500euroquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een boekje opendoen over het handelen van de politie (of beter: het niet handelen van de politie). En dan gaat 't om bedragen die tig keer groter zijn...
INGquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat ze nu met een andere bank samenwerken, maar weet niet precies welke.
Dat is dus - hoewel al een aanzienlijk bedrag - nog maar een fractie van het bedrag waarover ik 't hebquote:
Hold Me Kiss Me Thrill Me Kill Me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doch al veel te vaak gehoord en derhalve niet echt meer spannend.
Dan is het helemaal belachelijk..!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is dus - hoewel al een aanzienlijk bedrag - nog maar een fractie van het bedrag waarover ik 't heb.
quote:
No shit. Maar hebben ze jou dan ook mevrouwtje genoemd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is dus - hoewel al een aanzienlijk bedrag - nog maar een fractie van het bedrag waarover ik 't heb.
Heb al een ander mailadres gemaakt, maar jeetje, wat schiet ik er nou helemaal mee op...?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef 3FMaster het volgende:
Janneke, kun je even een nieuw e-mailadres. Dan stuur je 'em via Marktplaats zelf dat je hem graag wilt ophalen?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef on_air het volgende:
[..]
No shit. Maar hebben ze jou dan ook mevrouwtje genoemd?.
Nou ja. Als hij zegt, nou oke, kom 'em maar halen bij hem thuis ofzo, kun je Radar, Opgelicht bellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb al een ander mailadres gemaakt, maar jeetje, wat schiet ik er nou helemaal mee op...?
Maar dat zegt-ie natuurlijk niet, duh...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nou ja. Als hij zegt, nou oke, kom 'em maar halen bij hem thuis ofzo, kun je Radar, Opgelicht bellen.
Misschien openbare plek dan, of hij alles alleen met post?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar dat zegt-ie natuurlijk niet, duh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |