Het zou vroeger worstebroodjes zijn geweest, maar het is nu inderdaad worstenbroodjes.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het is zeker worsteNbroodjes he? Maar dat past niet...
Worstenbroodjes zijn toch niet van bladerdeeg? Dat zijn saucijzenbroodjes. (of hoe je dat schrijft)quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het zou vroeger worstebroodjes zijn geweest, maar het is nu inderdaad worstenbroodjes.
Met of zonder N blijven ze lekker, maar het is het bladerdeeg he, waarom ik ze uitverbannen heb.
Ow shit je hebt gelijk, ik haalde ze door elkaar! Nou dan vallen die caloriën wel mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn toch niet van bladerdeeg? Dat zijn saucijzenbroodjes. (of hoe je dat schrijft)
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!
Straks maar vroeg naar bed.
Was het huis nog wat Teigan?
we zitten nu ook wel een beetje te hyperen eerlijk gezegd... Even een nachtje over slapen, nog wat dingen uitzoeken en dan kijken wat we precies gaan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!
Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
Lie dat gaat bij jou vast ontzettend snel hoor! Je hebt altijd veel gefietst!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!
Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
Inderdaad, buiten Brabant krijg ik nooit worstenbroodjes aangeboden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Het zijn worsteNbroodjes idd, en die zijn vooral heel populair in Brabant
En Bossche bollen moet echt met dubbel s
Ben je zwanger Liejannuh?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!
Straks maar vroeg naar bed.
Was het huis nog wat Teigan?
Ja, ook dat wist ik, maar dat paste dus ook niet, dan stond er Bossche Bolle en dat zou ook weer een beetje vreemd geweest zijn voor een dieettopic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Het zijn worsteNbroodjes idd, en die zijn vooral heel populair in Brabant
En Bossche bollen moet echt met dubbel s
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ook dat wist ik, maar dat paste dus ook niet, dan stond er Bossche Bolle en dat zou ook weer een beetje vreemd geweest zijn voor een dieettopic.
Ik ga er wel even iets anders van maken.
Volgens mij heeft 't ook allemaal meer kcal gekregen met al die extra letters.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Had het laten staan! De oude spelling was ook veel duidelijker zonder die extra N in het worstebroodje.
Als je er maar 1 voor nodig hebt om het te maken had je er geen N bij nodig.
Ik mis de pannekoek nog steeds. De pannenkoek heeft toch altijd een hele andere smaak.
jij wel dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef octopussy het volgende:ik wist niet dat een worstenbroodje en een saucijzenbroodje wat anders was.
[..]
Ben je zwanger Liejannuh?![]()
![]()
nah, ik had vandaag na het fietsen ook een beetje last maar dat was denk ik door hard te willen fietsen in de kou.
ik ben ook erg benieuwd hoe dit gaat lopen....quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben benieuwd naar het huis Teigan en of het wat gaat worden!
Maar lekker dat jullie er zo;n goed gevoel bij hebben!
Zelfde als met de euro, gewoon een verdubbeling bij invoer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 't ook allemaal meer kcal gekregen met al die extra letters.
Zo zie ie eruit BEquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Witte eierkoeken? Nog nooit van gehoord Yppy! Vertel!
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Zo zie ie eruit BE
[ afbeelding ]
Het bovenste laagje is hard en kun je afbreken.
Kun je in Brabant (alleen daar?) gewoon bij de supermarkt kopen. Een middelbare school vriendinnetje was er helemaal gek op, die ging er bijna elke dag 1 halen bij de lokale snoepwinkel.
Dat gaat op het moment ook door me heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef YPPY het volgende:
Ik wist niet eens dat er mensen waren die het verschil niet kennen.Hoezo Brabo?
Klinkt heerlijk!!! Ga ik eens proberen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben ook niet zo'n couscous liefhebber. Maar ik maak wel regelmatig couscoussalade!
Je maakt couscous klaar, plet er een berg tomaten, komkommer, lente ui, koriander, peterselie en munt doorheen. Citroen of limoen raspen en uitpersen en er doorheen roeren en je hebt een geweldige salade!![]()
Ik gooi er vaak ook nog wat feta doorheen, maar dat is calorie technisch misschien minder slim.
Maar afijn, ik eet vis eigenlijk nooit ergens doorheen. Vind dat op de een of andere manier minder lekker.
Uit ervaring kan ik deze couscoussalade van harte aanbevelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben ook niet zo'n couscous liefhebber. Maar ik maak wel regelmatig couscoussalade!
Je maakt couscous klaar, plet er een berg tomaten, komkommer, lente ui, koriander, peterselie en munt doorheen. Citroen of limoen raspen en uitpersen en er doorheen roeren en je hebt een geweldige salade!![]()
Ik gooi er vaak ook nog wat feta doorheen, maar dat is calorie technisch misschien minder slim.
Maar afijn, ik eet vis eigenlijk nooit ergens doorheen. Vind dat op de een of andere manier minder lekker.
Ik ken ze wel, maar heb ze nog nooit op.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die witte eierkoek ook niet ken... misschien iets regionaals?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |