Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan heb je er in principe wel verzendkosten voor betaald denk ik...

jij liever dan ik...quote:

ben jij die neger op dumpert? , met dit is a jonko ...kuchh uuuhh uuuh ?quote:

Ohw anti aliasingquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Anti-Aliasing >> http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-aliasing

Stomme konamiquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is konami
met gta was er niks aan de hand

ja dat ben ik hahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Runx het volgende:
[..]
ben jij die neger op dumpert? , met dit is a jonko ...kuchh uuuhh uuuh ?

Maar aangezien die kaart een gedeelte van het gewicht betrof en dus deel uitmaakte van de verzending, is die kaart dus ook deels verantwoordelijk voor de verzendkostenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks van

dit is een jonkoquote:

Sluit je PC dan aan op je TVquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niks mis met me pc, alleen dat scherm is lang niet zo groot als me tv

http://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja dat is zo... maar kan ik dat aanpassen ofoz?

lol
 lol

dat is alleen voor losers die geen gameconsole hebbenquote:

Hey mad ik ben je combo breakerquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik had alle onderdelen los daar besteld en ze hebben gewoon 1 verzend prijs, dus daar merkte ik niks van

of koop een betere monitor. mijn monitor is veel beter nl dan mn tv.quote:

slome kutgamequote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
wie heeft er Gran Turismo 5 Prologue? en is het een beetje leuk ?

ja soms gaat het snel...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
dan ben je een half uur weg.. en dan zijn we er alweer bijna door heenlol

Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Crazy-p het volgende:
dan ben je een half uur weg.. en dan zijn we er alweer bijna door heenlol

ja, ik zag hetquote:

niet vergeten om dit keer weer te filmen héquote:

Ehm neej want de verzends kosten was een vaste prijs, en maakt niet uit hoeveel je dan besteltquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar aangezien die kaart een gedeelte van het gewicht betrof en dus deel uitmaakte van de verzending, is die kaart dus ook deels verantwoordelijk voor de verzendkosten

nee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Runx het volgende:
[..]
niet vergeten om dit keer weer te filmen hé

ja neej daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heen

hmmm nog steeds 25 per pagina...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Maximum aantal berichten per pagina: [kan je zelf invullen]

nvidea geforce 2600 GTS 56quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
moet nieuwe vidkaart hebben welke raden jullie aan

Ik vond um tegenvallenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Runx het volgende:
wie heeft er Gran Turismo 5 Prologue? en is het een beetje leuk ?

, naja ik heb gt4 kapot gespeelt dus ik denk wel dat ik het leuk ga vindenquote:

jah maar jij hebt een gameconsole en bent nog steeds een loserquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is alleen voor losers die geen gameconsole hebben

we zijn niet allemaal zoals jij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Bijna he.. Niet helemaal.. Maar kijk uit.. Anders post je door slotjes heen

o nee toch nie...quote:

omdat dat bericht de combo breaker wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, ik zag het
maar waarom quote je dat bericht ?

Race Driver Grid is meer mijn racegame.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:55 schreef Runx het volgende:
[..]
, naja ik heb gt4 kapot gespeelt dus ik denk wel dat ik het leuk ga vinden

yup die heb ik ook veel gespeeld, is echt een vette game , heb hem wel op pc gespeeldquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Race Driver Grid is meer mijn racegame.

wat is je budget ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:54 schreef Friday12 het volgende:
moet nieuwe vidkaart hebben welke raden jullie aan

GRID is HET racespel van de afgelopen jaren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Race Driver Grid is meer mijn racegame.

moet je die HQ mods eens proberen. dan wordt het gewoon levensechtquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
yup die heb ik ook veel gespeeld, is echt een vette game , heb hem wel op pc gespeeld

die knop zat verborgen...quote:

heul niet...quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRID is HET racespel van de afgelopen jaren!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |