Niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bier whiskey, ik zie het verschil niet
Dattie er op mag gaan zittenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef tripack het volgende:
die papi doet me denken aan een ander klier die het alleen over zijn cactus kon lullen
al gekeken controleer maar lekker verder hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... je klikt maar mooi even op pagina 1 vriend
kom op wees lief...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
... je klikt maar mooi even op pagina 1 vriend
ik verbeter iedereen, zoals ik ook verbeterd wordtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Runx het volgende:
[..]
care bear, wel toevallig dat je die van mij pakt![]()
beide armen getraindquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut nu weet hij dat ik ook getrainde armen heb
Mmm voetbal spelen op een stoel vlak voor een schermpje of voetbal spelen achterover gezakt op de bank kijkend naar een groot schermquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
speelt er niemand hier pes09 op de pc ? of is dat alleen voor de elite mensen weggelegd ?
Daar was ie te klein voor denk ik ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet?Neem maar eens een slok van beide
[..]
Dattie er op mag gaan zitten
uhuquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik verbeter iedereen, zoals ik ook verbeterd wordt
whehehe dat zeiden wij ook meer dan eensquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
voor de mensen die zelfs te lui/dom zijn om naar pagina 1 te gaan en in de OP te kijkenquote:DIT IS HET TOPIC:
Waar mensen kots ziek worden van Papi.Chulo
Waar een nieuwe hype ontdekt is -> Vorm Schijten
Waar p00p zweedse chickies probeert te versieren via MSN
Waar bad-eendjes voor vibo's aan worden gezien.
Waar er op spelfouten wordt gecontroleerd
Waar het weer woensdag is.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
ja das te moeilijk voor mij... ik speel alleen maar Football Manager...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm voetbal spelen op een stoel vlak voor een schermpje of voetbal spelen achterover gezakt op de bank kijkend naar een groot scherm
Moeilijk moeilijk
yup maar wel illegaalquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
speelt er niemand hier pes09 op de pc ? of is dat alleen voor de elite mensen weggelegd ?
en op de PC heb je geen fps genoegquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mmm voetbal spelen op een stoel vlak voor een schermpje of voetbal spelen achterover gezakt op de bank kijkend naar een groot scherm
Moeilijk moeilijk
Hmmm geven we Papi huppeldepup niet te veel credits door hem in de OP te zetten..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor de mensen die zelfs te lui/dom zijn om naar pagina 1 te gaan en in de OP te kijken
Vind je het manage leuker dan gewoon voetballen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja das te moeilijk voor mij... ik speel alleen maar Football Manager...
dat vind ik weer te ingewikkeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja das te moeilijk voor mij... ik speel alleen maar Football Manager...
tijd voor een nieuwe pc dusquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk
Ohhhquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en op de PC heb je geen fps genoeg![]()
normaal met schietspellen zou ik dat niet gauw zien, maar met pes wel..
dat vind die makkelijkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vind je het manage leuker dan gewoon voetballen?
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tvquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc dus
Ja, dat vind ik meer een uitdaging... en dan niet met topclubs, maar met tobclubs... 5e divisie van Engeland enzo...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vind je het manage leuker dan gewoon voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |