je kan wel meer dingen besnijden hoar dan alleen je edele delenquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kom maar eens in dit hokje meisje, ik heb hie een lekkere lollie voor je
easy there tigerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...
Tally, heb ik je al eens gezegd hoe veel ik van je hou?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Donder dan op.. Ga dan een ander topic verzieken als hij je zo agressief maakt..... gek...
Had het niet tegen jouquote:
neem me niet kwalijk hoorquote:
oh het was geen sarcastisch dank je.. sorrie, verkeerd gelezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar je had het wel ove mijn argument tegen hem
Zorg je middels je eigen opmerkingen zelf voorquote:
Ik snap er ook niks meer vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef Crazy-p het volgende:
tvp.. veel te druk om dit te kunnen volgen
quote:
Hij zei bier, geen paardenzeikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
props voor die jon....grolsch ?
negers drinken geen bierquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN
Vind ik ook.. Dus opbokken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:28 schreef Papi.Chulo het volgende:
wat een agressie in dit topic, weer is lief voor elkaar
paardenzeikquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij zei bier, geen paardenzeik
wat lul ik nou, ik drink helemaal geen bier![]()
Kijk dat is dan weer duidelijke taalquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef Papi.Chulo het volgende:
BIER VOOR IEDEREEN
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kijk dat is dan weer duidelijke taal
Sorrie...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
paardenzeik, omfg
you're breaking my balls LL, you're breaking my balls
jij rookt toch nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaar
Nee hoor dan vergeten we nog een paar dingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nu nog een paar cubaanse sigaren erbij en ik ben helemaal klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |