dat hoeft nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie...
* LL gaat lijm halen om je ballen te lijmen
de buurmeisjequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingen
ohquote:
Daar hoort whiskey bij hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaar
oh ja, hoerenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingen
bier whiskey, ik zie het verschil nietquote:
* Moozzie gooit een Tock (tok, toc, toque, geen idee hoe je het schrijft) naar -madquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat hoeft nietwas spreekwoordelijk
![]()
* -Madskillz28TH beschermt gauw zijn ballen
in het kader van spelfouten verbeterenquote:
Ik bedoelde eigenlijk een paar chille stoelen, groot tv, ps3, pes2009, controllers etc etcquote:
kerel kan mie gooien hé, kerel jij moet pitcher worden of quaterbackquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie gooit een Tock (tok, toc, toque, geen idee hoe je het schrijft) naar -mad
oh jah, dat zou ook wel chill zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een paar chille stoelen, groot tv, ps3, pes2009, controllers etc etc
maarja dat van jou kan ook
hahahah een allochtoon gaan verbeteren hahahahhahh .....notquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in het kader van spelfouten verbeteren
dude, lees de OP eens voordat je meteen die mond opentrektquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah een allochtoon gaan verbeteren hahahahhahh .....not![]()
??quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel kan mie gooien hé, kerel jij moet pitcher worden of quaterback
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh jah, dat zou ook wel chill zijn
wat staat er dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, lees de OP eens voordat je meteen die mond opentrekt
maar jij gooit helemaal vanaf die kant, naar deze kantquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
??
De pitcher gooit toch ook
Ik denk eerder dat runx pichter moet worden die heeft hele getrainde armen las ik ergens
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahah een allochtoon gaan verbeteren hahahahhahh .....not![]()
... je klikt maar mooi even op pagina 1 vriendquote:
care bear, wel toevallig dat je die van mij paktquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dude, lees de OP eens voordat je meteen die mond opentrekt
Kut nu weet hij dat ik ook getrainde armen hebquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar jij gooit helemaal vanaf die kant, naar deze kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |