ja , ga je ook nog zingen ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Guitar Hero: World Tour heeft Gitaar, basgitaar, drumstel en microfoon
Maar is veel te makkelijk, onder het motto 'beter bereikbaar voor het grote publiek
quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over aardappels schillen had ?
Wat eendje zegtquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pfff dan schil je een berg aardappelen...
de laatste poster opent ook een nieuwe staat in de op hehquote:
Loooooooooooooooooooooserquote:
Daar moet je buiten baggeren ook voor kunnen lezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de laatste poster opent ook een nieuwe staat in de op heh
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Loooooooooooooooooooooser
*insert dat loser-poppetje*
Mijn dank is grootquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | [b]- Topic afkraken? Open een klaagbaktopic! Vinden wij nog leuk ook[/b] Vorig topics: http://forum.fok.nl/topic/1238742 http://forum.fok.nl/topic/1238762 http://forum.fok.nl/topic/1238803 http://forum.fok.nl/topic/1239108 http://forum.fok.nl/topic/1239156 Vaste posters: [img]http://ajweb.nl/fok/postersposter02.jpg[/img] [sub]Ben je een waardige poster en is debbie_19 je weer vergeten? Stuur dan een PMetje naar [url=http://messages.fok.nl/compose.php?to=20739]debbie_19[/url][/sub] [u][i]DIT IS [b]HET[/b] TOPIC:[/u][/i] [*] Waar een nieuwe hype ontdekt is -> Vorm Schijten [*] Waar p00p zweedse chickies probeert te versieren via MSN [*] Waar bad-eendjes voor vibo's aan worden gezien. [*] Waar er op spelfouten wordt gecontroleerd [*] Waar het weer woensdag is. Voor de website ga je naar: http://grtdojw.punt.nl/ [b]Een paar ongeschreven [sub]maar stiekem toch wel geschreven[/sub] regels[/b] [*] De laatste poster maakt een nieuwe aan (en plaatst even netjes een linkje naar het volgende deel!) "als je ziet dat het slotje erop is gegaan wie ook daadwerkelijk de laatste post heeft is er niks aan de hand." [*] Ben je nieuw? Stel je dan eerst voor [*] Ben je nieuw? Daar trappen we niet in, we weten toch wel dat je een kloon bent!! [b]GAME ON!!!!!!!!!!!!! !! |
quote:
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Friday12 het volgende:Waar mensen kots ziek worden van Papi.Chulo
* Waar Friday12 de OP verneuktquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Friday12 het volgende:Waar mensen kots ziek worden van Papi.Chulo
chillquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* Waar Friday12 de OP verneukt
Wrm staan er alleen nog maar nr'tjes van de vorige topics? Is dat nieuw?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Friday12 het volgende:
Waar mensen kots ziek worden van Papi.Chulo
naar welk op kijk jij dan ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* Waar Friday12 de OP verneukt
Wrm staan er alleen nog maar nr'tjes van de vorige topics? Is dat nieuw?
Fail
Ja maar we moeten um niet zo pesten, hij komt uit Nijmegen dan heb je het al moeilijk genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is toch zo hij zegt niets en komt met emo's en woordjes aan
Hmmm maar oke hij zegt niets....maar...jij denkt dat je wel dingen zegt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar we moeten um niet zo pesten, hij komt uit Nijmegen dan heb je het al moeilijk genoeg
Leg je eendje dan eens aan de kant...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef Tally het volgende:
Ik heb het eigenlijk helemaal gehad vandaag..
ik doe de moeite om iets te typen das wat anders en niemand hier zegt iets nuttigs want dat mag niet van LLquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm maar oke hij zegt niets....maar...jij denkt dat je wel dingen zegt?
OMdat je wat typt..betekent nog niet dat je wat zegt hoor
lolquote:
Hey Madsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
naar welk op kijk jij dan ?hey debs
![]()
heeft dit iets te maken met Runx ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw kut
Ik bedoel natuurlijk dat je het gejank van een schaap steeds over de stad heen hoord
Was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Leg je eendje dan eens aan de kant...
Weet je wat, we maken van Fok! een online kerk ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik doe de moeite om iets te typen das wat anders en niemand hier zegt iets nuttigs want dat mag niet van LL
Op het spel metal slug na danquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
loljammer dat de Wii ( op die functie na ) gay is
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik doe de moeite om iets te typen das wat anders en niemand hier zegt iets nuttigs want dat mag niet van LL
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heeft dit iets te maken met Runx ?
kerkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je wat, we maken van Fok! een online kerk ofzo
ik mag niets nuttigs meer posten hierquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude je lijkt wel een zwak aftreksel van iemand
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkDat aan de kant leggen gaat lukken hoor daar niet van
ielwwquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude je lijkt wel wat fapsel van iemand
hihi je zei aftekselquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude je lijkt wel een zwak aftreksel van iemand
hihi, jij vergeet de Rquote:
Lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je wat, we maken van Fok! een online kerk ofzo
Jawelquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik mag niets nuttigs meer posten hier
daarom zeg ik ook ielwwquote:
wat?quote:
Ik neem wel de biecht afquote:
Dohquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ze keek op de OP die nog niet ge-edit was
oké danquote:
Ik zei geen goed planquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik neem wel de biecht af![]()
(heb altijd mn eigen roddelblad willen maken)
niet, ik sprak hem alleen zo zacht uit dat je hem niet hoordequote:
ja, mijn naam is moozzie, ik mocht vroeger altijd bij de pastoor op schootquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik neem wel de biecht af![]()
(heb altijd mn eigen roddelblad willen maken)
Jawel..don't be a baby bitch..zeik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik mag niets nuttigs meer posten hier
Ik ben vroeger (dit is geen grapje) misdienaar in de RK kerk geweestquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, mijn naam is moozzie, ik mocht vroeger altijd bij de pastoor op schoot
pes'nquote:
En bij sinterklaasquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, mijn naam is moozzie, ik mocht vroeger altijd bij de pastoor op schoot
Wie is LLquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mag niet van LLok hier dan
[ afbeelding ]
En wat doet die?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben vroeger (dit is geen grapje) misdienaar in de RK kerk geweest
hehe debbs, heb je ook niks te doen op je nieuwe werkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel..don't be a baby bitch..zeik niet
BOEHOEquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom denk je dat zo'n pastoor altijd een jurk aan heeft. Als die zijn toespraak staat te geven, zat zij als 6 jarig meisje onder dat ding aan zijn banaan te sabbelenquote:
De pastoor in zn dienst begeleiden... belletjes rinkelen, wijn en hosties klaarzetten enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En wat doet die?
Niet beledigend bedoelt btw ik ga alleen nooit naar de kerk
Ohw okeej thx for the infoquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
waarom denk je dat zo'n pastoor altijd een jurk aan heeft. Als die zijn toespraak staat te geven, zat zij als 6 jarig meisje onder dat ding aan zijn banaan te sabbelen![]()
ze is angstaanjagendquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar ik bedoelde wie is zij om te zeggen dat jij iets niet mag in dit topic
moos, LL is LadyLikequote:
Aangenaamquote:
Okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De pastoor in zn dienst begeleiden... belletjes rinkelen, wijn en hosties klaarzetten enzo
quote:
als je stukjes worst of kaas snijdt, doe mij dan ook maar watquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Maar ik bedoelde wie is zij om te zeggen dat jij iets niet mag in dit topic
dudequote:
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
totdat ik iedere dag moest gaan
nja je krijgt er een vergoeding voor (soms) dus zag het als baantje
Vergeten je broek naar beneden te doen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Papi.Chulo het volgende:
ik wordt zo stront ziek van mezelf
doe es liefquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
wat loop je nou stoer te doen dikke vetklep
nee he! hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Runx het volgende:
[..]
je ava is niet veel waard meer mie jong
Als het een verplichting wordt is het niet meer leuk hequote:
Jullie wisselde soms van rolquote:nja je krijgt er een vergoeding voor (soms) dus zag het als baantje
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mkejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dudei know
daarom poste ik ook...doh
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Runx het volgende:
[..]
je ava is niet veel waard meer mie jong
mezelf? geloof dat jij gek bentquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]kijk uit, zometeen gaat ie ook snijden
[..]what teh fak zijn hosti's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik wist niet dat apen konden praten ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
NEE JONG, die gast maakt me agressief gek
Jij mij ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat apen konden praten ?
ait niggah, juh chillen met da boy, juh wait. Je moet gewoon je pokoe doen. Hosselen op strrrraaatquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
je kan wel meer dingen besnijden hoar dan alleen je edele delenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor je
easy there tigerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...
Tally, heb ik je al eens gezegd hoe veel ik van je hou?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...
Had het niet tegen jouquote:
neem me niet kwalijk hoorquote:
oh het was geen sarcastisch dank je.. sorrie, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar je had het wel ove mijn argument tegen hem
Zorg je middels je eigen opmerkingen zelf voorquote:
Ik snap er ook niks meer vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. veel te druk om dit te kunnen volgen
quote:
Hij zei bier, geen paardenzeikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
props voor die jon....grolsch ?
negers drinken geen bierquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN
Vind ik ook.. Dus opbokken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
wat een agressie in dit topic, weer is lief voor elkaar
paardenzeikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zei bier, geen paardenzeik
wat lul ik nou, ik drink helemaal geen bier![]()
Kijk dat is dan weer duidelijke taalquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kijk dat is dan weer duidelijke taal
Sorrie...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
paardenzeik, omfg
you're breaking my balls LL, you're breaking my balls
jij rookt toch nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaar
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat hoeft nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie...
* LL gaat lijm halen om je ballen te lijmen
de buurmeisjequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingen
ohquote:
Daar hoort whiskey bij hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh ja, hoerenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingen
bier whiskey, ik zie het verschil nietquote:
* Moozzie gooit een Tock (tok, toc, toque, geen idee hoe je het schrijft) naar -madquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat hoeft nietwas spreekwoordelijk
![]()
* -Madskillz28TH beschermt gauw zijn ballen
in het kader van spelfouten verbeterenquote:
Ik bedoelde eigenlijk een paar chille stoelen, groot tv, ps3, pes2009, controllers etc etcquote:
kerel kan mie gooien hé, kerel jij moet pitcher worden of quaterbackquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit een Tock (tok, toc, toque, geen idee hoe je het schrijft) naar -mad
oh jah, dat zou ook wel chill zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een paar chille stoelen, groot tv, ps3, pes2009, controllers etc etc
maarja dat van jou kan ook
hahahah een allochtoon gaan verbeteren hahahahhahh .....notquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in het kader van spelfouten verbeteren
dude, lees de OP eens voordat je meteen die mond opentrektquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah een allochtoon gaan verbeteren hahahahhahh .....not![]()
??quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel kan mie gooien hé, kerel jij moet pitcher worden of quaterback
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jah, dat zou ook wel chill zijn
wat staat er dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, lees de OP eens voordat je meteen die mond opentrekt
maar jij gooit helemaal vanaf die kant, naar deze kantquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
??
De pitcher gooit toch ook
Ik denk eerder dat runx pichter moet worden die heeft hele getrainde armen las ik ergens
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah een allochtoon gaan verbeteren hahahahhahh .....not![]()
... je klikt maar mooi even op pagina 1 vriendquote:
care bear, wel toevallig dat je die van mij paktquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, lees de OP eens voordat je meteen die mond opentrekt
Kut nu weet hij dat ik ook getrainde armen hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar jij gooit helemaal vanaf die kant, naar deze kant
Niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bier whiskey, ik zie het verschil niet
Dattie er op mag gaan zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
die papi doet me denken aan een ander klier die het alleen over zijn cactus kon lullen
al gekeken controleer maar lekker verder hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... je klikt maar mooi even op pagina 1 vriend
kom op wees lief...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... je klikt maar mooi even op pagina 1 vriend
ik verbeter iedereen, zoals ik ook verbeterd wordtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
care bear, wel toevallig dat je die van mij pakt![]()
beide armen getraindquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut nu weet hij dat ik ook getrainde armen heb
Mmm voetbal spelen op een stoel vlak voor een schermpje of voetbal spelen achterover gezakt op de bank kijkend naar een groot schermquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
speelt er niemand hier pes09 op de pc ? of is dat alleen voor de elite mensen weggelegd ?
Daar was ie te klein voor denk ik ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?Neem maar eens een slok van beide
[..]
Dattie er op mag gaan zitten
uhuquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik verbeter iedereen, zoals ik ook verbeterd wordt
whehehe dat zeiden wij ook meer dan eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
voor de mensen die zelfs te lui/dom zijn om naar pagina 1 te gaan en in de OP te kijkenquote:DIT IS HET TOPIC:
Waar mensen kots ziek worden van Papi.Chulo
Waar een nieuwe hype ontdekt is -> Vorm Schijten
Waar p00p zweedse chickies probeert te versieren via MSN
Waar bad-eendjes voor vibo's aan worden gezien.
Waar er op spelfouten wordt gecontroleerd
Waar het weer woensdag is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
ja das te moeilijk voor mij... ik speel alleen maar Football Manager...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm voetbal spelen op een stoel vlak voor een schermpje of voetbal spelen achterover gezakt op de bank kijkend naar een groot scherm
Moeilijk moeilijk
yup maar wel illegaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
speelt er niemand hier pes09 op de pc ? of is dat alleen voor de elite mensen weggelegd ?
en op de PC heb je geen fps genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm voetbal spelen op een stoel vlak voor een schermpje of voetbal spelen achterover gezakt op de bank kijkend naar een groot scherm
Moeilijk moeilijk
Hmmm geven we Papi huppeldepup niet te veel credits door hem in de OP te zetten..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor de mensen die zelfs te lui/dom zijn om naar pagina 1 te gaan en in de OP te kijken
Vind je het manage leuker dan gewoon voetballen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja das te moeilijk voor mij... ik speel alleen maar Football Manager...
dat vind ik weer te ingewikkeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja das te moeilijk voor mij... ik speel alleen maar Football Manager...
tijd voor een nieuwe pc dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk
Ohhhquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en op de PC heb je geen fps genoeg![]()
normaal met schietspellen zou ik dat niet gauw zien, maar met pes wel..
dat vind die makkelijkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vind je het manage leuker dan gewoon voetballen?
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tvquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc dus
Ja, dat vind ik meer een uitdaging... en dan niet met topclubs, maar met tobclubs... 5e divisie van Engeland enzo...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vind je het manage leuker dan gewoon voetballen?
en niet HDquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tv
eigenlijk wel maarjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm geven we Papi huppeldepup niet te veel credits door hem in de OP te zetten..
Bij zoiets ben ik eens geweest.. Waarom eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daarboven op zitten
heb je hem echt ''gekocht'' of illegaal versie ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc dus
okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik meer een uitdaging... en dan niet met topclubs, maar met tobclubs... 5e divisie van Engeland enzo...
jij moet ook een nieuwe pc merk ik. ik heb 60fpsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en op de PC heb je geen fps genoeg![]()
normaal met schietspellen zou ik dat niet gauw zien, maar met pes wel..
een nieuwe pcquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij moet ook een nieuwe pc merk ik. ik heb 60fpsuiteraard met vsync aan
Tja je moet het leuk maken, door moeilijke uitdagingen te nemen.. Ik gebruik soms ook gewoon de editor om een team te maken met veel potentie en dan het hoogste te bereiken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat vind ik weer te ingewikkeld
ik heb em ook..had ik heel veel gespeeld, liep die vast..weg gamekon weer helemaal opnieuw..dan ben ik er klaar mee
gedownload. ik koop alleen spellen via steamquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je hem echt ''gekocht'' of illegaal versie ?
Ik heb me 3d-kaart echt gratis gehadquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je hem echt ''gekocht'' of illegaal versie ?
Jawel nu ineens weer welquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe debbs, heb je ook niks te doen op je nieuwe werk?
dan moet je echt wel hoge fps krijgen hoor. man ik speel op 1920x1200quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een nieuwe pcgek..ik heb mie een uber pc thuis staan
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ok, wie heeft nog meer aantal posts per pagina op 50 ingesteld ?
voor die mensen: ik heb gvd op elke pagina fipo![]()
kunnen we dan online ? ik heb pes ook op pcquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gedownload. ik koop alleen spellen via steam
nope... ik heb wel schrikbarend vaak de lapo op een pagina..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ok, wie heeft nog meer aantal posts per pagina op 50 ingesteld ?
voor die mensen: ik heb gvd op elke pagina fipo![]()
wat een eer deb, dat je je pauze voor ons opoffert...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel nu ineens weer welwhaha nee, maar hier heb ik meer te doen in ieder geval dan bij me vorige baas.
Alleen we hebben officieel een uur pauze in totaal verspreid over de dag. Maar meestal komt men
daar niet aan dus als het dan wel kan ga ik ff fokken
gestolenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb me 3d-kaart echt gratis gehad
nee met die gedownloade kan je niet online.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
kunnen we dan online ? ik heb pes ook op pc
ik zal niet weten hoeveel fps ik heb
ik heb een e600,geforce 8800gts 640 ram en 4gig ramen alles staat op hoog.
moet je niet zo lang bellen ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:ik krijg telefoon en hoppa, jullie zijn meteen 2 pagina's verder
Wat moet een ps3 met een aatjequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je echt wel hoge fps krijgen hoor. man ik speel op 1920x1200![]()
en bij de pc versie kan je de kwaliteit veel hoger schroeven dan de ps3.
bovendien heeft de PS3 geen AA
Ik zou het in me dagboek zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... ik heb wel schrikbarend vaak de lapo op een pagina..
waarom vraag je dat... je kan toch lezen... en klikken... dus lees dan elke pagina maar door en je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Papi.Chulo het volgende:
en wordt er nog geroddeld over mij hier![]()
![]()
aha naisquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel nu ineens weer welwhaha nee, maar hier heb ik meer te doen in ieder geval dan bij me vorige baas.
Alleen we hebben officieel een uur pauze in totaal verspreid over de dag. Maar meestal komt men
daar niet aan dus als het dan wel kan ga ik ff fokken
ik heb altijd problemen met pes op de pc gehad. Ik kon nooit online. En nu met de PS3, hoppa, geen probleemquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met die gedownloade kan je niet online.
vroeger kon dat wel via hamachi of zoiets , kon je een netwerk via internet maken. en dan in het spel via lan met mekaar spelen![]()
moet je maar eens Fraps erop gooien, kan je zien hoeveel fps je hebt
lees ff terug luiequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Papi.Chulo het volgende:
en wordt er nog geroddeld over mij hier![]()
![]()
heb ik niet... maar nu had jij bij me de lapo... (ja ik heb maar 25 posts per pagina)quote:
Niet me hele pauze hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een eer deb, dat je je pauze voor ons opoffert...
Het was het reisbureauquote:
jaja lach er maar om. ik mis het echt op de ps3. moet je de verschillen eens zien xbox360 en ps3 met gta4quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat moet een ps3 met een aatje
[ afbeelding ]
dan heb je er in principe wel verzendkosten voor betaald denk ik...quote:
aha naja het makat me ook echt niet uit hoeveel fps ik haal, ik zie het verschil niet echt tussen 50/60 etcquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met die gedownloade kan je niet online.
vroeger kon dat wel via hamachi of zoiets , kon je een netwerk via internet maken. en dan in het spel via lan met mekaar spelen![]()
moet je maar eens Fraps erop gooien, kan je zien hoeveel fps je hebt
ik vind gta er op de ps3 beter uitzienquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja lach er maar om. ik mis het echt op de ps3. moet je de verschillen eens zien xbox360 en ps3 met gta4
waar gaan we heen danquote:
Nahja geen probleem?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd problemen met pes op de pc gehad. Ik kon nooit online. En nu met de PS3, hoppa, geen probleem
ik heb pes5 en 6 helemaal grijs gespeeld via internetquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd problemen met pes op de pc gehad. Ik kon nooit online. En nu met de PS3, hoppa, geen probleem
oquote:
Ohw okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik niet... maar nu had jij bij me de lapo... (ja ik heb maar 25 posts per pagina)
Anti-Aliasing >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasingquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind gta er op de ps3 beter uitzien
maar wat is een AA als ik vragen mag ?
Ik speel alleen Call of Duty: United Offensive online!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb pes5 en 6 helemaal grijs gespeeld via internetop de pc uiteraard
Welke verschillen? Door wat? AA??quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja lach er maar om. ik mis het echt op de ps3. moet je de verschillen eens zien xbox360 en ps3 met gta4
dat is konamiquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nahja geen probleem?
Ik kan me iets herinneren met p00p
ja dat is zo... maar kan ik dat aanpassen ofoz?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeejbij 25 moet je zo vaak van pagina wisselen
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan heb je er in principe wel verzendkosten voor betaald denk ik...
jij liever dan ik...quote:
ben jij die neger op dumpert? , met dit is a jonko ...kuchh uuuhh uuuh ?quote:
Ohw anti aliasingquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Anti-Aliasing >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing
Stomme konamiquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is konami
met gta was er niks aan de hand
ja dat ben ik hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ben jij die neger op dumpert? , met dit is a jonko ...kuchh uuuhh uuuh ?
Maar aangezien die kaart een gedeelte van het gewicht betrof en dus deel uitmaakte van de verzending, is die kaart dus ook deels verantwoordelijk voor de verzendkostenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks van
dit is een jonkoquote:
Sluit je PC dan aan op je TVquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tv
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is zo... maar kan ik dat aanpassen ofoz?
dat is alleen voor losers die geen gameconsole hebbenquote:
Hey mad ik ben je combo breakerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks van
of koop een betere monitor. mijn monitor is veel beter nl dan mn tv.quote:
slome kutgamequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
wie heeft er Gran Turismo 5 Prologue? en is het een beetje leuk ?
ja soms gaat het snel...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
dan ben je een half uur weg.. en dan zijn we er alweer bijna door heenlol
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
dan ben je een half uur weg.. en dan zijn we er alweer bijna door heenlol
ja, ik zag hetquote:
niet vergeten om dit keer weer te filmen héquote:
Ehm neej want de verzends kosten was een vaste prijs, en maakt niet uit hoeveel je dan besteltquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar aangezien die kaart een gedeelte van het gewicht betrof en dus deel uitmaakte van de verzending, is die kaart dus ook deels verantwoordelijk voor de verzendkosten
nee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
niet vergeten om dit keer weer te filmen hé![]()
ja neej daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heen
hmmm nog steeds 25 per pagina...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Maximum aantal berichten per pagina: [kan je zelf invullen]
nvidea geforce 2600 GTS 56quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
moet nieuwe vidkaart hebben welke raden jullie aan
Ik vond um tegenvallenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
wie heeft er Gran Turismo 5 Prologue? en is het een beetje leuk ?
, naja ik heb gt4 kapot gespeelt dus ik denk wel dat ik het leuk ga vindenquote:
jah maar jij hebt een gameconsole en bent nog steeds een loserquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is alleen voor losers die geen gameconsole hebben![]()
we zijn niet allemaal zoals jij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heen
o nee toch nie...quote:
omdat dat bericht de combo breaker wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik zag het
maar waarom quote je dat bericht ?
Race Driver Grid is meer mijn racegame.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
, naja ik heb gt4 kapot gespeelt dus ik denk wel dat ik het leuk ga vinden
yup die heb ik ook veel gespeeld, is echt een vette game , heb hem wel op pc gespeeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Race Driver Grid is meer mijn racegame.
wat is je budget ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
moet nieuwe vidkaart hebben welke raden jullie aan
GRID is HET racespel van de afgelopen jaren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Race Driver Grid is meer mijn racegame.
moet je die HQ mods eens proberen. dan wordt het gewoon levensechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
yup die heb ik ook veel gespeeld, is echt een vette game , heb hem wel op pc gespeeld
die knop zat verborgen...quote:
heul niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRID is HET racespel van de afgelopen jaren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |