ik blijf stemmen... voor hetzelfde geld worden er een keer mensen wel wakker in dit land en zou er eens iets kunnen veranderen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
Ik ben geloof ik de enige in mijn familie die trouw stemt. De rest is al bevangen door het 'het is toch allemaal één pot natte gajes, daar in Den Haag'-virus.
Halfvol, halfleeg, de keuze is aan jezelf.
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dementor het volgende:
Wat mij betreft mag je alleen stemmen als je het partijprogramma hebt doorgenomen van de partij waar je op stemt.
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?
Ik bekijk globaal de standpunten, doe de kiestest op internet en negen van de tien keer kom ik bij dezelfde linkse partij uit.
En maak zo'n test dan verplicht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.
Dat is een R&P topic!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef dieenebart het volgende:
Naief op internet: een vloek of een zegen?
Voor de zekerheid
Nou precies dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe wil je dat controleren? Iedereen eerst een meerkeuzetoets laten maken?
Ik bekijk globaal de standpunten, doe de kiestest op internet en negen van de tien keer kom ik bij dezelfde linkse partij uit.
Yep. Past helemaal binnen de P van R&P.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
Wat? De relatie tussen internet en je innerlijke ikzelfonderbewustzijnshouding?
Juist!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou precies dat dus.
En daarnaast, ik wil helemaal niet zonder het (naieve) geloof dat dingen beter kunnen worden.
tis alleen zo kut dat de partijprogramma'' soms goed overkomen maar dan weer een hele nastie set andere meuk in zich hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:58 schreef Dementor het volgende:
Wat mij betreft mag je alleen stemmen als je het partijprogramma hebt doorgenomen van de partij waar je op stemt.
wat hij zegt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind dat niet eens zo'n heel gek idee.
Goedemorgen Frits!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jeuj, een politieke discussie...![]()
Koffie!!!!!![]()
Ik ben een tijdje bezig geweest met de oprichting en inrichting van juist zo'n partij. Minder geld naar defensie, meer kwaliteit in de zorg, seculiere overheid. Ik weet zo gauw niet of we ook iets met/tegen dierenmishandeling hadden, maar daar waren we ook wel uitgekomen. Tis jammer dat het er niet erg van komt, maar ons probleem is zeker niet uniek. De grote partijen houden vast aan hun eigen kliekje, en maken het de nieuwkomers moeilijk. Er zijn misschien wel honderd kleine partijtjes die allemaal goede iedeeën hebben, maar geen geld en een veel te kleine achterban.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis alleen zo kut dat de partijprogramma'' soms goed overkomen maar dan weer een hele nastie set andere meuk in zich hebben.
Laat ik bijvoorbeeld de door iedereen op dit moment als meest extreme doen, de pvv... van mij hoeft niet iedereen het land uit en die kruistocht tegen islamisering hoeft heel niet zo extreem, maar de partij heeft bijvoorbeeld ( weet het ff niet letterlijk maar kwam neer op : )
geen taakstraffen maar minimale straffen en minimale straffen voor dierenbeulen omhoog, nah dat vind ik dan weer best goede punten.
Ik vind trouwens de antillen wegdoen ook niet stom...
Ik zit eigenlijk op een partij te wachten die belastingverlaging gaat mogelijkmaken door minder geld in apaches en jsfjes te pompen,
of de andere uiterste, groen links.. pro-abortus, toppie, tegen verlenging afghanistan, super!, ideeen over vrijheid van meningsuitting en de grondwet prima! maar groen links heeft weer butt standpunten over de antillen, en over overheidgeld in allemaal vage subsidiepotjes proppen...
en zo kun je wel doorgaan..
natuurlijk, maar mensen kunnen zo verschrikkelijk beschadigd worden op internet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Juist!
Weet je, als ik dat niet meer zou geloven dan ben ik mezelf ergens kwijtgeraakt want het is wel wie ik ben.
Dus ik wil altijd zo blijven. Daarmee ben ik niet goed of slecht, dat ben ik.
Nepotisme.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje bezig geweest met de oprichting en inrichting van juist zo'n partij. Minder geld naar defensie, meer kwaliteit in de zorg, seculiere overheid. Ik weet zo gauw niet of we ook iets met/tegen dierenmishandeling hadden, maar daar waren we ook wel uitgekomen. Tis jammer dat het er niet erg van komt, maar ons probleem is zeker niet uniek. De grote partijen houden vast aan hun eigen kliekje, en maken het de nieuwkomers moeilijk. Er zijn misschien wel honderd kleine partijtjes die allemaal goede iedeeën hebben, maar geen geld en een veel te kleine achterban.
Lees dit maar eens:
http://www.queeste.eu/jongkind/?Artikelen:De_illusie_van_democratie
Ik stem ook niet meer.
't Is een grote incestueuze kliek!quote:
Ja, dat weet ik en ik ben ook zo naïef dat ik me niet voor kan stellen dat je mensen zo wilt beschadigen, dat je het zo serieus neemt. Mensen weten niet eens van elkaar hoe ze eruit zien maar die haat wat er gekoesterd kan worden. Schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
natuurlijk, maar mensen kunnen zo verschrikkelijk beschadigd worden op internet.
en in de Sc is een soort sociale controle, en wie liegt valt altijd door de mand.
Je zal het wel niet zo bedoelen (quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Door het leven gaan als de eeuwige criticaster zonder enige invloed om dingen te kunnen veranderen is ook geen pretje denk ik.
Watbenjestilwaardenkjeaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
zeg....al 17 minuten geen post... isser iets? waar denk je aan?
iedereen zit op topic die dieeene net geopend heeft..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:
zeg....al 17 minuten geen post... isser iets? waar denk je aan?
Ik las roelstoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:48 schreef Aagjekat het volgende:
mijn keuken loopt onder water
mijn truus gooit water uit de deur in plaats van in rioolstelsel
dweilen...
erg he,,,quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje, maar gaat allemaal verder wel goedkomen.
Lekker zootje daar in Spanje he?
Maar ik las dat het parceel een piligono is, dan zijn de gegevens toch op te vragen bij de gemeente van die finca?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:52 schreef Aagjekat het volgende:
[..]
erg he,,,
makelaars, notaris, etc...hoe je er ooit een huis moet kopen..
ben bang dat dit huis niet doorgaat, dochter gaat vandaag of morgen naar gemeentehuis,,
maar ik zie het niet meer zitten,,,eerst de boel legaliseren., daarna advocaat, om te kijken welke schulden er open staan, want die zijn niet op persoon , maar op eigendom,
wat dat betreft , leven we in Nederland in een gezegend landje..
mooi, dat je de problemen opgelost hebt..
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.quote:
makelaar heeft al toegegeven dat het illegaal is..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik las dat het parceel een piligono is, dan zijn de gegevens toch op te vragen bij de gemeente van die finca?
Da's niet erg. Ben ik ook. Retenieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.
whaha, nu liet je mij op jouw fobo klikkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben behalve sceptisch ook nieuwsgierig.
En dat is Wahaha omdat?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
whaha, nu liet je mij op jouw fobo klikken
nou zo nieuwsgierig... ik zie jouw typen fobo en als automatisme klik ik direct op de jouwe.. vonnet wel een vage reactie van mijn handen!quote:
Oh zo!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou zo nieuwsgierig... ik zie jouw typen fobo en als automatisme klik ik direct op de jouwe.. vonnet wel een vage reactie van mijn handen!
wel leuk dat je er nu ook echt een foto in hebt staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh zo!![]()
Ik vergeet heel vaak dat die dingen er zitten. Of om te kijken in de mijne.
hihihi een pvv stemster!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
Dat was een daverend succes.![]()
Ik ga stemmen op de partij die tegen flitsen is.
Ach welja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel leuk dat je er nu ook echt een foto in hebt staan
Ja! Vlak na jou poste IQM/Bupatih en vandaag is het helemaal druk. Relatief dan, want mijn fobo slaapt het grootste deel van de tijd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb ik weer 's een trend gezet?
same here... daarom heb ik nu een ava van een volstrekt onbekende kerel ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach welja.Nu nog even een meer recente. Ik vind mijn eigen foto's toch nooit leuk.
Staat er niet een enorme laag water op het ijs?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
Dat was een daverend succes.![]()
Ik ga stemmen op de partij die tegen flitsen is.
kdeed net voor de zekerheid ff een rondje langs de sites van de partijen... maar de pvv heeft zo'' flasdingetje op de front waarop ik geloof hero brinkman zegt: politie minder bekeuren en meer boeven vangenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, echt? Zijn die tegen?
Waar kan ik stemmen???
Ja, ik word zo vaak geflatst dat ik ervoor moet gaan sparen maar nu heb ik wel cruisecontrol, die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Staat er niet een enorme laag water op het ijs?
En ban ja geflatst?
Toch ben ik teugen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik hab mijn bekeuging banne.
Maar zeuvenetwantij eugo!
Wal erjens andergs jeflatst maag joed, dah maak dan nie uit hea!
Zeuvenetwantij euro as een sjeintje!
Dat zijn kunstschaatsen. Die zijn voor mensen die special zijn. Goed strak ingesnoerd enzo anders raken mijn enkels alleen het ijs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, da's best knap. ALhoewel de schaatsen van mijn hubbie na tien jaar niet te hebben geschaatst toch best scherp van zolder kwamen.![]()
Ik heb geen schaatsen. Ik zou ze moeten gaan kopen maar de wegen zijn niet begaanbaar. En tegen de tijd dat dat lukt is mijn geld op of het ijs weg.En ik heb zulke slappe enkels. Dus ik moet van die gehandicaptenschaatsen.
Noe, da valt indejdoat ejg mie. Kan je gewoan doog blieve rijjequote:Op woensdag 7 januari 2009 15:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik hab mijn bekeuging banne.
Maar zeuvenetwantij eugo!
Wal erjens andergs jeflatst maag joed, dah maak dan nie uit hea!
Zeuvenetwantij euro as een sjeintje!
Ja, ik ook.quote:
Ja! Donderdag!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Noe, da valt indejdoat ejg mie. Kan je gewoan doog blieve rijje
Als je zovaak geflitst wordt sturen ze gewoon elke maand een bon, prikken ze zelf een tijd en lokatie denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef Noek het volgende:
Maar volgens mij reed ik op 29 december niet op de Industrieweg om 12.55 uur. Dat was in mijn vakantie. Dat kan niet! Ik was pas om 14.00 uur in de kleren.
Ik breek echt twee polsen denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:23 schreef CarOnline het volgende:
Ik ga niet schaatsen, ik heb er een schurft hekel aan, ik haat de sneeuw en laat er nou hier 10 cm in de tuin en omstreken liggen![]()
Ik vind kou vreselijk en het volgende land waar we naar toe verhuizen is Bonaire![]()
Of Miami.
Preventief. Da's wel attent van ze. Misschien krijg ik straks aan het eind van het jaar wel geld terug!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je zovaak geflitst wordt sturen ze gewoon elke maand een bon, prikken ze zelf een tijd en lokatie denk ik.
Iedereen die meerderjarig en handelingsbekwaam is, mag stemmen. En als iemand op de PvdA wil stemmen omdat Mark Rutten zo'n nette man is, dan mag dat gewoon. Wordt wél even zoeken, in het stemhokje, maar uiteindelijk komt het goed.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:04 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En maak zo'n test dan verplicht.
Zwolle toch? En volgende week toch he, want dan heb ik overblijf en vervanging voor klaarover enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Donderdag!
Waar gaan we naar toe?
Vroeger vond ik het heel leuk, had zelfs hoge norenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik breek echt twee polsen denk ik.Met kunstschaatsen gaat het heul best moet ik zeggen.Maarja, da's geen schaatsen zeggen al die Friezen tegen mij.
![]()
ANTI-FRIES
Als Holland winters is getooid
en wij van kou welhaast verrekken,
blijkt Friesland dichtbevolkt met gekken,
die 's winters gekker zijn dan ooit.
De maffe koppen, strak gelooid,
ontspannen plots in losser trekken
terwijl zich rond de stuurse bekken
een soortement van glimlach plooit.
In onverstaanbare gesprekken
worden dan praatjes rondgestrooid
die ijdele verwachting wekken.
Totdat de goden, als het dooit,
de hoop der dwaze halzen nekken.
Nee, de Elfstedentocht komt nooit!
Driek van Wissen
Ja ik vind het goed!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zwolle toch? En volgende week toch he, want dan heb ik overblijf en vervanging voor klaarover enzo.
Vrijdag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik vind het goed!
Ja, niet morgen maar die week daarop!
Of vrijdag is eigenlijk beter!
Want dan kunnen we lekker over WIDM speculeren
Leuk! Have fun jullie twee!quote:
Oh jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijdag?
Als je maar wel op tijd de trein pakt dan, want we moeten ook nog siggies kopen.
Ja light is goed. Het lukt redelijk om er af te blijven, dus ook lights knallen er dan best lekker in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Is light ook goed trouwens?
Donderdag dus.
Is ook beter ivm de overblijf en het klaaroverschap van de buuv
Nou als je gezellig ook naar Zwolle rijdt kan je bij ons aanschuiven bij de koffie met gebak, het winkel gedeelte én de lunch!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Leuk! Have fun jullie twee!
Ondertussen breek ik mijn hoofd. Wat deed ik daar dan en waar ging ik dan heen?
Ja die had ik van de week en die vond ik wat beter te pruimen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja light is goed. Het lukt redelijk om er af te blijven, dus ook lights knallen er dan best lekker in.
Kan ik niet. Dan is het net het uitje van het jaar. Winkelen en uit eten in Groningen met een vriendin.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou als je gezellig ook naar Zwolle rijdt kan je bij ons aanschuiven bij de koffie met gebak, het winkel gedeelte én de lunch!![]()
![]()
Hoe lang moet je pony zijn voordat ie lang is? Een meter? De mijne is een maandje geleden nog bijgeknipt (jaja, je kan niets bijknippen, maar you drift my catch) en hangt nu al weer zeer irritant voor mijn ogen, dus is in een sort of lok veranderd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
Maar geeft niks want mijn pony is nog niet lang.
Wáár niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:44 schreef Noek het volgende:
Ik was het NIET!! Ik was daar ook helemaal niet!!
De industrieweg Gertquote:
Ik heb hem al wel in een lok, zo schuin maar ook dat is niks. Over een jaar of twee ga ik weer nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang moet je pony zijn voordat ie lang is? Een meter? De mijne is een maandje geleden nog bijgeknipt (jaja, je kan niets bijknippen, maar you drift my catch) en hangt nu al weer zeer irritant voor mijn ogen, dus is in een sort of lok veranderd.
Ow.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik niet. Dan is het net het uitje van het jaar. Winkelen en uit eten in Groningen met een vriendin.
Dat doe ik anders nooit!Maar geeft niks want mijn pony is nog niet lang. Maar veel plezier en maak foto's!
Goeiemiddag.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:50 schreef Noek het volgende:
Om 12.55 uur op de Industrieweg, 29 december 2008!
Ik snap het nog ste...... ooooooooooooo, de bon voor te hard rijden!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De industrieweg GertWel een beetje opletten
![]()
* ook even gaat peepenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Wat is mijn fobo opeens in zwang.
Je lijkt Fluitert welquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Noek, ik heb even teruggekeken en zag dat je die dag vuurpijlen had gekocht. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
[RLS SC #055] Waar Caroo kleur gaat bekennen?
Heb jij stro op je vloer liggen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb m'n schaatsen ook weer teruggevonden.
Die dingen heb ik al meer dan 25 jaar en ijzers zijn nog vlijmscherp, dat beetje roest schaats je er zo vanaf.
En ze moeten ff gepoetst.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde ook niet dat je een test moet doen om op een bepaalde partij te stemmen. Juist een test om te bewijzen dat je begrijpt waar je voor gaat stemmen. Dat iedereen weet hoe een kabinet is opgebouwd, en wat de functie van de Tweede Kamer is. En waarom geen enkele partij met Wilders wil samenwerken. gewoon, de standaard info dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Iedereen die meerderjarig en handelingsbekwaam is, mag stemmen. En als iemand op de PvdA wil stemmen omdat Mark Rutten zo'n nette man is, dan mag dat gewoon. Wordt wél even zoeken, in het stemhokje, maar uiteindelijk komt het goed.
Je gaat toch als staat niet bepalen wat geldige motivaties zijn voor het uitbrengen van een stem.
Weet je wáár je wat aan moet doen met je nieuwe partij? Heb net 44 euro voor verlenging van het rijbewijs neergelegd. Misselijke graaierts! Allemaal!!!
En daar heeft het alles mee te maken, alleen was ik de passagier. Naast die man die altijd zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag.
Noek, ik heb even teruggekeken en zag dat je die dag vuurpijlen had gekocht. Heeft het daar misschien iets mee te maken?
[RLS SC #055] Waar Caroo kleur gaat bekennen?
Ik kan dat dan gewoon niet uitstaan en moet het gewoon weten. Dus ga ik op zoek, je weetzzzzz.quote:
En je hebt veters nodig!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb m'n schaatsen ook weer teruggevonden.
Die dingen heb ik al meer dan 25 jaar en ijzers zijn nog vlijmscherp, dat beetje roest schaats je er zo vanaf.
En ze moeten ff gepoetst.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij stro op je vloer liggen?
Ik heb geen excuus meer. Ik ga me verzuipen in uren.
Wahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef noekje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik lurk al wel heel lang hoor.
![]()
Je bent mijn laatste voyeur.quote:
Ik vind het de moeite van het reageren niet waard, met je advocaat-van-de-duivel-argumentenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Maar mensen stemmen toch op een partij, een standpunt, een persoon of voor mijn part(ij) omdat de familie van oudsher op die partij stemt? Wat doet het er dan toe of je wel of niet weet hoe het kabinet is opgebouwd, hoeveel leden de Eerste en Tweede Kamer tellen en van welk stof de stoelen zijn gemaakt?
Ik vind het betutteling.
Niks advocaat van de duivel. Zo zie ik het.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:05 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het de moeite van het reageren niet waard, met je advocaat-van-de-duivel-argumenten
Ja, en is hier moeilijk aan te komen, want moeten veters in van 180-200 cm.quote:
Advocaat van de duivel!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks advocaat van de duivel. Zo zie ik het.
Ik denk dat ik het met je eens ben, maarreh... hompmongeaulen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel!
Zolang mensen niet weten waar ze op stemmen en dus maar stemmen op een hoofd of naamsbekendheid of andere door mij geopperde redenen zullen steeds dezelfde hompmongeualen die nu dit land afbreken, en er een streng christelijk jaren 50 pretpark van bouwen vol met onaardige belastingen ten goede van gelovige nietwillenden hun gang kunnen blijven gaan. Ze krijgen de stemmen toch wel binnen op een presenteerblaadje. Als mensen het recht hebben om te stemmen dan zie ik het als een plicht dat ze weten waarom wel of niet op bepaalde partijen!!!
En ik vind dat een belediging voor de democratie.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Maar mensen stemmen toch op een partij, een standpunt, een persoon of voor mijn part(ij) omdat de familie van oudsher op die partij stemt? Wat doet het er dan toe of je wel of niet weet hoe het kabinet is opgebouwd, hoeveel leden de Eerste en Tweede Kamer tellen en van welk stof de stoelen zijn gemaakt?
Ik vind het betutteling.
Dus je moet examen doen om te mogen stemmen? Gaat mij te ver. Het is dermate een basisrecht in een democratie, dat ik daar geen gedoe tussen wil hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je een test moet doen om op een bepaalde partij te stemmen. Juist een test om te bewijzen dat je begrijpt waar je voor gaat stemmen. Dat iedereen weet hoe een kabinet is opgebouwd, en wat de functie van de Tweede Kamer is. En waarom geen enkele partij met Wilders wil samenwerken. gewoon, de standaard info dus.
Daten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:02 schreef noekje het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier. Ik lurk al wel heel lang hoor.
![]()
Dus het is een belediging voor de democratie als je iedereen laat stemmen ongeacht zijn kennis van de staatsinrichting? Aparte gedachtengang.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik vind dat een belediging voor de democratie.
Ja maar dat ben ik allang weer vergeten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je moet examen doen om te mogen stemmen? Gaat mij te ver. Het is dermate een basisrecht in een democratie, dat ik daar geen gedoe tussen wil hebben.
Zie je het voor je? "U lijkt maar niet te kunnen onthouden dat ministers niet in de Tweede Kamer zitten maar in de regéring. U krijgt geen stembriefje. Probeert u het over twee jaar nog eens."
Trouwens: ik vind óók dat burgers bijgebracht moet worden hoe volksvertegenwoordiging in elkaar steekt, maar op middelbare scholden wordt al staatsinrichting gegeven.
Nee het is een belediging voor de democratie als voor de wet iedere meerderjarige mag stemmen maar niet in een dusdanige positie is om in alle vrijheid een keuze te maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus het is een belediging voor de democratie als je iedereen laat stemmen ongeacht zijn kennis van de staatsinrichting? Aparte gedachtengang.
Dus jij vindt dat die vrijheid vergroot wordt door een verplicht stem-examen af te leggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het is een belediging voor de democratie als voor de wet iedere meerderjarige mag stemmen maar niet in een dusdanige positie is om in alle vrijheid een keuze te maken.
Het gaat er mij gewoon om dat men de kernpunten uit het partijprogramma moet hebben doorgenomen alvorens men stemt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat die vrijheid vergroot wordt door een verplicht stem-examen af te leggen.
IK VERTROUW WOUTER BOS GEWOON WEL EN DE REST NIET.
En dat zou dan niet meer mogen, omdat datr geen geldige reden is om te stemmen?
Nee, stemmen moet alleen voor het verheven volk zijn, die echt (denken te!) wéten waarop ze stemmen?
Niet in mijn land. Ik vind dat eng.
Ik ben het er natuurlijk ook wel mee eens hoor, dat stemmen op basis van een partijprogamma wat nozeler is dan stemmen vanwege iemands kleur ogen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het gaat er mij gewoon om dat men de kernpunten uit het partijprogramma moet hebben doorgenomen alvorens men stemt.
Het gaat namelijk om de instemming van het volk en je moet als kiezer wel weten waar je mee instemt.
Ik heb liever een bewuste kiezer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het er natuurlijk ook wel mee eens hoor, dat stemmen op basis van een partijprogamma wat nozeler is dan stemmen vanwege iemands kleur ogen.
Het verplícht stellen om eerst allerleii basiskennis te bestuderen en hiervoor een examen af te moeten leggen voordat je mag stemmen, vind ik echter griezelig, het is een aantasting van het grondrecht dat iedere meederjarige burger heeft om te mogen stemmen. Dat grondrecht moet m.i. zo toegankelijk mogelijk worden gehouden.
Ga maar op de bar staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:52 schreef Smash-it het volgende:
Kom net binnenvallen, het serieuze uurtje is begonnen zie ik! Waar zijn de tampons en wodka?
quote:
Ik ook. Maar niet ten koste van de vrijheid om te mógen kiezen zonder een staatsexamen af te leggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever een bewuste kiezer.
En anders is er nog altijd een alternatieve stem methode.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zo'n mooie sleeve om je arm.
http://www.acapela.tv/good-old-times-bbe35ef20b3b.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:53 schreef Dementor het volgende:
Ga maar op de bar staan.
De ober komt zo bij u.
Dan moet je nog wel kunnen lezen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef Dementor het volgende:
En anders is er nog altijd een alternatieve stem methode.
Gaat dat lukken denk je?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.acapela.tv/good-old-times-bbe35ef20b3b.html
Wat eten we vandaag?![]()
http://www.acapela.tv/Sam-1-bbe3612f75879quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.acapela.tv/good-old-times-bbe35ef20b3b.html
Wat eten we vandaag?![]()
We zijn gewoon dombo's, snap dat dan.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.acapela.tv/Sam-1-bbe3612f75879
Rijst,kip,groentjes.
Hehe..quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef beequeen het volgende:
Ik stem op Geert omdat zijn haar zo leuk zit.![]()
Klinkt goed. Kook ze Juud.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:04 schreef Dementor het volgende:
http://www.acapela.tv/Sam-1-bbe3612f75879
Rijst,kip,groentjes.
wat willen ze precies doen? Is er nog een site met wat achtergrondinfo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ze er over doen.
http://registratie.powned.tv/geenstijl/index.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
wat willen ze precies doen? Is er nog een site met wat achtergrondinfo?
Het is Bart ook gelukt. Waarom GS niet?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang ze er over doen.
http://registratie.powned.tv/geenstijl/index.html
1: Vanuit wiens optiek?quote:Wij gaan Stijlloze Televisie en Radio maken. Verder zeggen we nog niks. Maar de volgende vijf punten willen wij sowieso verwezenlijken:
1: Introductie van een fair and balanced actualiteitenprogramma
2: Brengen van Nederlands drama zonder boodschap
3: Bevordering van beschaafd bloot
4: Er komen omroepsters! (Manon, je hebt ons nummer)
5: Call-tv (gratis) met reaguurders
Oh maar het gaat zo ook wel lukken hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is Bart ook gelukt. Waarom GS niet?
En Bart mocht nog hartelust reclame maken op Veronica (toen zélf nog een publieke omroep)quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar het gaat zo ook wel lukken hoor.
Ik gok dat ze aan het eind van de week al voldoende leden hebben.
Thx. Best wel grappig en ik denk ook zeker wel dat ze het gaat lukken. Heb alleen echt niks met GS, vind BNN een stuk leuker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:21 schreef Dementor het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_publieke_omroe.html
Sjees wat eet jij vroeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Aagjekat het volgende:
bloeemkool, aardappels en gepaneerde schnitzel...
en hele bord weggegooid, het vlees was niet te eten en toen ik goed keek, dacht ik, zit er nu een vliegje in de bloemkool
en daar werd ik zo misselijk van,,,dat het in de prullenmand belandde.
Ik vind het zo'n stelletje kutmongolen daar bij GS.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Thx. Best wel grappig en ik denk ook zeker wel dat ze het gaat lukken. Heb alleen echt niks met GS, vind BNN een stuk leuker.
Heaumeau!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n stelletje kutmongolen daar bij GS.
Corpsgebral op internet en nu op tv.![]()
Laat maar
Alleen de temperatuur moet nog wat omhoog!quote:
Ken je nie schaatse?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen de temperatuur moet nog wat omhoog!
Neequote:
Vandaag de laatste zaken afgehandeld mbt de vakantie in Viva España.. Helemaal rond nu. Daar gaat je gevoelstemperatuur ook wel van omhoog. Voorpret riules.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Alleen de temperatuur moet nog wat omhoog!
Op korte termijn? Even flink schaituh.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Coos het volgende:
Maar om on topic te blijven, wat ga je eten Bart?
Ik neem denk een balansdag. Ik zit een beetje verstopt en voel me als in de negende maand van m'n zwangerschap. Iemand trouwens nog tips wat ik daar aan kan doen? Geen lange termijn oplossingen graag.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:07 schreef Coos het volgende:
Maar om on topic te blijven, wat ga je eten Bart?
Ik neem denk een balansdag. Ik zit een beetje verstopt en voel me als in de negende maand van m'n zwangerschap. Iemand trouwens nog tips wat ik daar aan kan doen? Geen lange termijn oplossingen graag.
Of doe een klysmakuur a la Brard.quote:Het is gezond om vezelrijke voeding te eten. Dit werkt prikkelend op de darmen en bevordert daardoor de stoelgang. Vezelrijke producten zijn volkoren , rogge , bruin , krenten en rozijnenbrood. Ook grove graanproducten zoals gort, havermout, boekweit, muesli, tarwekiemen en zemelen zijn rijk aan vezels. Dit geldt ook voor zilvervliesrijst, dadels, vijgen, noten, pinda's, sesam en maanzaad en peulvruchten (witte en bruine bonen, kapucijners en linzen). Gedroogde en geweekte zuidvruchten als abrikozen, krenten, pruimen, rozijnen en tutti frutti zijn eveneens vezelrijk.
Sommige voedingsmiddelen kunnen een laxerende werking hebben. Voorbeelden hiervan zijn karnemelk, yoghurt, stroop, ontbijtkoek, vocht van geweekte zuidvruchten, rozenbottelsiroop of sinaasappelsap.
Als u te zwaar bent, kunt u beter geen noten, pinda's, dadels, vijgen, stroop en ontbijtkoek eten. Deze voedingsmiddelen bevatten namelijk veel calorieën.
Ik las even Bartquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Of doe een klysmakuur a la Brard.
Ik moet nog boeken. Vriendin heeft geouwehoer over de periode op het werk. Ik zei zeg maar dat het vanwege mijn werk niet anders kan dan van half juli tot half augustus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vandaag de laatste zaken afgehandeld mbt de vakantie in Viva España.. Helemaal rond nu. Daar gaat je gevoelstemperatuur ook wel van omhoog. Voorpret riules.![]()
Het duurt alleen nog vijf maanden.![]()
Snert!
Maar even zonder dollen. Ik heb gedroogde pruimen in de week staan maar dat duurt nogal lang voordat ze zacht zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Of doe een klysmakuur a la Brard.
Dan ga je toch voor een van de andere suggesties? Of maak een pan snert of chili con carne.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:23 schreef Coos het volgende:
Maar even zonder dollen. Ik heb gedroogde pruimen in de week staan maar dat duurt nogal lang voordat ze zacht zijn.
Dan kan ik morgen m'n petje niet meer op.quote:
Slaap je ondersteboven dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan kan ik morgen m'n petje niet meer op.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Die heeft toch niemand meer in huis, gekkie
Oh dat heb ik gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Beetje in navolging van Maarten van Rossem vanavond op Ned 2 : VPRO's Import: Jesus Camp.
Is er sprake van godsdienstonderwijs of regelrechte hersenspoeling in de Amerikaanse evangelische zomerkampen? Jesus Camp volgt de kinderen Levi, Rachael en Tory naar Kids on Fire, een zomerkamp in Devil's Lake, North Dakota. Een kinderkamp met serieuze bijbelstudie. Hier leert pastor Becky Fischer kinderen vanaf zes jaar hoe ze goede soldaten van 'Jezus' leger' worden. Fisher wil dat jonge Amerikaanse mensen hun leven net zo radicaal aan Jezus geven als jonge mensen in Pakistan, Israël en Palestina voor hun geloof doen. Onder de leerlingen van het Jezus zomerkamp, bevindt zich onder anderen Levi, een twaalfjarige jongen, die predikant wil worden en van huis uit vertrouwd is met het fundamentalistische christelijke gedachtegoed. In het kamp leren kinderen met 'bijbelse tongen' te spreken en luisteren ze naar christelijke rapmuziek. Ook worden ze gemanipuleerd om George W. Bush te zegenen. De evangelische christelijke gemeente heeft in Amerika meer dan 30 miljoen leden en bepaalt grotendeels de nationale conservatieve opvattingen ten aanzien van homoseksualiteit, abortus en de Midden-Oosten politiek. Heidi Ewing en Rachel Grady vinden het hoog tijd, dat de Amerikanen wakker worden en tot zich door laten dringen dat deze evangelische beweging niet zo onschuldig is als het lijkt
Die naam van dat kamp ook echt, Kids on Fire. Had zo een aflevering van Southpark kunnen zijn.
Goh, lekker luchtig! Hoe laat? Ivm te lam om te zoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:10 schreef Smash-it het volgende:
Beetje in navolging van Maarten van Rossem vanavond op Ned 2 : VPRO's Import: Jesus Camp.
Haha, luchtigheid alom. Half 12 volgens mij pas.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Noek het volgende:
Goh, lekker luchtig! Hoe laat? Ivm te lam om te zoeken.
Oh, dan kijk ik wel Uitzending Gemist morgen. Dat is toch geen tijd voor zo'n serieus onderwerp?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Smash-it het volgende:
Haha, luchtigheid alom. Half 12 volgens mij pas.
Oh! Gelukkig is er uitzending gemist.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, luchtigheid alom. Half 12 volgens mij pas.
Bontkraag!quote:
Nee, dan lig je in bed passages over te slaan omdat het te gruwelijk is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik wel Uitzending Gemist morgen. Dat is toch geen tijd voor zo'n serieus onderwerp?
Ja dat is toch een prachtig ventje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh! Gelukkig is er uitzending gemist.
Hè Dementor, met je rijdende rechter. Vertel!
Ja en zij is een graftak! Klaar. Ik wist het!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is toch een prachtig ventje?
En jij mag het vertellen want ik zag dat topic pas later.
Ik heb het boek besteld bij ECI. Ga ik spijt krijgen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Noek het volgende:
Nee, dan lig je in bed passages over te slaan omdat het te gruwelijk is.
Nee maar niet gaan googlen, dat heeft mij geen goed gedaan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het boek besteld bij ECI. Ga ik spijt krijgen?
Ja, ik snap dat. Ondanks dat ik die foto's van Sharon op de onderzoekstafel en haar en alle andere vermoorde mensen in en om het huis hier in diverse boeken heb staan. Net als die van de LaBianca's, compleet met vork in buik. Die beelden zien maakt het verhaal opeens toch wel heel tastbaar echt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Noek het volgende:
Cc, weet je dat ik ook had gegoogled op Sharon Tate en die foto's heb bekeken, dat had ik niet moeten doen, vorige week. Daarmee is het fictie-gedeelte opeens weg, ook al is het dat wel. Snap je?
Heb het net gezien btw.. Vond het een irritant kind. 10 jaar oudquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Het had familie kunnen zijn.
ohwman hou op schei uit, wat heb ik gelachen op het gastenboek van papendrecht, stel mongolen met dat ventje bashen! Dat wijf moet een kruis op d'' voorschedel!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat is toch een prachtig ventje?
En jij mag het vertellen want ik zag dat topic pas later.
Heb ik gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Het had familie kunnen zijn.
* Dementor heeft zulke neven en neefjes.
http://player.omroep.nl/?aflID=8589906
Ik vond dat wijf met die enorme wallen nog irritanter.. Die kleine staat strax als hij 16 jaar is omdat er geen tering te doen is de buurt te verzieken.. en waar is de hangplek.. psies.. bij dat wallenmokkel voor de deur...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het net gezien btw.. Vond het een irritant kind. 10 jaar oudMaar aan de andere kant denk ik dat we dat gastje over 15 jaar weer zien.. Jemig wat een lef !!!
![]()
Moest er echt om lachen
Fijn! En het is echt waar hoor, dat ik elke avond uit jouw boek lees. Niet dat ik me anders voordoe ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat. Ondanks dat ik die foto's van Sharon op de onderzoekstafel en haar en alle andere vermoorde mensen in en om het huis hier in diverse boeken heb staan. Net als die van de LaBianca's, compleet met vork in buik. Die beelden zien maakt het verhaal opeens toch wel heel tastbaar echt.
Maar dat is het natuurlijk ook.
Maar, empathisch als ik ben, voel ik ook nu weer met je mee.
Denk dat Dhr. Visser bij hem komt werkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ik gezien.
Leuk ventje![]()
Frank Visser tegen dat tien jarige jongetje: als je later rechten gaat studeren mag je bij mij stage lopen
En wat zowaar nog triester is, stoere mannen maken een hyves account aan om een 10 jarig jochie uit te schelden. Wat me dan weer aan Barts topic doet denken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond dat wijf met die enorme wallen nog irritanter.. Die kleine staat strax als hij 16 jaar is omdat er geen tering te doen is de buurt te verzieken.. en waar is de hangplek.. psies.. bij dat wallenmokkel voor de deur...
Dat wijf kan trouwens met die wallen van d'r misschien nog wat betekenen voor de door professoren ingeschate stijgende waterspiegel!
Ook mooi dat die vrouw zei "als je hard spaart kun je later je eigen muziektent kopen".quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond dat wijf met die enorme wallen nog irritanter.. Die kleine staat strax als hij 16 jaar is omdat er geen tering te doen is de buurt te verzieken.. en waar is de hangplek.. psies.. bij dat wallenmokkel voor de deur...
Dat wijf kan trouwens met die wallen van d'r misschien nog wat betekenen voor de door professoren ingeschate stijgende waterspiegel!
En ik wil voor mijn 5,72 euro toch minmaal wekelijks een politicus zien vallen! Meer zendtijd + grotere doelgroep = meer impact lijkt mij!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
Ik ben voor het leven van Pieter in de vorm van een tv serie op POWNED.
Daar ben ik heel blij om. Een collega van me heeft mijn exemplaar geleend en die zit er ook al helemaal in.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:38 schreef Noek het volgende:
Fijn! En het is echt waar hoor, dat ik elke avond uit jouw boek lees. Niet dat ik me anders voordoe ofzo.
Zo van: Ja ja, die ligt vast elke avond op een bankje in het park, die internetheldin. Nee, echt. In mijn waterbedje lig ik trouw elke avond te lezen.
Ja die kneuzen heb je idd ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Noek het volgende:
[..]
En wat zowaar nog triester is, stoere mannen maken een hyves account aan om een 10 jarig jochie uit te schelden. Wat me dan weer aan Barts topic doet denken.
joh ik denk dat die hele muziektent er over een week bezaaid is met hanggroepjes...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook mooi dat die vrouw zei "als je hard spaart kun je later je eigen muziektent kopen".
Vervolgens maakt iemand van de gemeente duidelijk dat de stichting de muziektent voor het symbolische bedrag van 1 gulden heeft overgenomen.
Het was nog een leuke tent ook, zoiets hoort van steen en hout te zijn.
Niet van metaal met een laagje karwei verf erover heen dat opa Flipsen op een regenachtige dag heeft aangebracht.
Voor een eurootje of vijftig?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ga ik nu mijn wenkbrauwen weer eens bij laten werken.
En de speeltuin bestaat uit een tweedehands wipkip uit het vondelparkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook mooi dat die vrouw zei "als je hard spaart kun je later je eigen muziektent kopen".
Vervolgens maakt iemand van de gemeente duidelijk dat de stichting de muziektent voor het symbolische bedrag van 1 gulden heeft overgenomen.
"Ik kan er ook niets aan doen wat de dordse (pulp krantje) schrijft."quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En de speeltuin bestaat uit een tweedehands wipkip uit het vondelpark![]()
Vind het jammer dat zo'n kind praat als een volwassenen daar kan ik slecht tegen
True!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja die kneuzen heb je idd ook![]()
Maar vanmiddag was het wel lachen op dat gastenboek van mevrouw van der wallen en co
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En de speeltuin bestaat uit een tweedehands wipkip uit het vondelpark![]()
Vind het jammer dat zo'n kind praat als een volwassenen daar kan ik slecht tegen
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
eensch, dat was vrij irritant, en natuurlijk allemaal duidelijk met de paplepel ingegoten, kinderen horen kind te zijn PUNT... maar die wallen en haar clubje sherry verslaafde begoniafetisjisten zouden die kids best eens een break kunnen geven... kinderen van 10 op een wipkip!!!
jij was er ook ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef Noek het volgende:
[..]
True!![]()
Wat een hypocriete kut ben ik toch ook. Bah!
Jij bestijgt toch ook nog regelmatig de wipkip?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kinderen van 10 op een wipkip!!!
yep ... zeker... maar het klopt niet ...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.
"En daar heb ik ook alle respect voor!"quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op de juiste momenten en dan ook nog onder druk net de juiste reacties kunnen geven is voor een 10 jarige toch best knap.
niet voor het huwelijk Coos, niet voor het huwelijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij bestijgt toch ook nog regelmatig de wipkip?
Gelezen hoor. Ik reageer niet, op FOK! soms en that's it.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij was er ook ?![]()
Nouja hypocriet... ik vind mensen persoonlijk aanvallen op hun persoonlijke hyves kudt... maar mensen aanvallen als onderdeel van een organisatie die iets doet wat nergens op slaat is gewoon een heel ander ding..
Kijk dat die mevrouw haar stralende uiterlijk af en toe naar voren kwam in de *kuch* discussie *kuch* dat is gewoon puuuur toeval
Klopt denk dat hij daarom ook wel wat heeft losgemaakt. Dat ie niet meer in die muziek tent mag spelen.. achhh.. In mijn ogen had dat mannetje toch wel gewonnen met zijn aktie. Ik zou het niet durven. Niet als 10 jarige en als een boel ouder als nuquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
eensch, dat was vrij irritant, en natuurlijk allemaal duidelijk met de paplepel ingegoten, kinderen horen kind te zijn PUNT... maar die wallen en haar clubje sherry verslaafde begoniafetisjisten zouden die kids best eens een break kunnen geven... kinderen van 10 op een wipkip!!!
ja idd, die beheerder was hilarisch.. echt dat zuigen van de site gaat niet plat en dat gaat jullie ook zeker niet lukken enzovoorts...quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelezen hoor. Ik reageer niet, op FOK! soms en that's it.
Ik moest vooral lachen om een beheerder. Zo droog, terwijl dat de beheerder niet was. Nou ja, je had er bij moeten zijn en jij was erbij!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haar raam stond open dus juffvrouw dorpsbehoud kan een hoop blaaspijpen met daarin scherpe pijltjes verwachten in het voorjaar.
Als ik een tv gids krijgquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:56 schreef versabommie het volgende:
powned op fok: Ga jij lid worden van Powned?
voor die louse 5,72 euro? als je lid wor en ze halen het niet krijg je je geld trug plus een kwartje rente ... vonnet wel een geinige stunt... en ik wil wel eens zien hoe ze het gaan doen, want het hele publieke bestel en alle media gaat ze nu natuurlijk van alle kanten tegenwerken.. stel je voor dat er nu op publieke omroep de waarheid over verdwenen subsidies, incapabele politici en verduisterende gemeenteraadsleden komt...quote:
Denk dat de tv gids er niet in zitquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
voor die louse 5,72 euro? als je lid wor en ze halen het niet krijg je je geld trug plus een kwartje rente ... vonnet wel een geinige stunt... en ik wil wel eens zien hoe ze het gaan doen, want het hele publieke bestel en alle media gaat ze nu natuurlijk van alle kanten tegenwerken.. stel je voor dat er nu op publieke omroep de waarheid over verdwenen subsidies, incapabele politici en verduisterende gemeenteraadsleden komt...
tja ik heb versatel... dus ik doe tvgidsen met de afstandsbediening..quote:
Ja weet het... Ik heb ook nog een krant. Soms lijkt me een gids wel handig . Maar ik blijf toch vergeten de recorder aan te zetten. Dus ach Laa maarquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja ik heb versatel... dus ik doe tvgidsen met de afstandsbediening..
maar je kan ook dit doen : www.tvgids.nl
Yessssssssss!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Zo eerst even naar de AH!
Soury! Hoe was het? Gezellig? Laarsen?
Waarom moet jij per se half juli dan, dat je er een ploert van een werkgevert bij gaat verzinnen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik moet nog boeken. Vriendin heeft geouwehoer over de periode op het werk. Ik zei zeg maar dat het vanwege mijn werk niet anders kan dan van half juli tot half augustus.![]()
Waar ga je precies heen en wanneer?
Ohh ik wil ook op vakantiequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom moet jij per se half juli dan, dat je er een ploert van een werkgevert bij gaat verzinnen?![]()
Lopen er dan de lekkerte chickies op het nudistenstrand?
Wij gaan in juni, naar Calpe. Voor het geval je als Spanjofiel toch enigszins in het duister tast nu: dat leg hieâh.
En de laatste twee dagen een appartementje in Valencia.
Pff wat een drama .. Ik wist precies wat ik wilde. Winkel 1 .. Bingo. Maatje 39 ies te groot ????. De hele stad afgestruind. Niks noppes. Tja als ik mijn zinnen ergens op zet. Was het compleet zat. En besloot dikke sokken te kopen, dan passen ze vast wel. Dus weer bij winkel 1 bleek er meerdere paren te zijn maar mensen passen en hangen het domweg in het eerste (verkeerde) rek wat dichbij is..quote:
Nederlandse vrienden zijn er meestal in juli en mijn internationale vrienden in augustus, mooie verdeling toch.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom moet jij per se half juli dan, dat je er een ploert van een werkgevert bij gaat verzinnen?![]()
Wij gaan in juni, naar Calpe. Voor het geval je als Spanjofiel toch enigszins in het duister tast nu: dat leg hieâh.
Ja. Per wenkbrauw. Gelukkig ben ik helemaal voor de terugkeer van de monobrow.quote:
Ga jij mijn tuin ook bijhouden als ik weg ben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh ik wil ook op vakantie![]()
Maar ja, tuin he
Die staan altijd op de fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Per wenkbrauw. Gelukkig ben ik helemaal voor de terugkeer van de monobrow.
En wat zijn dat voor een snoepjes naast die stoere boots, Soury?
Stevige stappers Souryquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff wat een drama .. Ik wist precies wat ik wilde. Winkel 1 .. Bingo. Maatje 39 ies te groot ????. De hele stad afgestruind. Niks noppes. Tja als ik mijn zinnen ergens op zet. Was het compleet zat. En besloot dikke sokken te kopen, dan passen ze vast wel. Dus weer bij winkel 1 bleek er meerdere paren te zijn maar mensen passen en hangen het domweg in het eerste (verkeerde) rek wat dichbij is..
Geslaagd ... Vette Timberlands [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor 103 euro .. ze waren 180Ben er vet blij mee
Ja, wrijf het er ff inquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Ga jij mijn tuin ook bijhouden als ik weg ben.
Ik voel je zo. Ik vertelde laatst al aan iemand dat ik wel een tent als decorstuk ga gebruiken, voor het gevoel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er ff in![]()
Was de tuin maar klaar!
Deze moet nog helemaal aangelegd worden.
En dat kost mie een porsie dúúúúúr
Ja de bekleding van een tuin is nogal prijzig. Maar je kan toch veel zelf doen. Gert komt wel helpen zegt ie net.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er ff in![]()
Was de tuin maar klaar!
Deze moet nog helemaal aangelegd worden.
En dat kost mie een porsie dúúúúúr
Mijn snoeppot waar ik never uit snoep. Tis puur sier. Een oude van Melle pot.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat zijn dat voor een snoepjes naast die stoere boots, Soury?
Ik heb te weinig wenkbrauw!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haha ja die staat dicht bij en jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die staan altijd op de foto![]()
Toffe boots.
Made for walking?
Haha nou dat is wederzijds! Kom je gezellig hier met je boeltje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel je zo. Ik vertelde laatst al aan iemand dat ik wel een tent als decorstuk ga gebruiken, voor het gevoel.
Maar ik heb een tentje! Als je dan nog iets wil van de zomer. Welkom!
Gave laarzen, Soury!
Ik zeg nog zo.......GEEN GRAS!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Plaats genoeg en er ligt al wat gras
Oi... te laat!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:50 schreef Coos het volgende:
En nog een tip Caro!!
Neem geen gras!! Wat een kutwerk is dat als je het een beetje netjes wil houden. In het hoogseizoen 3 x per week maaien.![]()
Ik wil d´r ook vanaf.
Ja nét te laat!quote:
Zolang het maar woondé is.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden zijn er meestal in Juli en mijn internationale vrienden in augustus, mooie verdeling toch.
Daar heeft LS gewoond.![]()
Daar woont mijn zoontjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
LSquote:
Zie mijn vorige postquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Nederlandse vrienden zijn er meestal in juli en mijn internationale vrienden in augustus, mooie verdeling toch.
Daar heeft LS gewoond.![]()
Ja maar ook dat wentquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang het maar woondé is.![]()
't Is trouwens niet Calpe zelf, maar een dorpje in de buurt.
Op een heuvel, waarvandaan je NEERKIJKT op Calpe.![]()
Internationale vrienden, dat klinkt wel heel werelds! Neem je dáár altijd die 40 gram weduwe voor mee?![]()
Caro, jij bent elke dag op FERIIEN!!! [ afbeelding ]
Lekker, ik gisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
LSHeb snert gegeten bij me moeder vanmiddag... Zelf gemaakte
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi stekkie, zo te zien!![]()
[ afbeelding ]
Mijn buurvrouw gaat 5 maanden weg en mailde rond dat ze het wilde verhuren. Dacht ff aan een aantal mensen die in een ruk situatie zitten. Dus gevraagd naar de huur... 1100 euroquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:58 schreef CarOnline het volgende:
Zeg Coos, waar woon je ook weer precies? Bij zee toch?
Als jij op vakantie bent ga ik wel ff in je huis, gratis anti diefstal![]()
Geldt ook voor Gert.
En dan wil ik zélfs je gras nog wel maaien, de hond uitlaten en nou, vooruit, de ramen lappen!
Tof van mij he!
Per maand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw gaat 5 maanden weg en mailde rond dat ze het wilde verhuren. Dacht ff aan een aantal mensen die in een ruk situatie zitten. Dus gevraagd naar de huur... 1100 euroThe bitch ..
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi stekkie, zo te zien!![]()
[ afbeelding ]
Ja jesus net niet per weekquote:
Ja, t kon ook voor 5 maand zijn toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus net niet per weekTroela wil er aan verdienen dus ..
Ja konquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, t kon ook voor 5 maand zijn toch?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus gevraagd naar de huur... 1100 euroThe bitch ..
Niet eens zo'n gek idee!!quote:
En ik ben nog wel een internationale kennis van je!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee!!Hier aan de kust is zéér gewild en kan ik rustig 1500 vragen.
![]()
Het wordt dan tevens een doe-vakantieGrasmaaien
Ik ken jou niet en de vrijkaartjes zijn voor internationale vriendenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En ik ben nog wel een internationale kennis van je!
Dan maai dat klotegras maar lekker zelfquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou niet en de vrijkaartjes zijn voor internationale vrienden
Ik ook niet maar dit is het onderste uit de kan halen. P.s. ik heb ooit mijn vorige huis (appartement) uitgeleend aan Amerikanen. Waren nog wel vrienden van me ex. Maar ik pas ervoor.. Wat een zeikers (betaalde niks aan huur ofzo was twee weken hoefde ook niet ..} Hebben dingen stuk gemaakt en met een hallmrak kaart het goed gemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ik zou er geen enkel probleem mee hebben dat er iemand in mijn huis zit zolang het in orginele staat achter gelaten wordt.![]()
Deze zomer is natuurlijk de renovatie bezig en ik denk niet dat dat erg rustig is. Ik vlucht iig zoveel mogelijk.
En een ENORME longontsteking volgende week vrijdagquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
Nog een vakantiegangert sms't net of het a.s zaterdag een beetje opgeknapt is hier, qua weer.
Sorry APK, dat wordt een goeie DERTIG graden temperatuurverschil met waar je nu zit.
Ja dat is dan weer een mindere ervaring. Bij mij kan d'r weinig stukquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit is het onderste uit de kan halen. P.s. ik heb ooit mijn vorige huis (appartement) uitgeleend aan Amerikanen. Waren nog wel vrienden van me ex. Maar ik pas ervoor.. Wat een zeikers (betaalde niks aan huur ofzo was twee weken hoefde ook niet ..} Hebben dingen stuk gemaakt en met een hallmrak kaart het goed gemaakt![]()
Dat is goed voor 'mquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
Nog een vakantiegangert sms't net of het a.s zaterdag een beetje opgeknapt is hier, qua weer.
Sorry APK, dat wordt een goeie DERTIG graden temperatuurverschil met waar je nu zit.
Wees blij dat ie niet aan stukkies is geblazen. Moest toch wel ff aan hem denkenquote:
Doodt meteen de bacterien uit zo'n vreemd warm landquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef Gert het volgende:
Iid het ergste is dat je douche gordijn aan flarden gaat .. Dat heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een mindere ervaring. Bij mij kan d'r weinig stuk![]()
Gert kent mijn huis en tuin Caro vraag maar hoe gaaf die is.
Maar ja, dat klote gras!! Wil ik het weg hebben dan moet ik zeker 50m2 tegels hebben en dat is doer. Plus dat ik ze niet meer zelf kan leggen.
Heb ik heus al eens op een foto gezien hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een mindere ervaring. Bij mij kan d'r weinig stuk![]()
Gert kent mijn huis en tuin Caro vraag maar hoe gaaf die is.
Maar ja, dat klote gras!! Wil ik het weg hebben dan moet ik zeker 50m2 tegels hebben en dat is doer. Plus dat ik ze niet meer zelf kan leggen.
Beter dan je doucheslangquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid het ergste is dat je douche gordijn aan flarden gaat .. Dat heb ik van horen zeggen
Ja loop maar weer wegquote:
Nee dat was in zijn eigen huis. Ik heb een inloop douche. (hoop niet dat ze hem bij die renovatie al te zeer vergallen)quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid het ergste is dat je douche gordijn aan flarden gaat .. Dat heb ik van horen zeggen
quote:
Zie je, bepaalde dingen zullen we nooit vergetenquote:
Ohhh sejus comleet gewistquote:
quote:
Schijtlijsterquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Soury het volgende:
Ahhhhhh snap het we naderen het lapo punt .. Ik duik onder
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
effe wat anders, straks ga ik nog overal op reageren ook. Dan ben ik zo Dementor voorbij in de stand en dat wil ik niet. Zit nu nog op een keurig gemiddelde van 4 per dag.
Ik neem de taak op me hoor stoer als ik ben .. Trek ik wel eerst mijn laarzen aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijtlijster![]()
Nog eens stuk of 10 te gaan.
Je bent dus geslaagdquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem de taak op me hoor stoer als ik ben .. Trek ik wel eerst mijn laarzen aan
Die heb ik al gezien. Paar weken terug op de Belg geweest.quote:
Met de kandelaar in de bibliotheek!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Paar weken terug op de Belg geweest.
De butler heeft het gedaan.
Dat scheelt Coos weer kostbare tijdquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien. Paar weken terug op de Belg geweest.
De butler heeft het gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |