quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef MutZ het volgende:
Hans, Roel, Marc, Dichterbijer, Drummerdude
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]leuke fotos van jou op de hyves van eliza.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef MutZ het volgende:
Hans, Roel, Marc, Dichterbijer, Drummerdude
Wel 1 van hun slechtere nummersquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
INXS.
Hmja. Beautiful Girlquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel 1 van hun slechtere nummers
Original Sin is toch wel mijn favo met Mistify als goede 2equote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja. Beautiful Girlblijft een van m'n INXS-favorieten
.
Ook heulemaal niet verkeerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Original Sin is toch wel mijn favo met Mistify als goede 2e![]()
Als hij zo'n lang, en taaltechnisch erg brak, betoog nodig heeft om dit te vertellen:quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Spant 'ie maar een zaak aan als het echt zo erg is . . .![]()
dan betwijfel ik de 'credibility' (quote:HET IS VERBODEN OM AIRPLAY TE KRIJGEN OF TE CREEREN EN DAARVOOR GELD OF GESCHENKEN IN WELKE VORM DAN OOK AAN TE NEMEN!!!
Ik heb me echt dood gelachenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als hij zo'n lang, en taaltechnisch erg brak, betoog nodig heeft om dit te vertellen:
[..]
dan betwijfel ik de 'credibility' () van deze persoon.
Heb jij die hele pagina zitten lezenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik tunede net op het goede moment in, net.
Hoi!
Ik heb delen zitten lezen, ik ben niet zo erg dat ik echt alles heb zitten lezen... Heb wel wat beters te doen met m'n leven...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb jij die hele pagina zitten lezen? Veel tekst vind ik niet erg, maar niet op mn beeldscherm.
Hoiquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb delen zitten lezen, ik ben niet zo erg dat ik echt alles heb zitten lezen... Heb wel wat beters te doen met m'n leven...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi!
Zijn jouw foto's ook ergens op het net te bewonderenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JeroenV het volgende:
Nieuwjaarsreceptie gister was zo tof
Ik sta met de Fok badeend op de foto, en nog naar de studio geweest met Eric. Erg toffe gast is dat
Ik zal er wel een paar uploaden.. maar eerst slapenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zijn jouw foto's ook ergens op het net te bewonderen?
Was jij er ook?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef JeroenV het volgende:
Nieuwjaarsreceptie gister was zo tof
Ik sta met de Fok badeend op de foto, en nog naar de studio geweest met Eric. Erg toffe gast is dat
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is echt inspiratieloze bagger.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwam er dit keer toch minder spontaan uit , met opmerking alweerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:35 schreef Sirolf het volgende:
Ekdom aan de lijn om ROCK N ROLL te schreeuwen...
Gemist, maar ik geloof ik het gelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt me maar koud zo'n kort kapselquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:52 schreef Sirolf het volgende:
Geen wonder dat Rob Stenders liever niet op de webcam verschijnt nu!
Zie http://twitpic.com/10qr9
Ik heb het gemistquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |