Uhm... je mag toch wel douchen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ja, maar ik heb het gevoel dat die veertien dagen dan gemakkelijker worden, als ik al niet meer gewend ben elke dag m'n haar te wassen. Daarnet zat ik enorm te krabben de hele tijd, maar nu ik m'n haar in halve paardenstaart heb (en wow, wat wil m'n haar goed zitten als ik niet gedoucht heb) gaat het wel weer.
Ja, ik haal 'haar wassen' en 'douchen' door elkaarquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef Sugar het volgende:
Ah, oké, greys. Ik denk dat zwart prima kan uitpakken. Wat zeg ik: beeldig zul je zijn!
Het gaat over DE schoenen bij DE rode jurk! Opletten Vik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
?
Reageer je op een post van haar uit het vorige topic ofzo?
ow shit... dat had ik moeten wetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het gaat over DE schoenen bij DE rode jurk! Opletten Vik!
Hier ging het over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
allen
Suug, ik ga vanmiddag even passen en kijken wat ik al heb qua schoenen en of er iets bij past.
Heb niet echt tijd om nog te gaan shoppen maar ik heb goede hoop dat het goed komt. Hoewel het beeld van zwarte schoentjes onder een rode jurk me op de een of andere manier totáál niet aan staat, maar misschien valt het in de realiteit best mee
Dat zag ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geloof in balansen vandaag zit jij aan de verkeerde kant, en Greys aan de goede...kan morgen zomaar andersom zijn
Ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ow shit... dat had ik moeten weten
naar Bijleeskamp jij!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Sorry Sjoeg, even overheen gelezen
.
Ja! Vanmorgen best eng autorijden eigenlijk met die mist en dat jeweetnietofhetgladis!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie ook zo mistig?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
is het bij jullie ook zo mistig?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Sorry Sjoeg, even overheen gelezen
.
Normaal gesproken lees ik Greys' posts altijd uiterst aandachtig, want er kon zomaar iets bij staan waar ik haar nog eens mee kan chanteren.
Ken je het winkeltje op de hoek van de Molenstraat en de Eerste Walstraat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil wel een jurk die niemand heeft en die anders van kleur is enzo
Dat is ook bij trouwjurken altijd het moeilijkste (ik heb er vorig jaar nog 1 gemaakt voor een vriendin): je wil iets origineels, dat niemand anders ooit heeft gedragen, en precies bij jou past, maar het moet wel een beeldschone trouwjurk blijven, en geen buitennissig gevaarte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
schoenen
ik moet straks ook weer een galajurk hebben en dan ook schoenen daarbijik heb er nu al geen zin in.. maar ik wil wel een jurk die niemand heeft en die anders van kleur is enzo
Blue Moon? Daar zijn de galajurken maar 500 euro ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ken je het winkeltje op de hoek van de Molenstraat en de Eerste Walstraat?
ja, daar ga ik ook zeker even kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ken je het winkeltje op de hoek van de Molenstraat en de Eerste Walstraat?
oh, laat maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Blue Moon? Daar zijn de galajurken maar 500 euro ofzo.
Ik had een zwarte, die had bijna niemand!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
schoenen
ik moet straks ook weer een galajurk hebben en dan ook schoenen daarbijik heb er nu al geen zin in.. maar ik wil wel een jurk die niemand heeft en die anders van kleur is enzo
Die van mijn zus was ¤ 130,00.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Blue Moon? Daar zijn de galajurken maar 500 euro ofzo.
Wat een gruwelijke site hebben die.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
Bij de Zara zijn ze vaak ±70 euro
Nou gezellig!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja! Bel ik net een bedrijf om te informeren naar een vacature, krijg ik alleen maar éénlettergrepige antwoorden!
Werk je in een team? Ja.
Bent u nu verantwoordelijk voor dit werk? Ja. Alleen verantwoordelijk.
Is het alleen vertaalwerk of moet er ook geschreven worden? Ook geschreven.
Niets verder toelichten, uitleggen of wat dan ook. Bizar. Zo maak je toch geen reclame voor je bedrijf? De baan leek perfect,maar ik weet nu niet meer of het mij wel zo leuk lijkt om daar te werken.
Ja. Een béétje interactie zou wel prettig zijn. Ik werd er helemaal nerveus van en begon toen heel snel te pratenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou gezellig!
Het hoeft heus geen theekransje te zijn zo'n gesprek, maar dit leek wel een robot dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |