Alweer? 't is de laatste tijd nogal vaak op hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
OP
Echt welquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat nog niks in dit topic, Hans.
De sfeer is nu al goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat nog niks in dit topic, Hans.
lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Alweer? 't is de laatste tijd nogal vaak op hè?
Moeten we niet gewoon de voorraad wat verhogen zodat we niet meer zo vaak zonder komen te zitten?
Heb je nog aangifte gedaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Slachtoffer van oplichting, yo, hier!
Ik blijk overigens niet de enige te zijn die is opgelich door die eikel... Mensen, mochten jullie ooit iets willen kopen op marktplaats van M. Kuiper uit Groningen... NIET DOEN!
Studeren!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Werken!
Ik kies altijd voor een dure hobby. Ik wilde graag een andere lens voor mn Nikon hebben. Kosten ze ¤500. Tja, en dat is rot, als je aan het sparen bent voor rijbewijs.
Ja, klopt ja. Maar ik zie mijzelf niet met een fotocamera lopen, die ook kan filmen. Geef mij maar wat monteerwerkquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil tussen foto en video wordt ook steeds kleiner (zie 5D Mark II met HD-videomogelijkheid).
[PeterRdeVries] Hans, jij komt toch uit Groningen? Weet jij hier iets vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Slachtoffer van oplichting, yo, hier!
Ik blijk overigens niet de enige te zijn die is opgelich door die eikel... Mensen, mochten jullie ooit iets willen kopen op marktplaats van M. Kuiper uit Groningen... NIET DOEN!
Reden voor mij om alleen de 5D MARK I te kopen , opsouten met dingen die niets maar dan ook niets met fotografie te maken hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschil tussen foto en video wordt ook steeds kleiner (zie 5D Mark II met HD-videomogelijkheid).
Link naar internetoplichting.nl met het hele verhaal en het begin van de jacht!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
M Kuiper uit Groningen? laat het jachtseizoen maar beginnen
Komt 'ie!quote:
Ik heb ooit aangifte gedaan van een Martkplaats oplichter. Ik kreeg alleen maar te horen: Nou mevrouwtje, dat is dom van u hé. Je moet ook geen aankopen doen via internet als je de persoon niet kent. Nooit meer wat van ze gehoord. Terwijl ze wel gingen proberen het geld terug te storten. Dat is twee jaar geleden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je nog aangifte gedaan ?
Je hoeft niet alles te gebruikenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Reden voor mij om alleen de 5D MARK I te kopen , opsouten met dingen die niets maar dan ook niets met fotografie te maken hebben.
Awhquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
standing on your mothers corpse.
Kutnummer.
Ja, daar had ik dan nèt geen rekening meegehoudenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Studeren!
Een huishouden hebben!
En net verhuisd zijn!
Voor ik geld heb voor een mooie lens, moet ik eerst maar eens een badkamermeubel, een extra bureau, een stoel voor in de woonkamer en plinten hebben. En de trap moet nog gedaan worden. En ik moet mijn studie nog betalen. En de huur en andere vaste lasten.
En dan wil ik eerst nog een auto.
Maar als dát allemaal gebeurd is, en ik heb dan nog een paarhonderd euro over, dán zal ik eens gaan kijken voor een mooie telelens voor op mn Canon!
sorry, moest lachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik heb ooit aangifte gedaan van een Martkplaats oplichter. Ik kreeg alleen maar te horen: Nou mevrouwtje, dat is dom van u hé. Je moet ook geen aankopen doen via internet als je de persoon niet kent. Nooit meer wat van ze gehoord. Terwijl ze wel gingen proberen het geld terug te storten. Dat is twee jaar geleden.
Hyves leverde te veel hits op en bankrekening nummer is geen SNS bankquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
M Kuiper uit Groningen? laat het jachtseizoen maar beginnen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Komt 'ie!
![]()
![]()
Summer of '69
![]()
![]()
![]()
Ik hou me in vandaag![]()
Ik wilde eerst even wachten op bericht van de Postbank (die proberen t geld voor me terug te storten), maar dat kan best lang duren, en nu ik zie dattie even hard verder gaat, zit ik er wel sterk aan te denken snel aangifte te gaan doen ja... morgen lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je nog aangifte gedaan ?
ABN Amroquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hyves leverde te veel hits op en bankrekening nummer is geen SNS bank
Preciesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, daar had ik dan nèt geen rekening meegehouden. Zit thuis bij ouders, opleiding wordt betaald. Kan eten/drinken wat ik wil enz.
Wát?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik 1 cent naar hem overmaak dan zie ik een adres van hem
Dat is ook niet netjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En nu ik aan het afstuderen ben, 4 dagen per week stage loop, en geen stagevergoeding krijg... tsja...
Vrees van niet want die naam komt mij niet echt bekend voor. Is ook niet zo gek natuurlijk want Groningen telt toch wel de nodige inwonersquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef 3FMaster het volgende:
[PeterRdeVries] Hans, jij komt toch uit Groningen? Weet jij hier iets van[/PeterRdeVries]
Zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Link naar internetoplichting.nl met het hele verhaal en het begin van de jacht!
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=20515
Klinkt heel bekend in de oren.... ben ook net verhuisd binnen Eindhoven en dat heeft toch best veel gekost dus nu een beetje letten op de centjes. Samenwonen is niet goedkoopquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
En nu ik aan het afstuderen ben, 4 dagen per week stage loop, en geen stagevergoeding krijg... tsja...
Da's heel normaal in de sociale sector.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen![]()
Mogen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
@ On_Air, ze mogen je niet eens zo afschepen. Bovendien gaat deze kerel gewoon verder en ben ik LANG niet de enige die door deze gast is opgelicht, dus tsja...
SNS = Postbank toch? Dan hoef ik de postbank site ook niet te checkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hyves leverde te veel hits op en bankrekening nummer is geen SNS bank
* eens.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:16 schreef on_air het volgende:
Eén van de twee betere U2 nummers.
Ik kan nog wel een boekje opendoen over het handelen van de politie (of beter: het niet handelen van de politie). En dan gaat 't om bedragen die tig keer groter zijn...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
@ On_Air, ze mogen je niet eens zo afschepen.
500euroquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een boekje opendoen over het handelen van de politie (of beter: het niet handelen van de politie). En dan gaat 't om bedragen die tig keer groter zijn...
INGquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat ze nu met een andere bank samenwerken, maar weet niet precies welke.
Dat is dus - hoewel al een aanzienlijk bedrag - nog maar een fractie van het bedrag waarover ik 't hebquote:
Hold Me Kiss Me Thrill Me Kill Me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doch al veel te vaak gehoord en derhalve niet echt meer spannend.
Dan is het helemaal belachelijk..!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is dus - hoewel al een aanzienlijk bedrag - nog maar een fractie van het bedrag waarover ik 't heb.
quote:
No shit. Maar hebben ze jou dan ook mevrouwtje genoemd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is dus - hoewel al een aanzienlijk bedrag - nog maar een fractie van het bedrag waarover ik 't heb.
Heb al een ander mailadres gemaakt, maar jeetje, wat schiet ik er nou helemaal mee op...?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef 3FMaster het volgende:
Janneke, kun je even een nieuw e-mailadres. Dan stuur je 'em via Marktplaats zelf dat je hem graag wilt ophalen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
[..]
No shit. Maar hebben ze jou dan ook mevrouwtje genoemd?.
Nou ja. Als hij zegt, nou oke, kom 'em maar halen bij hem thuis ofzo, kun je Radar, Opgelicht bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb al een ander mailadres gemaakt, maar jeetje, wat schiet ik er nou helemaal mee op...?
Maar dat zegt-ie natuurlijk niet, duh...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nou ja. Als hij zegt, nou oke, kom 'em maar halen bij hem thuis ofzo, kun je Radar, Opgelicht bellen.
Misschien openbare plek dan, of hij alles alleen met post?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar dat zegt-ie natuurlijk niet, duh...
Ik ken zelfs een geval van een poging tot wurgen waarbij de striemen nog op hals van het slachtoffer stonden toen-ie op het politiebureau kwam en waarvan getuigen waren... ze hebben aangifte opgenomen, maar tot nu toe nog steeds niks van gehoord!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee. Ze ondernemen in ons geval helemaal geen actie: 'personeelsgebrek' (en dat wordt wel letterlijk gezegd).
Nou, ik gok dat hij helemaal geen Wii (en Xbox, en Nintendo DS, die hij ook "verkoopt") heeft. En hij verkoopt natuurlijk niet, hij vraagt enkel geld, en geeft niks terug. Daa-aag...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Misschien openbare plek dan, of hij alles alleen met post?
Sluikreclame voor Mars/Marsquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Gerard mag geen Mars draaien, maar ik hoor al vaak genoeg 'Marsss'
Nog steeds, na al die jaren, WAAROM wore a tie like Richard Gere?!?!!quote:
Hee, je ondertitel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Sommige vrouwen geilen op mannen in pak?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog steeds, na al die jaren, WAAROM wore a tie like Gerard Gere?!?!!
Omdat het netjes in pak is? Want?
iets zegt mij dat dat morgenavond helemaal goed gaat komenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Tell me 'bout itquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen geilen op mannen in pak?
Moet zeggen, sommige mannen staat t helemáál niet verkeerd hoor!
Dankje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
With that I agree!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Tell me 'bout it.
En daar hoort Richard Gere niet, ik herhaal, niet bij.
mannen in pak!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen, op sommige mannen in pak he Roelquote:
@ Hyvesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen, op sommige mannen in pak he Roel
Maarruh, kheb weleens een foto gezien van jou in pak ja geloof ik....
Nice!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ Hyves. Door de week draag ik niets anders.
Is daar nog steeds niets meegedaan , stelletje huftersquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een geval van een poging tot wurgen waarbij de striemen nog op hals van het slachtoffer stonden toen-ie op het politiebureau kwam en waarvan getuigen waren... ze hebben aangifte opgenomen, maar tot nu toe nog steeds niks van gehoord!
Hij moet eens bellen naar de politie hoe het staat trouwens...
Hier worden alleen pakken gedragen als ze naar de RvB moeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ Hyves. Door de week draag ik niets anders.
Hier ook niet door iedereen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier worden alleen pakken gedragen als ze naar de RvB moeten.
BIj de meestevrouwen staat dat goed! Maar sommige ook echt totaal niet als ik dan zie dat ze een te dikke kont in een te strakke dunnen broek duwen... nee sorryquote:
Beetje zoals een man in pak dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mits mooi pak en prettige inhoud van dat pak.
Deden de controllers hier maar beter hun best , ondanks hun leuke pakjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook niet door iedereen hoor. Maar 't hoort een beetje bij onze afdeling, zeg maar
. Heb er verder geen problemen mee.
me2.. Hoor bijvoorbeeld liever VHquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Urquhart het volgende:
Coldplay, goede band. Maar ik heb deze plaat al te vaak gehoord denk ik
Wie is de Molquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
Pieter Jan Hagens? Leeft die nog?
Mee eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nja, zal ik het beter zeggen: Viva la vida
Jep. Vanavond dus Wie is de mol weer terugquote:
In dit geval helemaal niet erg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Dichterbijer het volgende:
En het mes ging weer in de plaat
Nope, laat me nog steeds ijskoud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Nog steeds geen fan van Innuendo?
JDK doet anders nog steeds harstikke leuk zijn 2 Meter Sessies op Kink!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in zelfde hokje stof te happen als Jan Douwe Kroeske
Die weer beide in Jules Unlimited zatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in zelfde hokje stof te happen als Jan Douwe Kroeske
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
De prachtige muziek van de jaren '80.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Net bij de kapper: twee van de kapsters babbelen over hun katten, uiterst suf, totdat de jongste het volgende zegt: "die van ons valt telkens om als je hem met je vinger aanraakt, we noemen hem nu Suarez." Ik kon slechts met de grootst mogelijke moeite m'n koffie binnen houden.
Net bij de kapper: twee van de kapsters babbelen over hun katten, uiterst suf, totdat de jongste het volgende zegt: "die van ons valt telkens om als je hem met je vinger aanraakt, we noemen hem nu Suarez." Ik kon slechts met de grootst mogelijke moeite m'n koffie binnen houden.
lolquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Dat zullen we vanavond na afloop van de aflevering wel horen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me nou al een tijdje af... bij welk radioprogramma gaan de afgevallen kandidaten nou op bezoek op de maandagen na de WidM uitzendingen nu Hans Schiffers zelf meedoet?
Waarom zou het niet bij Schiffers zelf kunnen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me nou al een tijdje af... bij welk radioprogramma gaan de afgevallen kandidaten nou op bezoek op de maandagen na de WidM uitzendingen nu Hans Schiffers zelf meedoet?
Dan wordt 'ie na een tijdje wellicht zijn eigen gast, en het is ook niet leuk als gast en presentator beiden alles al weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Waarom zou het niet bij Schiffers zelf kunnen?
Das waar. Maar daar zullen ze vast wel een oplossing voor hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wordt 'ie na een tijdje wellicht zijn eigen gast, en het is ook niet leuk als gast en presentator beiden alles al weten.
Het zal mij niets verbazen dat de afvallers te gast zijn in Arbeidsvitamninen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Das waar. Maar daar zullen ze vast wel een oplossing voor hebben
Ik dacht al, wat ruik ik?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooo, ik ben er weer, fris en fruitig!
Ik weer ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooo, ik ben er weer, fris en fruitig!![]()
Dat horen we graagquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Who's that girlquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Of de bbq, kan natuurlijk ookquote:
Ik kan hem nog best hebben hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tieft maar lekker op deze MH.
Jij wilde toch van Loon?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan hem nog best hebben hoor
Jordy was helemaal top geweest ja maar deze is ook niet zo slecht.Ik heb heel wat slechters voorbij horen komen als MH in 2008quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij wilde toch van Loon?
Ik kan 'em ook niet echt meer horen. Heb ik met veel Megahits (Het als topper Alphabeat).
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:50 schreef 3FMaster het volgende:
..En dit liedje doet mij weer denken aan die verschrikkelijk saaie lessen van Beeldende vorming van vorig jaar: Lekker van klei een schaats maken!
Je hoortop het nieuws. Het Norovirus is zeer besmettelijk en gevaarlijk voor ouderen (hoe graag wil je van je moeder af ?) , anders gelijk wegsturenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
Net terug met de oudste naar de huisarts geweest: norovirushoewel hij voorlopig alles binnen houdt.
Bij thuiskomst had mijn moeder, die op de jongste paste terwijl ik weg was, keihard Born to run aanstaan
Heb 't een paar jaar geleden gehad toen ik een paar dagen in Manchester en Lake District ben geweest. Komt in Engeland veel voor (> 1 miljoen mensen per jaar). Werd 's ochtends wakker; kwam ineens uit het niets opzetten. Dag of zes platgelegenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:56 schreef Againzender het volgende:
Net terug met de oudste naar de huisarts geweest: norovirushoewel hij voorlopig alles binnen houdt.
Bij thuiskomst had mijn moeder, die op de jongste paste terwijl ik weg was, keihard Born to run aanstaan
Woeiquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef Sirolf het volgende:
EJ op Twitter: www.twitter.com/KoningKaak
Het wordt er steeds drukker.
Doet ie altijd zelf, net als eigenlijk alle DJ's van 3FM.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Doet Stenders zelf altijd de techniek of word dat gedaan door anderen...
Ja, maar zie altijd iemand anders op de cam dingen regelenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doet ie altijd zelf, net als eigenlijk alle DJ's van 3FM.
Daar zijn de producers voor. Bij Stenders zetten ze vaak alvast van tevoren wat dingen klaar, maar de show schuift Stenders altijd zelf.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja, maar zie altijd iemand anders op de cam dingen regelen
Ahquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn de producers voor. Bij Stenders zetten ze vaak alvast van tevoren wat dingen klaar, maar de show schuift Stenders altijd zelf.
Ja hoor, genaamd Tamara. Giel noemt d'r in z'n video-column altijd Monique Smit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah
Heeft Ekdom trouwens een producer? Heb nog nooit daariets van vernomen... lijkt alsof hij alles zelf doet..
Wat een lap tekstquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Heeft iemand dit al gelezen?
Serious Request schijnt vet illegaal te zijn
http://www.spix.fm/hyves.htm
Had ik al gelezen idd (nouja... gelezen... even snel doorgescrolled), wat een mafkees.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie 'Eckdom' en besluit om niet eens te beginnen met lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Spant 'ie maar een zaak aan als het echt zo erg is . . .quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Blijft leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat dit Elvis.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef MutZ het volgende:
Hans, Roel, Marc, Dichterbijer, Drummerdude
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]leuke fotos van jou op de hyves van eliza.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef MutZ het volgende:
Hans, Roel, Marc, Dichterbijer, Drummerdude
Wel 1 van hun slechtere nummersquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
INXS.
Hmja. Beautiful Girlquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel 1 van hun slechtere nummers
Original Sin is toch wel mijn favo met Mistify als goede 2equote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja. Beautiful Girlblijft een van m'n INXS-favorieten
.
Ook heulemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Original Sin is toch wel mijn favo met Mistify als goede 2e![]()
Als hij zo'n lang, en taaltechnisch erg brak, betoog nodig heeft om dit te vertellen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Spant 'ie maar een zaak aan als het echt zo erg is . . .![]()
dan betwijfel ik de 'credibility' (quote:HET IS VERBODEN OM AIRPLAY TE KRIJGEN OF TE CREEREN EN DAARVOOR GELD OF GESCHENKEN IN WELKE VORM DAN OOK AAN TE NEMEN!!!
Ik heb me echt dood gelachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als hij zo'n lang, en taaltechnisch erg brak, betoog nodig heeft om dit te vertellen:
[..]
dan betwijfel ik de 'credibility' () van deze persoon.
Heb jij die hele pagina zitten lezenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik tunede net op het goede moment in, net.
Hoi!
Ik heb delen zitten lezen, ik ben niet zo erg dat ik echt alles heb zitten lezen... Heb wel wat beters te doen met m'n leven...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb jij die hele pagina zitten lezen? Veel tekst vind ik niet erg, maar niet op mn beeldscherm.
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb delen zitten lezen, ik ben niet zo erg dat ik echt alles heb zitten lezen... Heb wel wat beters te doen met m'n leven...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi!
Zijn jouw foto's ook ergens op het net te bewonderenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JeroenV het volgende:
Nieuwjaarsreceptie gister was zo tof
Ik sta met de Fok badeend op de foto, en nog naar de studio geweest met Eric. Erg toffe gast is dat
Ik zal er wel een paar uploaden.. maar eerst slapenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zijn jouw foto's ook ergens op het net te bewonderen?
Was jij er ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JeroenV het volgende:
Nieuwjaarsreceptie gister was zo tof
Ik sta met de Fok badeend op de foto, en nog naar de studio geweest met Eric. Erg toffe gast is dat
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is echt inspiratieloze bagger.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwam er dit keer toch minder spontaan uit , met opmerking alweerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Sirolf het volgende:
Ekdom aan de lijn om ROCK N ROLL te schreeuwen...
Gemist, maar ik geloof ik het gelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me maar koud zo'n kort kapselquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef Sirolf het volgende:
Geen wonder dat Rob Stenders liever niet op de webcam verschijnt nu!
Zie http://twitpic.com/10qr9
Ik heb het gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |