Awwwquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin om een potje te grienen. De oermens in mij is ver te zoeken!! Mijn dag begon met hout halen, haard stoken. Het was hier 5 graden. On top of it all kan ik ook niet wegvluchten naar Amsterdam, want de mr. heeft griep gekregen en er is een waterleiding geknapt. I need lots of kisses.
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:03 schreef P.F het volgende:
Waarschijnlijk een stomme vraag tenzij de accu van je laptop heel goed isHeb je van die kersenpit kussentjes? Zo nee zodra het kan aanschaffen
Drie minuutjes in de magnetron en die worden lekker warm
Dát was dan weer tegen Co denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?.
En wat is het verband tussen die vraag en de accu van m'n laptop?.
Nou als ze geen stroom heeft dan houdt de accu van haar laptop het al best lang uit!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Viking84 het volgende:
O je hebt het kennelijk tegen Co. Maar dan nog zie ik 't verband tussen die vraag en de accu van een laptop niet
.
Nee sloffen nog niet. Stroom wel gelukkig!! Het is nu opgewarmd tot 11,5 graad, dus we gaan vooruit!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:04 schreef P.F het volgende:
Heb je je sloffen al binnen? Die zijn nu ideaal!!
Brrrrrquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Jezus, in Beieren (Duitsland dus) is het nu -33 graden![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin om een potje te grienen. De oermens in mij is ver te zoeken!! Mijn dag begon met hout halen, haard stoken. Het was hier 5 graden. On top of it all kan ik ook niet wegvluchten naar Amsterdam, want de mr. heeft griep gekregen en er is een waterleiding geknapt. I need lots of kisses.
quote:
Die twee dingen samen... mwah...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
Heb je geen vuurkorf die je binnen kunt zetten
Kan je niet alle pitten van het gasfornuis hoog zetten, als kachel? Dat deden we in Rusland altijd als de stadsverwarming weer eens uitvielquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee sloffen nog niet. Stroom wel gelukkig!! Het is nu opgewarmd tot 11,5 graad, dus we gaan vooruit!!
Brandblussert en kool-monoxide detector paraat houden, graag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
Heb je geen vuurkorf die je binnen kunt zetten
Dat doet meneer farfallus ook altijd (2x 6 pits kookplaat) als een van zijn twaalf huisgenoten het raam van de keuken midden in de winter open heeft gezet omdat de keuken zo stonkquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Kan je niet alle pitten van het gasfornuis hoog zetten, als kachel? Dat deden we in Rusland altijd als de stadsverwarming weer eens uitviel
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Ik zou zeggen: leen die van Greys eens. Kun je het uitproberen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:16 schreef P.F het volgende:
Haha ja samen met die van co
want ik wil er namelijk nog een (heen en weer slepen werkt ook niet zo) maar dan weet ik niet of ik voor een pocket rocket model moet gaan of een met uitstulpingen
Ik kreeg maandag nog een tip van de masseuse: warm voetenbad!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:55 schreef conleche het volgende:
Vergeet niet dat er mensen zijn die big bucks uitgeven voor een dergelijke "Terug naar je oersprong" cursus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:00 schreef conleche het volgende:
Senks huns voor al de kusjes![]()
Ik ben intussen aan het afwassen in een pan met gekookte sneeuw![]()
Onze (overgroot)oma's deden dit elke dag, let's not forget.
Probleem is wel dat ik de deadline voor een portretopdracht nu waarschijnlijk niet ga halen..........maar soit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |