abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64788949
Ik ben ook niet zo'n couscous liefhebber. Maar ik maak wel regelmatig couscoussalade!
Je maakt couscous klaar, plet er een berg tomaten, komkommer, lente ui, koriander, peterselie en munt doorheen. Citroen of limoen raspen en uitpersen en er doorheen roeren en je hebt een geweldige salade!
Ik gooi er vaak ook nog wat feta doorheen, maar dat is calorie technisch misschien minder slim.

Maar afijn, ik eet vis eigenlijk nooit ergens doorheen. Vind dat op de een of andere manier minder lekker.
pi_64790610
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef YPPY het volgende:
Ik wist niet eens dat er mensen waren die het verschil niet kennen. Hoezo Brabo?

Dat gaat op het moment ook door me heen
Brabant
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:24:25 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64790718
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben ook niet zo'n couscous liefhebber. Maar ik maak wel regelmatig couscoussalade!
Je maakt couscous klaar, plet er een berg tomaten, komkommer, lente ui, koriander, peterselie en munt doorheen. Citroen of limoen raspen en uitpersen en er doorheen roeren en je hebt een geweldige salade!
Ik gooi er vaak ook nog wat feta doorheen, maar dat is calorie technisch misschien minder slim.

Maar afijn, ik eet vis eigenlijk nooit ergens doorheen. Vind dat op de een of andere manier minder lekker.
Klinkt heerlijk!!! Ga ik eens proberen!

Omdat ik zo gek ben geraakt op spaghetti del mare probeer ik nu alles met vis, maar het is idd niet altijd lekker.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64791047
Tabouleh is lekkerrrrrrrrrrrrrrr, ik krijg er gelijk trek in.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:34:23 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64791258
Nu wil ik naar Brabant!
Is dat laagje een beetje zoals van een roze koek? Of althans, de nep-roze koeken met een hard laagje?

Damn... nu heb ik ook daar zin in!
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:36:02 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64791355
Misschien krijgen jullie wat minder trek in zoete dingen als je nu RTL 5 aanzet.

Queen sized - RTL 5 - 22:15 - 00:20
Amerikaanse (USA) filmkomedie uit 2008 van Peter Levin. Met: Nikki Blonsky, Annie Potts, Lily Holleman e.a. Maggie, een tiener met overgewicht, wordt door haar gemene klasgenoten genomineerd om koningin van het schoolbal te worden. Maggie ziet niet in dat ze haar voor schut willen zetten en neemt de verkiezing serieus.

Of juist meer trek, ik ken de film niet, val er net in.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:41:18 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64791673
Verschrikkelijk vals!
Ik kan alleen niet kijken. Er ligt hier naast me iemand Dakar te kijken.
pi_64793425
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Liejannuh het volgende:

Uit ervaring kan ik deze couscoussalade van harte aanbevelen

En witte eierkoeken had ik ook nog nooit van gehoord, kennen we dus ook niet in Drenthe.

En teigan, staat het huisje ook op Funda? Kunnen we meegenieten Lijkt me zo tof om een huisje te kopen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64795101
Ik had zin om mij te verwennen, dus een heerlijk biefstukje genomen.
Biefstuk is toch een van de betere keuzes die je ook voor vlees kan maken?
pi_64795496
Lekker mager, dus als je zin hebt in vlees dan is biefstuk een goede keuze hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')