abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64783627
Ik heb nog honger...

we zijn naar een huis wezen kijken, en daarna bij mijn schoonouders langs en daar wat gegeten. Patat met een frikandel, niet echt het gezondste dus.. Net nog even wat rauwkost naar binnen gewerkt en zo een schaaltje yoghurt. En dan kan ik er vast wel weer tegenaan voor de rest van de avond..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64784687
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!
Straks maar vroeg naar bed.

Was het huis nog wat Teigan?
pi_64784818
Dat is weer flink gefietst Liejannuh, dat zal wel veel schelen, nu je weer zo naar je werk kunt.

Is het iets voor jullie teigan? En is er genoeg ruimte voor de katten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64784853
Je hebt ook veel gefietst Liejannuh

Mijn lijstje voor vandaag:
Ontbijt: 3 krekkers, 2 met roosvicee jam en 1 met linera pate en een glas melk.
Lunch: 1 boterham linera roomkaas, 1 roggebrood met linera pate
Tussendoor: yoghurt met een grote appel
Diner: pangasiusfilet met gemarineerde tomaten, gekookte aardappeltjes en broccoli
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64784958
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!

Het is erg mooi....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_64785336
Tof Teigan!

Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
pi_64785495
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!

Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
we zitten nu ook wel een beetje te hyperen eerlijk gezegd... Even een nachtje over slapen, nog wat dingen uitzoeken en dan kijken wat we precies gaan doen.

Daar wen je vast snel genoeg weer aan Liejannuh..
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:35:22 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64785542
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!

Lie dat gaat bij jou vast ontzettend snel hoor! Je hebt altijd veel gefietst!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64785688
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Het zijn worsteNbroodjes idd, en die zijn vooral heel populair in Brabant

En Bossche bollen moet echt met dubbel s
Inderdaad, buiten Brabant krijg ik nooit worstenbroodjes aangeboden. Is echt iets van hier.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_64785958
ik wist niet dat een worstenbroodje en een saucijzenbroodje wat anders was.
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:

Ben je zwanger Liejannuh?
nah, ik had vandaag na het fietsen ook een beetje last maar dat was denk ik door hard te willen fietsen in de kou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')