Hier worden alleen pakken gedragen als ze naar de RvB moeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
@ Hyves. Door de week draag ik niets anders.
Hier ook niet door iedereen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier worden alleen pakken gedragen als ze naar de RvB moeten.
BIj de meestevrouwen staat dat goed! Maar sommige ook echt totaal niet als ik dan zie dat ze een te dikke kont in een te strakke dunnen broek duwen... nee sorryquote:
Beetje zoals een man in pak dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mits mooi pak en prettige inhoud van dat pak.
Deden de controllers hier maar beter hun best , ondanks hun leuke pakjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook niet door iedereen hoor. Maar 't hoort een beetje bij onze afdeling, zeg maar
. Heb er verder geen problemen mee.
me2.. Hoor bijvoorbeeld liever VHquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Urquhart het volgende:
Coldplay, goede band. Maar ik heb deze plaat al te vaak gehoord denk ik
Wie is de Molquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
Pieter Jan Hagens? Leeft die nog?
Mee eensquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nja, zal ik het beter zeggen: Viva la vida
Jep. Vanavond dus Wie is de mol weer terugquote:
In dit geval helemaal niet erg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Dichterbijer het volgende:
En het mes ging weer in de plaat
Nope, laat me nog steeds ijskoud.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Nog steeds geen fan van Innuendo?
JDK doet anders nog steeds harstikke leuk zijn 2 Meter Sessies op Kink!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in zelfde hokje stof te happen als Jan Douwe Kroeske
Die weer beide in Jules Unlimited zatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat in zelfde hokje stof te happen als Jan Douwe Kroeske
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
De prachtige muziek van de jaren '80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |