Ik ken zelfs een geval van een poging tot wurgen waarbij de striemen nog op hals van het slachtoffer stonden toen-ie op het politiebureau kwam en waarvan getuigen waren... ze hebben aangifte opgenomen, maar tot nu toe nog steeds niks van gehoord!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nee. Ze ondernemen in ons geval helemaal geen actie: 'personeelsgebrek' (en dat wordt wel letterlijk gezegd).
Nou, ik gok dat hij helemaal geen Wii (en Xbox, en Nintendo DS, die hij ook "verkoopt") heeft. En hij verkoopt natuurlijk niet, hij vraagt enkel geld, en geeft niks terug. Daa-aag...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Misschien openbare plek dan, of hij alles alleen met post?
Sluikreclame voor Mars/Marsquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Gerard mag geen Mars draaien, maar ik hoor al vaak genoeg 'Marsss'
Nog steeds, na al die jaren, WAAROM wore a tie like Richard Gere?!?!!quote:
Hee, je ondertitel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Sommige vrouwen geilen op mannen in pak?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Nog steeds, na al die jaren, WAAROM wore a tie like Gerard Gere?!?!!
Omdat het netjes in pak is? Want?
iets zegt mij dat dat morgenavond helemaal goed gaat komenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Tell me 'bout itquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen geilen op mannen in pak?
Moet zeggen, sommige mannen staat t helemáál niet verkeerd hoor!
Dankje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
With that I agree!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Tell me 'bout it.
En daar hoort Richard Gere niet, ik herhaal, niet bij.
mannen in pak!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen, op sommige mannen in pak he Roelquote:
@ Hyvesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen, op sommige mannen in pak he Roel
Maarruh, kheb weleens een foto gezien van jou in pak ja geloof ik....
Nice!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ Hyves. Door de week draag ik niets anders.
Is daar nog steeds niets meegedaan , stelletje huftersquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ken zelfs een geval van een poging tot wurgen waarbij de striemen nog op hals van het slachtoffer stonden toen-ie op het politiebureau kwam en waarvan getuigen waren... ze hebben aangifte opgenomen, maar tot nu toe nog steeds niks van gehoord!
Hij moet eens bellen naar de politie hoe het staat trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |