die anders van kleur is enzo
Dat is ook bij trouwjurken altijd het moeilijkste (ik heb er vorig jaar nog 1 gemaakt voor een vriendin): je wil iets origineels, dat niemand anders ooit heeft gedragen, en precies bij jou past, maar het moet wel een beeldschone trouwjurk blijven, en geen buitennissig gevaarte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
schoenen
ik moet straks ook weer een galajurk hebben en dan ook schoenen daarbijik heb er nu al geen zin in.. maar ik wil wel een jurk die niemand heeft en die anders van kleur is enzo
Blue Moon? Daar zijn de galajurken maar 500 euro ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ken je het winkeltje op de hoek van de Molenstraat en de Eerste Walstraat?
ja, daar ga ik ook zeker even kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ken je het winkeltje op de hoek van de Molenstraat en de Eerste Walstraat?
oh, laat maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Blue Moon? Daar zijn de galajurken maar 500 euro ofzo.
Ik had een zwarte, die had bijna niemand!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
schoenen
ik moet straks ook weer een galajurk hebben en dan ook schoenen daarbijik heb er nu al geen zin in.. maar ik wil wel een jurk die niemand heeft en die anders van kleur is enzo
Die van mijn zus was ¤ 130,00.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Blue Moon? Daar zijn de galajurken maar 500 euro ofzo.
Wat een gruwelijke site hebben die.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
Bij de Zara zijn ze vaak ±70 euro
Nou gezellig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja! Bel ik net een bedrijf om te informeren naar een vacature, krijg ik alleen maar éénlettergrepige antwoorden!
Werk je in een team? Ja.
Bent u nu verantwoordelijk voor dit werk? Ja. Alleen verantwoordelijk.
Is het alleen vertaalwerk of moet er ook geschreven worden? Ook geschreven.
Niets verder toelichten, uitleggen of wat dan ook. Bizar. Zo maak je toch geen reclame voor je bedrijf? De baan leek perfect,maar ik weet nu niet meer of het mij wel zo leuk lijkt om daar te werken.
Ja. Een béétje interactie zou wel prettig zijn. Ik werd er helemaal nerveus van en begon toen heel snel te pratenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou gezellig!
Het hoeft heus geen theekransje te zijn zo'n gesprek, maar dit leek wel een robot dus?
Awwwquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin om een potje te grienen. De oermens in mij is ver te zoeken!! Mijn dag begon met hout halen, haard stoken. Het was hier 5 graden. On top of it all kan ik ook niet wegvluchten naar Amsterdam, want de mr. heeft griep gekregen en er is een waterleiding geknapt. I need lots of kisses.
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef P.F het volgende:
Waarschijnlijk een stomme vraag tenzij de accu van je laptop heel goed isHeb je van die kersenpit kussentjes? Zo nee zodra het kan aanschaffen
Drie minuutjes in de magnetron en die worden lekker warm
Dát was dan weer tegen Co denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?.
En wat is het verband tussen die vraag en de accu van m'n laptop?.
Nou als ze geen stroom heeft dan houdt de accu van haar laptop het al best lang uit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Viking84 het volgende:
O je hebt het kennelijk tegen Co. Maar dan nog zie ik 't verband tussen die vraag en de accu van een laptop niet
.
Nee sloffen nog niet. Stroom wel gelukkig!! Het is nu opgewarmd tot 11,5 graad, dus we gaan vooruit!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef P.F het volgende:
Heb je je sloffen al binnen? Die zijn nu ideaal!!
Brrrrrquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, in Beieren (Duitsland dus) is het nu -33 graden![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin om een potje te grienen. De oermens in mij is ver te zoeken!! Mijn dag begon met hout halen, haard stoken. Het was hier 5 graden. On top of it all kan ik ook niet wegvluchten naar Amsterdam, want de mr. heeft griep gekregen en er is een waterleiding geknapt. I need lots of kisses.
quote:
Die twee dingen samen... mwah...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
Heb je geen vuurkorf die je binnen kunt zetten
Kan je niet alle pitten van het gasfornuis hoog zetten, als kachel? Dat deden we in Rusland altijd als de stadsverwarming weer eens uitvielquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee sloffen nog niet. Stroom wel gelukkig!! Het is nu opgewarmd tot 11,5 graad, dus we gaan vooruit!!
Brandblussert en kool-monoxide detector paraat houden, graag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
Heb je geen vuurkorf die je binnen kunt zetten
Dat doet meneer farfallus ook altijd (2x 6 pits kookplaat) als een van zijn twaalf huisgenoten het raam van de keuken midden in de winter open heeft gezet omdat de keuken zo stonkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je niet alle pitten van het gasfornuis hoog zetten, als kachel? Dat deden we in Rusland altijd als de stadsverwarming weer eens uitviel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik zou zeggen: leen die van Greys eens. Kun je het uitproberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
Haha ja samen met die van co
want ik wil er namelijk nog een (heen en weer slepen werkt ook niet zo) maar dan weet ik niet of ik voor een pocket rocket model moet gaan of een met uitstulpingen
Ik kreeg maandag nog een tip van de masseuse: warm voetenbad!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Vergeet niet dat er mensen zijn die big bucks uitgeven voor een dergelijke "Terug naar je oersprong" cursus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:00 schreef conleche het volgende:
Senks huns voor al de kusjes![]()
Ik ben intussen aan het afwassen in een pan met gekookte sneeuw![]()
Onze (overgroot)oma's deden dit elke dag, let's not forget.
Probleem is wel dat ik de deadline voor een portretopdracht nu waarschijnlijk niet ga halen..........maar soit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |