en niet HDquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tv
eigenlijk wel maarjaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmmm geven we Papi huppeldepup niet te veel credits door hem in de OP te zetten..
Bij zoiets ben ik eens geweest.. Waarom eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daarboven op zitten
heb je hem echt ''gekocht'' of illegaal versie ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe pc dus
okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik meer een uitdaging... en dan niet met topclubs, maar met tobclubs... 5e divisie van Engeland enzo...
jij moet ook een nieuwe pc merk ik. ik heb 60fpsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en op de PC heb je geen fps genoeg![]()
normaal met schietspellen zou ik dat niet gauw zien, maar met pes wel..
een nieuwe pcquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij moet ook een nieuwe pc merk ik. ik heb 60fpsuiteraard met vsync aan
Tja je moet het leuk maken, door moeilijke uitdagingen te nemen.. Ik gebruik soms ook gewoon de editor om een team te maken met veel potentie en dan het hoogste te bereiken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat vind ik weer te ingewikkeld
ik heb em ook..had ik heel veel gespeeld, liep die vast..weg gamekon weer helemaal opnieuw..dan ben ik er klaar mee
gedownload. ik koop alleen spellen via steamquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je hem echt ''gekocht'' of illegaal versie ?
Ik heb me 3d-kaart echt gratis gehadquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je hem echt ''gekocht'' of illegaal versie ?
Jawel nu ineens weer welquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe debbs, heb je ook niks te doen op je nieuwe werk?
dan moet je echt wel hoge fps krijgen hoor. man ik speel op 1920x1200quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een nieuwe pcgek..ik heb mie een uber pc thuis staan
Lolquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ok, wie heeft nog meer aantal posts per pagina op 50 ingesteld ?
voor die mensen: ik heb gvd op elke pagina fipo![]()
kunnen we dan online ? ik heb pes ook op pcquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gedownload. ik koop alleen spellen via steam
nope... ik heb wel schrikbarend vaak de lapo op een pagina..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ok, wie heeft nog meer aantal posts per pagina op 50 ingesteld ?
voor die mensen: ik heb gvd op elke pagina fipo![]()
wat een eer deb, dat je je pauze voor ons opoffert...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel nu ineens weer welwhaha nee, maar hier heb ik meer te doen in ieder geval dan bij me vorige baas.
Alleen we hebben officieel een uur pauze in totaal verspreid over de dag. Maar meestal komt men
daar niet aan dus als het dan wel kan ga ik ff fokken
gestolenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb me 3d-kaart echt gratis gehad
nee met die gedownloade kan je niet online.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
kunnen we dan online ? ik heb pes ook op pc
ik zal niet weten hoeveel fps ik heb
ik heb een e600,geforce 8800gts 640 ram en 4gig ramen alles staat op hoog.
moet je niet zo lang bellen ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:ik krijg telefoon en hoppa, jullie zijn meteen 2 pagina's verder
Wat moet een ps3 met een aatjequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je echt wel hoge fps krijgen hoor. man ik speel op 1920x1200![]()
en bij de pc versie kan je de kwaliteit veel hoger schroeven dan de ps3.
bovendien heeft de PS3 geen AA
Ik zou het in me dagboek zettenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nope... ik heb wel schrikbarend vaak de lapo op een pagina..
waarom vraag je dat... je kan toch lezen... en klikken... dus lees dan elke pagina maar door en je komt er vanzelf achterquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Papi.Chulo het volgende:
en wordt er nog geroddeld over mij hier![]()
![]()
aha naisquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel nu ineens weer welwhaha nee, maar hier heb ik meer te doen in ieder geval dan bij me vorige baas.
Alleen we hebben officieel een uur pauze in totaal verspreid over de dag. Maar meestal komt men
daar niet aan dus als het dan wel kan ga ik ff fokken
ik heb altijd problemen met pes op de pc gehad. Ik kon nooit online. En nu met de PS3, hoppa, geen probleemquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met die gedownloade kan je niet online.
vroeger kon dat wel via hamachi of zoiets , kon je een netwerk via internet maken. en dan in het spel via lan met mekaar spelen![]()
moet je maar eens Fraps erop gooien, kan je zien hoeveel fps je hebt
lees ff terug luiequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Papi.Chulo het volgende:
en wordt er nog geroddeld over mij hier![]()
![]()
heb ik niet... maar nu had jij bij me de lapo... (ja ik heb maar 25 posts per pagina)quote:
Niet me hele pauze hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat een eer deb, dat je je pauze voor ons opoffert...
Het was het reisbureauquote:
jaja lach er maar om. ik mis het echt op de ps3. moet je de verschillen eens zien xbox360 en ps3 met gta4quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat moet een ps3 met een aatje
[ afbeelding ]
dan heb je er in principe wel verzendkosten voor betaald denk ik...quote:
aha naja het makat me ook echt niet uit hoeveel fps ik haal, ik zie het verschil niet echt tussen 50/60 etcquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee met die gedownloade kan je niet online.
vroeger kon dat wel via hamachi of zoiets , kon je een netwerk via internet maken. en dan in het spel via lan met mekaar spelen![]()
moet je maar eens Fraps erop gooien, kan je zien hoeveel fps je hebt
ik vind gta er op de ps3 beter uitzienquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja lach er maar om. ik mis het echt op de ps3. moet je de verschillen eens zien xbox360 en ps3 met gta4
waar gaan we heen danquote:
Nahja geen probleem?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd problemen met pes op de pc gehad. Ik kon nooit online. En nu met de PS3, hoppa, geen probleem
ik heb pes5 en 6 helemaal grijs gespeeld via internetquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb altijd problemen met pes op de pc gehad. Ik kon nooit online. En nu met de PS3, hoppa, geen probleem
oquote:
Ohw okeejquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb ik niet... maar nu had jij bij me de lapo... (ja ik heb maar 25 posts per pagina)
Anti-Aliasing >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasingquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind gta er op de ps3 beter uitzien
maar wat is een AA als ik vragen mag ?
Ik speel alleen Call of Duty: United Offensive online!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb pes5 en 6 helemaal grijs gespeeld via internetop de pc uiteraard
Welke verschillen? Door wat? AA??quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja lach er maar om. ik mis het echt op de ps3. moet je de verschillen eens zien xbox360 en ps3 met gta4
dat is konamiquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nahja geen probleem?
Ik kan me iets herinneren met p00p
ja dat is zo... maar kan ik dat aanpassen ofoz?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw okeejbij 25 moet je zo vaak van pagina wisselen
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan heb je er in principe wel verzendkosten voor betaald denk ik...
jij liever dan ik...quote:
ben jij die neger op dumpert? , met dit is a jonko ...kuchh uuuhh uuuh ?quote:
Ohw anti aliasingquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Anti-Aliasing >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing
Stomme konamiquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is konami
met gta was er niks aan de hand
ja dat ben ik hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ben jij die neger op dumpert? , met dit is a jonko ...kuchh uuuhh uuuh ?
Maar aangezien die kaart een gedeelte van het gewicht betrof en dus deel uitmaakte van de verzending, is die kaart dus ook deels verantwoordelijk voor de verzendkostenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks van
dit is een jonkoquote:
Sluit je PC dan aan op je TVquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tv
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is zo... maar kan ik dat aanpassen ofoz?
dat is alleen voor losers die geen gameconsole hebbenquote:
Hey mad ik ben je combo breakerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks van
of koop een betere monitor. mijn monitor is veel beter nl dan mn tv.quote:
slome kutgamequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
wie heeft er Gran Turismo 5 Prologue? en is het een beetje leuk ?
ja soms gaat het snel...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
dan ben je een half uur weg.. en dan zijn we er alweer bijna door heenlol
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
dan ben je een half uur weg.. en dan zijn we er alweer bijna door heenlol
ja, ik zag hetquote:
niet vergeten om dit keer weer te filmen héquote:
Ehm neej want de verzends kosten was een vaste prijs, en maakt niet uit hoeveel je dan besteltquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar aangezien die kaart een gedeelte van het gewicht betrof en dus deel uitmaakte van de verzending, is die kaart dus ook deels verantwoordelijk voor de verzendkosten
nee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
niet vergeten om dit keer weer te filmen hé![]()
ja neej daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heen
hmmm nog steeds 25 per pagina...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Maximum aantal berichten per pagina: [kan je zelf invullen]
nvidea geforce 2600 GTS 56quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
moet nieuwe vidkaart hebben welke raden jullie aan
Ik vond um tegenvallenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
wie heeft er Gran Turismo 5 Prologue? en is het een beetje leuk ?
, naja ik heb gt4 kapot gespeelt dus ik denk wel dat ik het leuk ga vindenquote:
jah maar jij hebt een gameconsole en bent nog steeds een loserquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is alleen voor losers die geen gameconsole hebben![]()
we zijn niet allemaal zoals jij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heen
o nee toch nie...quote:
omdat dat bericht de combo breaker wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik zag het
maar waarom quote je dat bericht ?
Race Driver Grid is meer mijn racegame.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
, naja ik heb gt4 kapot gespeelt dus ik denk wel dat ik het leuk ga vinden
yup die heb ik ook veel gespeeld, is echt een vette game , heb hem wel op pc gespeeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Race Driver Grid is meer mijn racegame.
wat is je budget ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
moet nieuwe vidkaart hebben welke raden jullie aan
GRID is HET racespel van de afgelopen jaren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Race Driver Grid is meer mijn racegame.
moet je die HQ mods eens proberen. dan wordt het gewoon levensechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
yup die heb ik ook veel gespeeld, is echt een vette game , heb hem wel op pc gespeeld
die knop zat verborgen...quote:
heul niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRID is HET racespel van de afgelopen jaren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |