dudequote:
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
totdat ik iedere dag moest gaan
nja je krijgt er een vergoeding voor (soms) dus zag het als baantje
Vergeten je broek naar beneden te doen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:23 schreef Papi.Chulo het volgende:
ik wordt zo stront ziek van mezelf
doe es liefquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
wat loop je nou stoer te doen dikke vetklep
nee he! hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Runx het volgende:
[..]
je ava is niet veel waard meer mie jong
Als het een verplichting wordt is het niet meer leuk hequote:
Jullie wisselde soms van rolquote:nja je krijgt er een vergoeding voor (soms) dus zag het als baantje
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Mkejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dudei know
daarom poste ik ook...doh
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Runx het volgende:
[..]
je ava is niet veel waard meer mie jong
mezelf? geloof dat jij gek bentquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]kijk uit, zometeen gaat ie ook snijden
[..]what teh fak zijn hosti's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
ik wist niet dat apen konden praten ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
NEE JONG, die gast maakt me agressief gek
Jij mij ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
ik ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist niet dat apen konden praten ?
ait niggah, juh chillen met da boy, juh wait. Je moet gewoon je pokoe doen. Hosselen op strrrraaatquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
je kan wel meer dingen besnijden hoar dan alleen je edele delenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor je
easy there tigerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...
Tally, heb ik je al eens gezegd hoe veel ik van je hou?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...
Had het niet tegen jouquote:
neem me niet kwalijk hoorquote:
oh het was geen sarcastisch dank je.. sorrie, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar je had het wel ove mijn argument tegen hem
Zorg je middels je eigen opmerkingen zelf voorquote:
Ik snap er ook niks meer vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. veel te druk om dit te kunnen volgen
quote:
Hij zei bier, geen paardenzeikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
props voor die jon....grolsch ?
negers drinken geen bierquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN
Vind ik ook.. Dus opbokken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
wat een agressie in dit topic, weer is lief voor elkaar
paardenzeikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zei bier, geen paardenzeik
wat lul ik nou, ik drink helemaal geen bier![]()
Kijk dat is dan weer duidelijke taalquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kijk dat is dan weer duidelijke taal
Sorrie...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
paardenzeik, omfg
you're breaking my balls LL, you're breaking my balls
jij rookt toch nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaar
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |