Ja, ook dat wist ik, maar dat paste dus ook niet, dan stond er Bossche Bolle en dat zou ook weer een beetje vreemd geweest zijn voor een dieettopic.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Het zijn worsteNbroodjes idd, en die zijn vooral heel populair in Brabant
En Bossche bollen moet echt met dubbel s
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ook dat wist ik, maar dat paste dus ook niet, dan stond er Bossche Bolle en dat zou ook weer een beetje vreemd geweest zijn voor een dieettopic.
Ik ga er wel even iets anders van maken.
Volgens mij heeft 't ook allemaal meer kcal gekregen met al die extra letters.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Had het laten staan! De oude spelling was ook veel duidelijker zonder die extra N in het worstebroodje.
Als je er maar 1 voor nodig hebt om het te maken had je er geen N bij nodig.
Ik mis de pannekoek nog steeds. De pannenkoek heeft toch altijd een hele andere smaak.
jij wel dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef octopussy het volgende:ik wist niet dat een worstenbroodje en een saucijzenbroodje wat anders was.
[..]
Ben je zwanger Liejannuh?![]()
![]()
nah, ik had vandaag na het fietsen ook een beetje last maar dat was denk ik door hard te willen fietsen in de kou.
ik ben ook erg benieuwd hoe dit gaat lopen....quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben benieuwd naar het huis Teigan en of het wat gaat worden!
Maar lekker dat jullie er zo;n goed gevoel bij hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |