quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!
Straks maar vroeg naar bed.
Was het huis nog wat Teigan?
we zitten nu ook wel een beetje te hyperen eerlijk gezegd... Even een nachtje over slapen, nog wat dingen uitzoeken en dan kijken wat we precies gaan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!
Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
Lie dat gaat bij jou vast ontzettend snel hoor! Je hebt altijd veel gefietst!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Liejannuh het volgende:
Tof Teigan!
Ik hoop dat ik snel weer gewend ben aan het fietsen. Dit is echt verschrikkelijk!
Inderdaad, buiten Brabant krijg ik nooit worstenbroodjes aangeboden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Het zijn worsteNbroodjes idd, en die zijn vooral heel populair in Brabant
En Bossche bollen moet echt met dubbel s
Ben je zwanger Liejannuh?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben moe. En misselijk. En ik had net amper meer energie om naar de AH te fietsen. En dat is echt maar een paar honderd meter!
Straks maar vroeg naar bed.
Was het huis nog wat Teigan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |